Розробка урока Тема: Магія ночі (3 клас НУШ)

Про матеріал
Мета: ♦ навчальна: збагачувати музичний досвід учнів, розкриваючи особливості інструментальної музики, засвоювати з ними поняття «вібрафон» ♦ розвивальна: розвивати творчі здібності до музики, почуття ритму; вокально-хорові навички, аналіз прослуханого твору. ♦ виховна: виховувати інтерес до музики, уміння розрізняти та використовувати під час співу динамічні відтінки.
Перегляд файлу

Урок 22

Тема: Магія ночі

(3 клас НУШ)

 

Мета:

   навчальна: збагачувати музичний досвід учнів, розкриваючи особливості інструментальної музики, засвоювати з ними поняття «вібрафон»

   розвивальна: розвивати творчі здібності до музики, почуття ритму; вокально-хорові навички, аналіз прослуханого твору.

   виховна: виховувати інтерес до музики, уміння розрізняти та використовувати під час співу динамічні відтінки.

Музичний матеріал:  Т.Г. Шевченко «Зоре моя вечірняя», «Музичні інструменти»

Наочні посібники: підручник, малюнки теми уроку, портрет композитора, плакат.

Обладнання: комп’ютер; фонохрестоматі, інструмент.

 

 

Хід уроку

 

  1. . Організаційна частина.
  2. Музичне вітання.

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\МУЗИЧНЕ ВІТАННЯ\3.png

Учитель. Вітаю вас, діти на уроці музичного мистецтва.

Ми продовжуємо мандрівку у Країні музичного мистецтва. Але сьогодні у новий гість.

Учитель. Охарактеризуйте наш урок, продовживши речення

 (діти виконують)

 

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\ПЛАНИ\0. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА\4 КЛАС НУШ\УРОК 20\Оікування.png

 

Учитель. Я вам дуже вдячна. Сподіваюся, що ваші очікування стануть реальністю.

 

  1. АКТУАЛІЗАЦЯ ОПОРНИХЗНАНЬ

Учитель. Діти, давайте пригадаємо, про що йшла мова на попередньому уроці?  (новаторство у мистецтві, а саме про симфйрнічний оркестр) (показую оркестр нар.інстр.)

  1. Основна частина.

 

Учитель. Сьогодні на нас чекає нова подорож.

На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо подорожувати країною музики.

Отже, уява митця може перенести нас у будь який куточок нашої Планети і не тільки Планети, а далеко-далеко в Космос.

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\ПЛАНИ\0. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА\4 КЛАС НУШ\УРОК 20\Космос.png

Учитель.

D:\РОБОТА\1. ЗОШ № 2\ПЛАНИ\0. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА\4 КЛАС НУШ\УРОК 20\1 - копия.png

 

Учитель. Сьогодні ми погоримо про красу ночі.

І Тема сьогоднішнього уроку: «Магія ночі?»

Учитель. Я впевнена, що ви часто спостерігали за нічними краєвидами, за зірками.

Багато композиторів, поетів, художників намагаються передати у своїх творах саме красу ночі.

Учитель. Вдома ви слухали пісню «Музичні інструменти».

Які інструменти були перераховані.

Вірно…(перераховую)

Хочу звернути вашу увагу на укр..н.істр. Бандура,

 Сучасна бандура  мала прототип – це Кобза.

Хто мені підкаже кого ми називаємо Великим Кобзарем?

Вірно Т. Г. Шевченка. Український поет, мислитель, живописець, етнограф та громадський діяч.

 

 Були в житті Тараса Шевченка часи, коли він перебував дуже-дуже далеко від рідних місць, у далекій Орській фортеці. Туди його відправив на 14 років у заслання цар за його вірші та любов до України. Єдиною рослинністю тієї місцевості були колючі бур’яни та хирлява осока.

    Шевченка огортав невимовний сум, коли він дивився на цю пустелю. Зрозуміло, після живописної української природи, зелених берегів Дніпра, мальовничих міст і сіл інакше і бути не могло.

І ось ця туга за батьківщиною, пов’язана зі згадкою про рідну природу, виливалась у сумні, але чудові вірші, які пізніше були покладені на музику.

Так з’явилася гарна, мелодійна пісня «Зоре моя вечірняя»

Зоре  моя  вечірняя,

Зійди  над  горою,

Поговорим  тихесенько

В  неволі  з  тобою.

Розкажи,  як  за  горою

Сонечко  сідає,

Як  у  Дніпра  веселочка

Воду  позичає.

 

Учитель. Пропоную послухати як слова Шевченка лягли на музику.

  • Зверніть увагу, який інструмент виконує цю мелодію?
  • Які засоби музичної виразності використав композитор, щою передати почуття поета?

(слухання музики)

(повторюю запитання)

 

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

4.Вокально-хорова робота.

Розпівка

Виконання пісні «Музичні інструменти»

 

5. Підсумок уроку

Учитель. Діти, ви сьогодні були активними, співучими.

  • Чи сподобався вам урок?
  • Який музичний твір ми слухали?
  • З яким інструментом ми познайомилися?
docx
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку