Розробка уроку "Дикі і свійські тварини" з предмету "Я досліджую світ"

Про матеріал
Кооперативне навчання. Урок спрямований на те,щоб навчити учнів працювати в групах. Використано стратегію "командне інтерв'ю".
Перегляд файлу

Клас

Тема уроку

Зміст уроку

1

Дикі і свійські тварини

І. Організаційний момент

1.Привітання

Я всміхаюсь сонечку-здрастуй золоте!

Я всміхаюсь квіточці-хай вона цвіте!

Я всміхаюсь людям-зичу їм тепла!

Я всміхаюсь друзям-зичу їм добра!

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Гра «Мікрофон»

-Яка зараз пора року?

-Який місяць?

-Яке число?

-Тепло чи холодно надворі?

-Який стан неба сьогодні?

-Чи є вітер?

-Чи були сьогодні опади?

2. Бесіда

-Яка буває природа?

-Що належить до живої природи?

-До неживої природи?

-А заєць належить до якої природи? До живої чи неживої?

3. Бесіда

-Як ви вважаєте:

-Яким тваринам живеться складніше?

-Людина може полегшити життя диких тварин? Як? (Годівниці)

-Чим відрізняються свійські тварини від диких? (Піклування людини)

-А як свійські тварини віддячують людям за їх любов і ласку, увагу?

-Правильно, людина отримує молоко, яйця, м'ясо, охорону житла, мед, віск.

-До свійських тварин належать тільки звірі? (Ні)

-Так, це ще птахи і комахи.

-Яких свійських птахів ви знаєте? (Гуси, качки, індики, кури)

-Ще люди розводять бджіл.

4.Робота з “LEGO”

- А зараз пограємо у гру «Чи добре ти знаєш свійських і диких тварин?» за допомогою 

“LEGO”. Я називаю тваринку, а ви показуєте червону цеглинку, ящо це свійська тварина, якщо це дика тварина, то – синю. (Свиня, вовк, сова, заєць, гуска, ведмідь, кролик)

5. Гра «Відповідності»

З’єднай назву тварини і назву її житла.

 

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

-Час дізнатися тему нашого уроку. Щоб її визначити треба виконати завдання. Утворіть слово з поданих на дошці складів.

ТВА   НИ    РИ

(Тварини)

-Правильно. Ми розпочинаємо тему, яка називається «тварини». Поруч з людиною завжди живуть тварини: кошенята, собаки, папуги, рибки, хом’ячки . Вони приносять радість нам. Завжди приємно зустріти тваринку в природі. Це може бути їжачок, соловейко або білочка. Тварини можуть жити скрізь: у воді, на землі, у людини і в лісах.

-Сьогодні ми з вами будемо знайомитись з тваринами та навчимось розрізняти диких і свійських тварин.

IV. Вивчення нового матеріалу

  1. Розповідь вчителя

-З давніх-давен люди полювали на тварин, а згодом навчилися приручати їх.

2. Формування поняття «дикі та свійські тварини»

-Усіх тварин поділяють на дві групи – це дикі і свійські. Тварини, яких вирощують і розводять у своєму господарстві

називаються домашніми або свійськими. Вони не в змозі самостійно знайти їжу та житло в природі, бо вже звикли до умов, що створила їм людина.

-Отже як називаються тварини, які живуть поряд з людьми?

-А як називаються тварини, які самі собі здобувають їжу і не живуть біля людини?

Фізхвилинка

6. Гра « Чиє це дитинча?»

-Людина завжди годує, чистить, піклується про здоров’я свійських тварин. Заготовлює запаси їжі на зиму, підготовлює житла до настання холодів. Взимку і навесні у свійських тварин народжуються дитинчата. Чи знаєте ви у кого які дитинчата? 

Учитель називає дорослу тварину, а діти – дитинча.

(Коза-козеня, свиня-порося, кішка-кошеня, корова-теля, собака-цуценя, кінь-лоша, курка-курча, качка-каченя, вівця-ягня, гуска-гусеня)

V.Підсумок уроку

-Перевіримо,як добре ви запам’ятали, що ми вивчили про тварин на уроці.

Поділ учнів на команди по 5 осіб.

-Ваше завдання розпитати,взяти інтерв’ю у кожного з учасника вашої команди про тварин.

Орієнтований перелік питань:

-На які дві групи поділяються усі тварини?

-Яких тварин називають свійськими?

-Яких тварин називають дикими?

-Яких диких тварин ви знаєте?

-Яких свійських тварин ви знаєте?

-Яку користь приносять тварини людям?

-Чому тварин потрібно захищати і не ображати?

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 вересня 2020
Переглядів
486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку