Клас |
Тема уроку |
Зміст уроку |
1 |
Дикі і свійські тварини |
І. Організаційний момент 1.Привітання Я всміхаюсь сонечку-здрастуй золоте! Я всміхаюсь квіточці-хай вона цвіте! Я всміхаюсь людям-зичу їм тепла! Я всміхаюсь друзям-зичу їм добра! ІІ. Актуалізація опорних знань
-Яка зараз пора року? -Який місяць? -Яке число? -Тепло чи холодно надворі? -Який стан неба сьогодні? -Чи є вітер? -Чи були сьогодні опади? 2. Бесіда -Яка буває природа? -Що належить до живої природи? -До неживої природи? -А заєць належить до якої природи? До живої чи неживої? 3. Бесіда -Як ви вважаєте: -Яким тваринам живеться складніше? -Людина може полегшити життя диких тварин? Як? (Годівниці) -Чим відрізняються свійські тварини від диких? (Піклування людини) -А як свійські тварини віддячують людям за їх любов і ласку, увагу? -Правильно, людина отримує молоко, яйця, м'ясо, охорону житла, мед, віск. -До свійських тварин належать тільки звірі? (Ні) -Так, це ще птахи і комахи. -Яких свійських птахів ви знаєте? (Гуси, качки, індики, кури) -Ще люди розводять бджіл. 4.Робота з “LEGO” - А зараз пограємо у гру «Чи добре ти знаєш свійських і диких тварин?» за допомогою “LEGO”. Я називаю тваринку, а ви показуєте червону цеглинку, ящо це свійська тварина, якщо це дика тварина, то – синю. (Свиня, вовк, сова, заєць, гуска, ведмідь, кролик) 5. Гра «Відповідності» З’єднай назву тварини і назву її житла.
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку -Час дізнатися тему нашого уроку. Щоб її визначити треба виконати завдання. Утворіть слово з поданих на дошці складів. ТВА НИ РИ (Тварини) -Правильно. Ми розпочинаємо тему, яка називається «тварини». Поруч з людиною завжди живуть тварини: кошенята, собаки, папуги, рибки, хом’ячки . Вони приносять радість нам. Завжди приємно зустріти тваринку в природі. Це може бути їжачок, соловейко або білочка. Тварини можуть жити скрізь: у воді, на землі, у людини і в лісах. -Сьогодні ми з вами будемо знайомитись з тваринами та навчимось розрізняти диких і свійських тварин. IV. Вивчення нового матеріалу
-З давніх-давен люди полювали на тварин, а згодом навчилися приручати їх. 2. Формування поняття «дикі та свійські тварини» -Усіх тварин поділяють на дві групи – це дикі і свійські. Тварини, яких вирощують і розводять у своєму господарстві називаються домашніми або свійськими. Вони не в змозі самостійно знайти їжу та житло в природі, бо вже звикли до умов, що створила їм людина. -Отже як називаються тварини, які живуть поряд з людьми? -А як називаються тварини, які самі собі здобувають їжу і не живуть біля людини? Фізхвилинка 6. Гра « Чиє це дитинча?» -Людина завжди годує, чистить, піклується про здоров’я свійських тварин. Заготовлює запаси їжі на зиму, підготовлює житла до настання холодів. Взимку і навесні у свійських тварин народжуються дитинчата. Чи знаєте ви у кого які дитинчата? Учитель називає дорослу тварину, а діти – дитинча. (Коза-козеня, свиня-порося, кішка-кошеня, корова-теля, собака-цуценя, кінь-лоша, курка-курча, качка-каченя, вівця-ягня, гуска-гусеня) V.Підсумок уроку -Перевіримо,як добре ви запам’ятали, що ми вивчили про тварин на уроці. Поділ учнів на команди по 5 осіб. -Ваше завдання розпитати,взяти інтерв’ю у кожного з учасника вашої команди про тварин. Орієнтований перелік питань: -На які дві групи поділяються усі тварини? -Яких тварин називають свійськими? -Яких тварин називають дикими? -Яких диких тварин ви знаєте? -Яких свійських тварин ви знаєте? -Яку користь приносять тварини людям? -Чому тварин потрібно захищати і не ображати?
|