Розробка уроку до підручника Ростоцька Карпюк 2кл

Про матеріал
Тема: My Happy Family (Моя щаслива родина) Підтема: Що ти зараз робиш? Мета: вчити учнів вживати в мові лексику за темою «Родина», формувати навички монологічного мовлення на рівні речення. Удосконалювати навички вживання часу Present Continuous. Тренування лексичного та граматичного матерiалу, повторення дієслова to be в теперiшньому часi,. Розвивати уміння логічного викладу думок та фонематичний слух. Удосконалювати фонетику й артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність; Виховувати та розвивати в учнів інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Урок 49 

Тема: My Happy Family (Моя щаслива родина)

Підтема: Що ти зараз робиш?

Мета: вчити учнів вживати в мові лексику за темою «Родина», формувати навички монологічного мовлення на рівні речення. Удосконалювати навички вживання часу Present Continuous. Тренування лексичного та граматичного матерiалу, повторення дієслова to be в теперiшньому часi,. Розвивати уміння логічного викладу думок та фонематичний слух. Удосконалювати фонетику й артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність; Виховувати та розвивати в учнів інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, ілюстрації та плакати до теми «Родина», аудиозаписи, відео, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 Введення в іншомовну атмосферу.

1. Greeting: (Вітання)

Teacher: Good morning, children

                                            Good morning, good morning to you!

                                            Good morning, good morning!

                                            I am glad to see you!

Pupils:    Good morning, teacher!

               Good morning, good morning to you!

               Good morning, good morning!

              We are glad to see you too! 

Т: Sit down, please, strong boys! Sit down, beautiful girls!

(Сідайте сильні хлопчики і гарні дівчата)

Let`s start our English lesson.

Давайте, розпочнемо наше заняття англійської мови.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

А)Answering the question. (Відповіді на запитання .)

           What is your name?

 How are you?

What is your surname?

 How old are you?

What season is it now?

What colours can we see in winter?

Б) Перевірка домашнього завдання.

В) Повторення лексичного матеріалу.

Let’s remember some words.

Вчитель показує тематичні картки з теми, а учні називають.

- daughter, son, father = dad, mother = mum, grandmother = granny, grandfather = grandpa ;

  • Гра з картками «флеш»
  • Гра з картками «слоули»

3 . Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- : At this lesson we are going to speak about the Present Continuous Tense. And today we’ll

remember the rule. We will practice in the formation of this time, play games, read and write.

- Are you ready? Let’s start our lesson.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Повторення правила.

Present Continuous використовується, щоб сказати що щось відбувається в момент мовлення. Стверджувальне речення у Present Continuous будується з використанням допоміжного дієслова to be (am, is, are) та дієслова з “інговим” (-ing) закінченням. Момент мовлення може виражатися за допомогою прислівника:

now – зараз;

  1. Робота з підручником.

Відкрийте підручник на стр 77.

 У 5 вправі ви бачите гру.Сьогодні ми поговоримо про це.

 T: Look and play a game.

  1. Активізація навичок читання.

 р. 78, ех. 6. Listen and say.

Подивіться на 2 вправу стр 46. 

Букви e, i, u, y перед буквою r і r + приголосна читаються як звук [ ə: ] за III типом читання голосних.

her [ hə: ] –

a girl [ ə'gə:l ] – дівчинка

Thursday [ 'θə:zdi ] – четвер

р. 78, ех. 7. Listen and say the rhyme.

- читання вірша вчителем;

  1. Фізкультхвилинка

Закріплення ЛО в усній мові. Діти повторюють і виконують рухи.

We are running, (біг на місці)

We are jumping, (стрибаємо на місці)

Trying sky to get. (піднімаємося на носочки, руки вгору)

We are skipping, (перескакуємо з ноги на ногу на місці)

Trying sky to get. (піднімаємося на носочки, руки вгору)

We are flying like a real jet. (руки в сторони, показуючи літак)

We are hopping, (стрибаємо на місці на одній нозі потім на іншій)

We are climbing (ніби деремося вгору)

Like a funny cat. (малюємо в повітрі вуса як у кота)

Mew. (сідаємо на місце)

  1. Активізація навичок письма.

. р. 78, ех. 6.

T:  Write the words into your copybook. Учні записують слова в зошит.

III. Заключна частина уроку

Підсумки. Домашне завдання

Ми виконали всі завдання. Дуже дякую, діти, ви були дуже активними сьогодні і працювали дуже добре.

  • Well done. And now say what letters did we learn?

     Закінчіть реченная. На уроці ми навчилися утворювати теперешній простий час та вивчили нові звуки. Я дуже пишаюся вами.

Thank you, very much, children, you were very active today and worked very well.

I am really proud of you.

Т:Stand up, children! The lesson is over. Thank you for the lesson. Goodbye!

docx
Додано
22 січня 2019
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку