Розробка уроку-тренінгу з основ здоров'я для 1 класу Режим дня

Про матеріал

Мета

Ознайомити учнів із значенням виконання розпорядку дня для збереження здоров'я ; навчити за допомогою дорослих скласти режим дня.

Навчальні завдання

Наприкінці уроку учні мають:

-пояснювати, чому важливо вчасно лягати спати;

-розповідати про свій режим дня;

-виконувати правила розпорядку дня.

Обладнання і матеріали

-підручник для 1 класу «Основи здоров'я»;

-зошит для 1 класу «Основи здоров'я»;

-клубок ниток;

-годинник.

Що підготувати заздалегідь

-демонстраційні таблиці «Розпорядок дня»;

-малюнки з правилами.

Перегляд файлу

Розробки уроків-тренінгів з основ здоров'я

для 1 класу

Хильчук Н.О.

 

УРОК-ТРЕНІНГ Режим дня

Мета

Ознайомити учнів із значенням виконання розпорядку дня  для збереження здоров’я ; навчити за допомогою дорослих скласти режим дня.

Навчальні завдання

 Наприкінці уроку учні  мають:

  • пояснювати, чому важливо вчасно лягати спати;
  • розповідати про свій режим дня;
  • виконувати правила розпорядку дня.

Обладнання і матеріали

  • підручник для 1 класу «Основи здоров’я»;
  • зошит для 1 класу «Основи здоров’я»;
  • клубок ниток;
  • годинник.

Що підготувати заздалегідь

  • демонстраційні таблиці «Розпорядок дня»;
  • малюнки з правилами.

 

Орієнтовна структура тренінгу

№ з/п

Зміст уроку

Кількість годин

1

Вступна частина

7хв.

2

Основна частина

10 хв.

3

Практична частина

15 хв.

4

Зворотний зв’язок

3 хв.

 

 

 

ХІД УРОКУ- ТРЕНІНГУ

 Вступна частина

1. Знайомство « Клубочок»

 Діти називають своє ім’я та те, що найбільше люблять робити впродовж дня, передаючи клубок ниток з рук у руки.

2. Правила

Діти за допомогою малюнків згадують правила тренінгу.

Основна частина

1.Міні-лекція

Вчитель : “Ваш організм працює, як годинник,( демонстрація годинника),а в годиннику стрілочка рухається по-порядку. Рахуємо: 1, 2,…….12.

Все що робиться по-порядку дуже корисно для нашого здоров’я”.

2.Бесіда

Учні відповідають на питання підручника сторінка 22.

З чого починається ваш день? ( відповіді дітей)

Сьогодні ми з вами будемо виконувати цікаву роботу – складати розпорядок дня учня за малюнками.

Разом з дітьми вчитель складає ранковий розпорядок дня (користуючись підручником сторінка 25), корегуючи (якщо потрібно) відповіді дітей і прокручує стрілочку на демонстраційному годиннику , звертаючи увагу на плакат « Режим дня»

Вчитель : “Що ви робите у школі”? ( відповіді дітей)

 “Що ви робите після школи”?(відповіді дітей)

Узагальнюючи відповіді дітей, вчитель працює зі стрілочкою годинника та демонстраційними таблицями.

Руханка

(Оголошуючи слова, учні імітують рухи, про які йде мова у вірші)

Сірий котик міцно спав, (імітація дії)

Навіть пісню не співав. (глибоке дихання)

Та, нарешті, пробудився,

І довкола обдивився. ( вправи для шиї)

Став смачненько потягатись (потягування)

І чистенько умиватись. (масаж дрібних м'язів обличчя)

Порозчісував він вуса (почерговий рух руками від рота праворуч, ліворуч)

Довгі-довгі, русі-русі.

Зуби й кігті нагострив, ( вправи для кистей рук)

Й до комірчини побрів. (ходьба на місці)

Буде мишку полювати  (повороти праворуч, ліворуч з імітацією ловіння)

І добро оберігати. (напівприсіди)

Ми, як котик, відпочили, (дихальні вправи з підніманням навшпиньки. Руки

                                              догори)

Щоб зміцніли наші сили. (руки всторони - згинання, розгинання рук в

                                                  ліктьових суглобах)

Практична частина

1.Робота з зошитами

У зошитах на сторінці 10 учні розглядають малюнки і розфарбовують небо. (Демонстрація малюнків, обговорення).

2.Рольова гра

Об’єднання  дітей у 3-и групи ( ранок, день, вечір)

Завдання для груп:

 1- а група   - складає розпорядок дня до школи

 2- а група  -  складає розпорядок дня в школі

3 - я група   - складає розпорядок дня після школи

Презентація виконаних робіт.

3. Руханка

У підручнику на сторінці 24 розучити разом з вчителем руханку.

Заключна частина 

1. Зворотний зв'язок

- Продовжить речення : « Режим дня треба виконувати для того щоб…»

2. Прощання

Діти стають у коло, беруться за руки та голосно вигукують:

« МИ МОЛОДЦІ!!!!»

 


 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
1227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку