УРОК-ТРЕНІНГ Чистота і здоров’я

Про матеріал

Мета

Дати поняття «гігієна»; ознайомити учнів з правилами гігієни; навчити використовувати предмети особистої гігієни у повсякденному житті; навчити правильно мити руки.

Навчальні завдання

Наприкінці уроку учні повинні:

-мати уявлення про гігієну;

-уміти правильно мити руки, використовувати засоби гігієни;

-розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни;

-називають ситуації, в яких треба мити руки.

Обладнання і матеріали

-підручник для 1 класу «Основи здоров'я»;

-зошит для 1 класу «Основи здоров'я»;

-предметні малюнки: мікроби, миті та немиті овочі, фрукти, чисті та брудні руки, мило, рушник, зубна щітка, зубна паста;

-шампунь.

Що підготувати заздалегідь

-за кількістю учнів ( мило, рушник, гребінець, зубна паста);

-великий силует дитини.

Перегляд файлу

УРОК-ТРЕНІНГ

Чистота і здоров’я

Мета

 Дати поняття «гігієна»; ознайомити учнів з правилами гігієни; навчити використовувати предмети  особистої гігієни у повсякденному житті; навчити правильно мити руки.

Навчальні завдання

 Наприкінці уроку учні  повинні:

  • мати уявлення про гігієну;
  • уміти правильно мити руки, використовувати засоби гігієни;
  • розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни;
  • називають ситуації, в яких треба мити руки.

Обладнання і матеріали

  • підручник для 1 класу «Основи здоров’я»;
  • зошит для 1 класу «Основи здоров’я»;
  • предметні малюнки: мікроби, миті та немиті овочі, фрукти, чисті та брудні руки, мило, рушник, зубна щітка, зубна паста;
  • шампунь.

Що підготувати заздалегідь

  • за кількістю учнів ( мило, рушник, гребінець, зубна паста);
  • великий силует дитини.

 

Орієнтовна структура тренінгу

№ з/п

Зміст уроку

Кількість годин

1

Вступна частина

5 хв.

2

Основна частина

10 хв.

3

Практична частина

17 хв.

4

Зворотний зв’язок

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ - ТРЕНІНГУ

 Вступна частина

1.Знайомство

Продовжити фразу : « Я подобаюсь собі, бо я……………»

2.Повторення правил

Учні продовжують фразу «Щоб все встигнути зробити нам потрібно додержуватися правил…»

 Основна частина

1.Робота з підручником

У підручнику на сторінці 34 розглянути малюнки тварин та дітей і визначити, що роблять люди та тварини?

Прочитати загадки на сторінці 35.

  •  Які ви знаєте засоби гігієни?
  • Назвати ті засоби гігієни, які не можна позичати друзям.

2.Інформаційне повідомлення вчителя

« Чому потрібно бути чистим і охайним» ( розкрити поняття гігієна, правила гігієни)

3.Руханка

(Оголошуючи слова, учні імітують рухи, про які йде мова у вірші).

Хлопчик добрий, хлопчик мудрий,

Вправу нам придумай , любий,

А придумаєш – скажи,

Вправу всім нам покажи .(повторяють  рухи за учнем)

Повторюється де кілька разів або декілька учнів показують вправи.

Практична частина

1.Робота в групах 

Об’єднання дітей у 4- групи (1,2,3,4).  Кожній команді роздаються зображення : мило, рушник, гребінець, зубна паста

Завдання групам:

1 група - складає сценку та показати рухами, що дитина може зробити сама, щоб її речі були чистими.

2 група - складає розповідь про те, які потрібні  дитині предметами особистої гігієни   і як ними користуватися.(малюнки із зображенням предметів лежать на столі)

3 група - пригадати казкових героїв, які не дотримувалися правил гігієни і що з ними трапилося?

4 група - малює дитину, на яку б вони хотіли бути схожою ( чисту, охайну)

2. Робота з зошитами

« Догляд за порожниною рота, руками та волоссям.»

 Наочно показати дітям, як правильно користуватись предметами гігієни.

У зошиті на сторінці 20 учні визначають предмети необхідні для догляду за руками, волоссям, зубами.

3. Практична робота «Як правильно мити руки?»

Як же мити руки правильно ? За допомогою волонтерів розіграти сценку «Миття рук». На руках найбільше бруду. Тому вони потребують чистоти.

1. Відкрити кран; 2. Намилити руки, вимити внутрішню і тильну сторону долонь. 3. Змити мило. 4. Насухо витерти свої руки.  

Завжди мийте руки після того, як ви сходили в туалет.

Завжди мийте руки  перш, ніж  доторкнетеся до їди або перед прийомом їжі.

Мийте ваші руки з милом і теплою водою приблизно протягом 30 секунд

 Заключна частина

1. Зворотний зв'язок Продовжити речення: « На цьому уроці я навчився (лася)…»

 2. Прощання« Віночок побажань»

Учні стають у коло, повертаються один до одного бажають щось приємне і кладуть руку на плече.

3.Домашнє завдання

Користуючись підручником сторінка 36 потренуватися правильно мити руки, у зошиті на сторінці 21 розфарбувати малюнок, вирізати його та повісити у вбиральні.


 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
1460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку