Розробка уроку містить матеріали для 1 класу на тему про Різдво в Англії. Я використала ігрові форми на році, а саме Санта Kлауса, який прибув з Англії, щоб розповісти про Різдво. А також склала казку- оповідання з використанням вивчених та нових слів до цієї теми.І звичайно пісеньку про Різдво: " We wish you a Merry christmas!"
Розробка уроку
з англійської мови
на тему « Різдво в Англії »
( 1 клас )
Вчитель:
ОЗ “Доброводівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ” Збаразької міської ради
Коник Марія Богданівна
2021
Мета:
Навчальна
Виховна
Розвиваюча
Тип уроку: введення нового матеріалу
Обладнання: аудіо запис, мультимедійний проектор, програма “ Happy English”,малюнки, роздатковий матеріал.
Хід уроку.
І.Introduction:
Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning,
We are glad to see you!
I am glad to see you too!
How are you?
We are fine. Thank you!
-Тема нашого уроку «Різдво в Англії» -- “Christmas in England”.
II. Warming up:
Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас у гості прибув Санта-Клаус і він розкаже нам про те, як святкують Різдво в Англії. А ще у нього дуже багато роботи, йому потрібна наша допомога. - Can you help Santa Claus?
-Yes, we can!
III. Pronunciation drill:
Snow falls, falls, falls,
Let’s play snowballs,
Dear friends, Bill and Ben,
Let us make a big snowman.
- Now let’s start!
( Поставити ялинку, Санта-Клауса, різдвяні малюнки).
IV. Presenting vocabulary and practice:
Т: Санта-Клаус хоче навчити вас нових англійських слів про Різдво. Гадаю, деякі ви вже знаєте.
-А зараз послухайте нові слова: stocking, present, bell, box, toy, teddy bear, fireplace.
T: Repeat after me:
(Вчитель показує малюнки, називає слова, словосполучення, речення ).
( Додаток №1)
Stocking – Christmas stocking –It is a Christmas stocking.
Present – a present – a big present – Christmas present.
Bell – a bell – a big bell – Christmas bell.
Box – a box – a red box – It is a red box.
Toy – a green toy – Christmas toy.
V. Game “ Look and name”.
( Вчитель показує малюнки по темі «Різдвяні свята», діти, котрі запам’ятали ці слова, називають їх.)
-Well done! Santa Claus is happy. He thanks you!
VI. Vocabulary work:
- А ви знаєте, що робить Санта-Клаус у Різдвяну ніч в Англії? Правильно, він носить подарунки дітям. Діти лягають спати і їм сниться, що до них прийшов Санта-Клаус.
-Ось послухайте історію Санта Клауса про хлопчика . Будьте уважні.
( Діти слухають оповідання про Санта Клауса та хлопчика, повторюють використані фрази, потім відповідають на питання вчителя.)
“ A present for Dan” (Подарунок для Дена)
Оного вечора в Англії перед Christmas маленький хлопчик Ден повішав свій великий stocking біля каміну. Він був дуже засмучений через те,що вже давно мріяв про м’яку іграшку. Але сподівався, що дива бувають і наближається свято Сhristmas. Ден вірив, що Santa Claus здійснить його найзаповітніше бажання і принесе present- іграшку a white teddy bear.
В домі усі спали. Настав еvening! Лише Ден не міг заснутиі все виглядав у window.
Раптом він побачив, як Santa Claus мчить на оленях над будинками. І чути як дзвенять bells.
- Як цікаво!- зрадів Ден. “Santa Claus is coming down!”
Він почав спускатися через fireplace і поклав presents у розвішені stockings. А тоді зник як і не було. Ден затамував подих від несподіванки, а тоді вискочив з-під ковдри підійшов до своєї stocking із надписом Dan. О, диво, white teddy bear!- вигукнув він. Ден був happy у цей Christmas evening. І вже наставала темна night. Раптом йому почулось:
Спробуйте дати відповіді .
- Хто прийшов до хлопчика?
- Що Санта-Клаус йому приніс?
- Де розвішали шкарпетки?
- У чому був подарунок?
- Що це був за подарунок?
VII. Group work:
Cкладання пазлів, повторення вивчених слів:
-Санта-Клаус просить допомогти скласти подарунки для дітей. Якщо ви виконаєте завдання-сюрприз, ви йому допоможете.( Завдання можуть бути сховані у коробочках ). Ми повинні скласти малюнки із розрізаних частин і назвати ці предмети. Кожна група має скласти 3 малюнки, а малюнок складається з 4 частин. (Діти працюють, вчитель допомагає при необхідності). ( Додаток №2)
VIII. A Game:
- Санта-Клаус теж підготував подарунки для однієї сім’ї, але забув, де вони. Давайте пошукаємо іграшки, де вони заховалися .( Діти шукають іграшки і називають яку іграшку знайшли та якого вона кольору)
P: -This is a blue rabbit.- This is a brown bear. -This is a green car. -This is a pink rabbit.
Physical activity:
- Ви мабуть стомилися. Потрібно трохи відпочити і зробити розминку.
(Діти виконують вправи за вчителем)
1, 2, 3 let me see?
Who likes coffee and
who likes tea?
This is a house
This is a door
The windows are clean
And so is the floor.
X. Vocabulary revision:
а) Drawing game
- Санта-Клаусу потрібно допомогти прикрасити ялинку різнокольоровими іграшками, давате розмалюємо іграшки на ялинці: red toy, pink toy, green toy, blue toy, yellow toy and others.
( Діти слухають назви різнокольорових іграшок, потім вчитель запитує окремі слова, а діти відповідають).
б) speaking ( за допомогою методу мікрофон): “ I like…”
- What is your favourite colour? As for me, I like green. ( Передаю мікрофон дитині, і далі діти один за одним називають свій улюблений колір).
в) group work
- А зараз попрацюйте в групах. Прикрасьте ялинку іграшками своїх улюблених кольорів. У вас на столі є кольорові олівці, кожен учасник групи по черзі замальовує одну іграшку. - Ось які гарні ялиночки у вас вийшли. Well done!( Прикріпити ялинки на дошку ). ( Додаток №3)
Writing:
- А ще Санта-Клаус підписує дітям вітальні листівки і вітає з Різдвом
“ Merry Christmas” .
- Repeat after me: Merry Christmas! Привітаймо один одного з Різдвом.
( Вчитель починає, діти продовжують ланцюжком ).
Merry Christmas!
Fun time:
Song “ We wish you a Merry Christmas”
- Я сподіваюсь, спілкування із Санта-Клаусом було цікавим. Зараз давайте нагадаємо слова, пов’язані з Різдвом: Christmas, holiday, Christmas tree, Santa-Claus, toy, present, box… ( Вчитель називає українською, діти перекладають).
Додатки №1,2
Малюнки предметів, що вивчаються
Додаток №3
Ялинка, сніговик та Санта Клаус для зафарбовування
( для роботи в групах )