Розробка уроку в 1 класі на тему:" Різдво в Англії"

Про матеріал

Розробка уроку містить матеріали для 1 класу на тему про Різдво в Англії. Я використала ігрові форми на році, а саме Санта Kлауса, який прибув з Англії, щоб розповісти про Різдво. А також склала казку- оповідання з використанням вивчених та нових слів до цієї теми.І звичайно пісеньку про Різдво: " We wish you a Merry christmas!"

Перегляд файлу

 

Розробка уроку

з англійської мови

    на тему « Різдво в Англії »

( 1 клас )

Вчитель:

 ОЗ “Доброводівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ” Збаразької міської ради

Коник Марія Богданівна
 

 

 

 

 

 

 

 

        2021

 

 

Мета:

Навчальна
 


  • Ознайомити учнів з новими словами та структурами і практикувати у їх вживанні: stocking, present, bell, toy, box;

  • Активізувати у мовленні вживання назв кольорів;

  • Повторити назви іграшок ball, doll, car, plane, teddy bear, star,Christmas tree, Santa Claus та практикувати у їх вживанні;

  • Ознайомити з формою побажань за допомогою пісні “We wish you a merry Christmas”;

  • Вчити розмальовувати різдвяні малюнки та пісню “We wish you a merry Christmas”.


Виховна
 


  • Виховувати культуру роботи в групах;

  • Виховувати любов до прекрасного, до музики, до традицій;


Розвиваюча
 


  • Розвивати зорову пам'ять, мимовільну увагу;

  • Розвивати творчі здібності учнів;

  • Розвивати пізнавальний інтерес, бажання вивчати англійську мову.


Тип уроку: введення нового матеріалу

Обладнання: аудіо запис, мультимедійний проектор, програма “ Happy English”,малюнки, роздатковий матеріал.

Хід уроку.

І.Introduction:

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

I am glad to see you too!

How are you?

We are fine. Thank you!

-Тема нашого уроку «Різдво в Англії» -- “Christmas in England”.

II. Warming up:

Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас у  гості прибув  Санта-Клаус і він розкаже нам про те, як святкують Різдво в Англії. А ще  у нього дуже багато роботи, йому потрібна наша допомога. - Can you help Santa Claus?

-Yes, we can!

III. Pronunciation drill:

Snow falls, falls, falls,

Let’s play snowballs,

Dear friends, Bill and Ben,

Let us make a big snowman.

- Now let’s start!
( Поставити ялинку, Санта-Клауса, різдвяні малюнки).

IV. Presenting vocabulary and practice:

Т: Санта-Клаус хоче навчити вас нових англійських слів про Різдво. Гадаю, деякі ви вже знаєте.
 


  • What is this? (Вчитель показує ялинку, Санта-Клауса, різдвяний малюнок, учні називають ).
  • This is a Christmas Tree.
  • This is a Santa Claus.
  • This is a Christmas picture.


-А зараз послухайте нові слова: stocking, present, bell, box, toy, teddy bear, fireplace.

T: Repeat after me:

(Вчитель показує малюнки, називає слова, словосполучення, речення ).

( Додаток №1)

Stocking – Christmas stocking –It is a Christmas stocking.

Present – a present – a big present – Christmas present.

Bell – a bell – a big bell – Christmas bell.

Box – a box – a red box – It is a red box.

Toy – a green toy – Christmas toy.

V. Game “ Look and name”.

( Вчитель показує малюнки по темі «Різдвяні свята», діти, котрі запам’ятали ці слова, називають їх.)

-Well done! Santa Claus is happy. He thanks you!

VI. Vocabulary work:

- А ви знаєте, що робить Санта-Клаус у Різдвяну ніч в Англії? Правильно, він носить подарунки дітям. Діти лягають спати і їм сниться, що до них прийшов Санта-Клаус.

-Ось послухайте історію Санта Клауса про хлопчика . Будьте уважні.

( Діти слухають оповідання про Санта Клауса та хлопчика, повторюють використані фрази, потім відповідають на питання вчителя.)

       “ A present for Dan” (Подарунок для Дена)

  Оного вечора в Англії перед Christmas маленький хлопчик Ден повішав свій великий stocking біля каміну. Він був дуже засмучений через те,що  вже давно мріяв про м’яку іграшку. Але сподівався, що дива бувають і наближається свято Сhristmas. Ден вірив, що Santa Claus здійснить його найзаповітніше бажання і принесе present- іграшку  a white teddy bear.

В домі усі спали. Настав еvening! Лише Ден не міг заснутиі все виглядав у window.

Раптом він побачив, як Santa Claus мчить на оленях над будинками. І чути як дзвенять bells.

- Як цікаво!- зрадів Ден. “Santa Claus is coming down!”

 Він почав спускатися через fireplace і поклав  presents у розвішені stockings. А тоді зник як і не було. Ден затамував подих від несподіванки, а тоді вискочив з-під ковдри підійшов до своєї stocking із надписом Dan. О, диво, white teddy bear!- вигукнув він. Ден був happy у цей Christmas evening. І вже наставала темна night. Раптом йому почулось:

  • “Good night , Dan! Bye-bye! Merry Christmas!”
  • “Bye! Thank you!”- прошепотів Ден і швидко заснув з white teddy bear у своєму ліжечку.

 

Спробуйте дати відповіді .


- Хто прийшов до хлопчика?
- Що Санта-Клаус йому приніс?

- Де розвішали шкарпетки?
- У чому був подарунок?

     - Що це був за подарунок?

 

 


VII. Group work:

Cкладання пазлів, повторення вивчених слів:

-Санта-Клаус просить допомогти скласти подарунки для дітей. Якщо ви виконаєте завдання-сюрприз, ви йому допоможете.( Завдання можуть бути сховані у коробочках ). Ми повинні скласти малюнки із розрізаних частин і назвати ці предмети. Кожна група має скласти 3 малюнки, а малюнок складається з 4 частин. (Діти працюють, вчитель допомагає при необхідності). ( Додаток №2)

VIII. A Game:

- Санта-Клаус теж підготував подарунки для однієї сім’ї, але забув, де вони. Давайте пошукаємо іграшки, де вони заховалися .( Діти шукають іграшки і називають яку іграшку знайшли та якого вона кольору)

P: -This is a blue rabbit.- This is a brown bear. -This is a green car. -This is a pink rabbit.
Physical activity:
- Ви мабуть стомилися. Потрібно трохи відпочити і зробити розминку.

 (Діти виконують вправи за вчителем)
1, 2, 3 let me see?

Who likes coffee and

 who likes tea?

 

This is a house

This is a door

The windows are clean

And so is the floor.


X. Vocabulary revision:

а) Drawing game

- Санта-Клаусу потрібно допомогти прикрасити ялинку різнокольоровими іграшками, давате розмалюємо іграшки на ялинці: red toy, pink toy, green toy, blue toy, yellow toy and others.

( Діти слухають назви різнокольорових іграшок, потім вчитель запитує окремі слова, а діти відповідають).

б) speaking ( за допомогою методу мікрофон): “ I like…”

- What is your favourite colour? As for me, I like green. ( Передаю мікрофон дитині, і далі діти один за одним називають свій улюблений колір).

в) group work

- А зараз попрацюйте в групах. Прикрасьте ялинку іграшками своїх улюблених кольорів. У вас на столі є кольорові олівці, кожен учасник групи по черзі замальовує одну іграшку. - Ось які гарні ялиночки у вас вийшли. Well done!( Прикріпити ялинки на дошку ). ( Додаток №3)
 


Writing:


- А ще Санта-Клаус підписує дітям вітальні листівки і вітає з Різдвом

“ Merry Christmas” .

- Repeat after me: Merry Christmas! Привітаймо один одного з Різдвом.
( Вчитель починає, діти продовжують ланцюжком ).
Merry Christmas!


Fun time:


Song “ We wish you a Merry Christmas”
 


  • А зараз послухайте різдвяну вітальну пісеньку. ( Діти слухають запис пісні  2 рази).

  • А зараз спробуємо заспівати разом.

    Conclusions:


- Я сподіваюсь, спілкування із  Санта-Клаусом  було цікавим. Зараз давайте нагадаємо слова, пов’язані з Різдвом: Christmas, holiday, Christmas tree, Santa-Claus, toy, present, box… ( Вчитель називає українською, діти перекладають).
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки №1,2

Малюнки предметів, що вивчаються

Додаток №3

Ялинка, сніговик та Санта Клаус для зафарбовування

( для роботи в групах )

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
1557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку