Ознайомлення учнів з казками про тварин; вчити впізнавати в них людей; розвивати вміння аналізувати вчинки героїв, давати їм оцінку, робити висновки; вдосконалювати навички свідомого виразного читання, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати уявлення дітей про навколишній світ, своє місце в ньому; вчити використовувати набуті знання в повсякденному житті; виховувати любов до рідної мови.
Дата ___________________ Клас __________________
Тема: Казки про тварин. Українські прислів’я. Українська народна казка «Заєць та Їжак».
Мета: продовжити ознайомлення учнів з казками про тварин; вчити впізнавати в них людей; розвивати вміння аналізувати вчинки героїв, давати їм оцінку, робити висновки; вдосконалювати навички свідомого виразного читання, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати уявлення дітей про навколишній світ, своє місце в ньому; вчити використовувати набуті знання в повсякденному житті; виховувати любов до рідної мови.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
На дошці смайл.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Ходить Петрик над ставком - хоче дружби з гусаком.
Марно він старається – цей гусак кусається.
Улітку Микола катався на ковзанах.
У сосновому лісі ми збирали моркву.
Ведмідь живе у нірці.
Узимку кури відлітають у теплі краї.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
Крнськ нрдн кзк «жк т зць».
(Зробити висновок, що заголовок може виражати тему тексту).
Одмову попоїм
Помчав їжачиха
Прудкий нечемну
наввипередки кривуляєш
V. Підсумок уроку.
- Чи сподобалась вам казка?
- Як би вчинили на місці їжака?
- Чи могла історія скластися по іншому? У якому випадку?
VІ. Домашнє завдання.
Переказувати казку від імені зайця або їжака за власним вибором.