Розробка уроку з літературного читання для 3 класу Лариса Письменна "Як зажурився Веселий Казкар"

Про матеріал

вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити учнів аналізувати прочитане, характеризувати дійових осіб твору; розвивати зв'язне мовлення, образне мислення; розвивати під час читання уяву, почуття, фантазію, пам'ять, зв'язне мовлення, творче мислення і творчі здібності; виховувати любов до художнього слова; виховувати інтерес до казок, любов та повагу до природи, Батьківщини, естетичні почуття, смак.

Перегляд файлу

Літературне читання № 34

Дата _____________________              Клас __________________

Тема: Вступ до теми: Лариса Письменна «Як зажурився веселий Казкар».

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити учнів аналізувати прочитане, характеризувати дійових осіб твору; розвивати зв'язне мовлення, образне мислення; розвивати під час читання уяву, почуття, фантазію, пам'ять, зв’язне мовлення, творче мислення і творчі здібності; виховувати любов до художнього слова; виховувати інтерес до казок, любов та повагу до природи, Батьківщини, естетичні почуття, смак.

Тип уроку:урок засвоєння нових знань.

Підручник: В.О.Науменко «Літературне читання»,роздавальний матеріал для роботи в групах.

 

Хід уроку.

І.ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Треба разом привітатись:

Добрий день. Добрий день.

Дружно й весело сказати:

Добрий день. Добрий день.

Вправо, вліво повернутись.

Добрий день. Добрий день.

Один одному всміхнутись.

Добрий день. Добрий день.

 

ІІ, АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Артикуляційна розминка. Вправа «Алфавіт» (відеоролик).
  2. Розчитка «Швидкочитання».

ІІІ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вправа: «Мозковий штурм»

- Давайте пригадаємо, що ми знаємо про казку?

- Що це за жанр?

- Якими бувають казки? Які це народні, які це літературні казки?

- Які види казок читали?

- (Казка-це… . )

Читання довідки від Жар-птиці.

-  Чи знаєте ви, як народжуються літературні казки і чому вони бувають веселими та сумними?

Діти висловлюють свої думки.

  • А от що про це думає Лариса письменна, дізнаємося, коли прочитаємо її твір «Як зажурився веселий казкар».

 

ІV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

Опрацювання оповідання Лариси Письменної « Як зажурився веселий Казкар».

  1. Виразне читання тексту вчителем

- Назвіть головного персонажа тексту.

  1. Словникова робота.
  • Які слова в тексті були незрозумілими?
  • Читання слів з дошки.

Полохливо                жахливо

Посваряться  найкращі

Поховаються зазирнули

поважному найвеселіші

  • Прочитати згори вниз.
  • Прочитати прикметники.
  • Які із слів не можна віднести ні до прикметників ні до дієслів?

Фізкультхвилинка

  1. Робота над жанром.
  • До якого із жанрів можна віднести твір? Доведіть, що це казка.
  1. Повторне читання казки учнями ланцюжком.
  2. Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання.
  • Хто головний персонаж казки?
  • Як складав Казкар казки? (прочитати).
  • Коли до казкаря приходили найвеселіші думки? (прочитати).
  • Для кого Казкар писав свої веселі казки?
  • Коли від Казкаря розліталися всі думки?
  •  Чому Казкар полюбив дощ та негоду?
  •  Що призвело до того, що веселий Казкар став сумним?
  • Над чим замислилися діти?
  1. Поділ казки на частини.
  • Діти самостійно читають казку, позначаючи логічно закінчені частини тексту.
  • Зачитати кожну частину окремо. Дати їй заголовок. Скласти план.

        План

  1. Справжній Казкар без бороди.
  2. Різні думки.
  3. Чому ховалися думки?
  4. Спроби Казкаря затримати думки.
  5. Гарні сумні казки.
  • Чи залишила вам авторка простір для роздумів?
  • Як ви гадаєте, над чим задумались діти?
  1. Робота в групах.
  • Як зазвичай закінчуються казки?
  • Складіть продовження казки в групах.
  1. Читання «Заєць та вовк».

 

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

  • Який розділ ми почали вивчати?
  • Чи зрозуміли ви, чому бувають сумними літературні казки?
  • Який висновок ви зробили з прочитаного?

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виразно читати оповідання. Намалювати Казкаря.

 

docx
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
1810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку