вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити учнів аналізувати прочитане, характеризувати дійових осіб твору; розвивати зв'язне мовлення, образне мислення; розвивати під час читання уяву, почуття, фантазію, пам'ять, зв'язне мовлення, творче мислення і творчі здібності; виховувати любов до художнього слова; виховувати інтерес до казок, любов та повагу до природи, Батьківщини, естетичні почуття, смак.
Літературне читання № 34
Дата _____________________ Клас __________________
Тема: Вступ до теми: Лариса Письменна «Як зажурився веселий Казкар».
Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; вчити учнів аналізувати прочитане, характеризувати дійових осіб твору; розвивати зв'язне мовлення, образне мислення; розвивати під час читання уяву, почуття, фантазію, пам'ять, зв’язне мовлення, творче мислення і творчі здібності; виховувати любов до художнього слова; виховувати інтерес до казок, любов та повагу до природи, Батьківщини, естетичні почуття, смак.
Тип уроку:урок засвоєння нових знань.
Підручник: В.О.Науменко «Літературне читання»,роздавальний матеріал для роботи в групах.
Хід уроку.
І.ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
Треба разом привітатись:
Добрий день. Добрий день.
Дружно й весело сказати:
Добрий день. Добрий день.
Вправо, вліво повернутись.
Добрий день. Добрий день.
Один одному всміхнутись.
Добрий день. Добрий день.
ІІ, АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
ІІІ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Вправа: «Мозковий штурм»
- Давайте пригадаємо, що ми знаємо про казку?
- Що це за жанр?
- Якими бувають казки? Які це народні, які це літературні казки?
- Які види казок читали?
- (Казка-це… . )
Читання довідки від Жар-птиці.
- Чи знаєте ви, як народжуються літературні казки і чому вони бувають веселими та сумними?
Діти висловлюють свої думки.
ІV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
Опрацювання оповідання Лариси Письменної « Як зажурився веселий Казкар».
- Назвіть головного персонажа тексту.
Полохливо жахливо
Посваряться найкращі
Поховаються зазирнули
поважному найвеселіші
Фізкультхвилинка
План
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виразно читати оповідання. Намалювати Казкаря.