Самостійна робота на уроці літературного читання у 3 класі

Про матеріал

Спонукати дітей до самостійного осмисленого читання художніх творів, вчити розуміти прочитане, розвивати уміння аналізувати, робити висновки, визначати тему і основну думку твору.

Перегляд файлу

Самостійна робота

Прізвище, ім’я ______________________________________

  1. Назви імена відомих українських письменників, які збагатили українську скарбницю літературних казок._________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

  1. Автор казки «Як зажурився веселий казкар».

_____________________________________________________

  1. Доведи, що цей твір – казка._____________________________

_____________________________________________________

  1. Які думки для своїх казок вибирав Казкар? ________________

_____________________________________________________

  1. Коли ховаються найвеселіші думки? ______________________

_____________________________________________________

  1. Що пробував робити казкар, аби думки не тікали, коли діти сваряться? ___________________________________________
  2. Як змінилися діти, коли Казкар став писати сумні казки?

_____________________________________________________

  1. Доповни речення словами з казки.

Гарної казки, тільки сумної, бо на небі не _________________

_____________, а під вікном не __________________________.

  1. Пронумеруй пункти плану в правильній послідовності.

                     План

Спроби Казкаря затримати думки.

          Справжній Казкар без бороди.

Гарні сумні казки.

Чому ховалися думки?

           Різні думки.

  1.                    Яка тема казки? ___________________________________
  2.                    Основна думка казки. ______________________________

__________________________________________________________________________________________________________

 

Самостійна робота

Прізвище, ім’я ______________________________________

  1. Назви імена відомих українських письменників, які збагатили українську скарбницю літературних казок._________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

  1. Автор казки «Як зажурився веселий казкар».

_____________________________________________________

  1. Доведи, що цей твір – казка._____________________________

_____________________________________________________

  1. Які думки для своїх казок вибирав Казкар? ________________

_____________________________________________________

  1. Коли ховаються найвеселіші думки? ______________________

_____________________________________________________

  1. Що пробував робити казкар, аби думки не тікали, коли діти сваряться? ___________________________________________
  2. Як змінилися діти, коли Казкар став писати сумні казки?

_____________________________________________________

  1. Доповни речення словами з казки.

Гарної казки, тільки сумної, бо на небі не _________________

_____________, а під вікном не __________________________.

  1. Пронумеруй пункти плану в правильній послідовності.

                     План

Спроби Казкаря затримати думки.

          Справжній Казкар без бороди.

Гарні сумні казки.

Чому ховалися думки?

           Різні думки.

  1.                    Яка тема казки? ___________________________________
  2.                    Основна думка казки. ______________________________

__________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку