Спонукати дітей до самостійного осмисленого читання художніх творів, вчити розуміти прочитане, розвивати уміння аналізувати, робити висновки, визначати тему і основну думку твору.
Самостійна робота
Прізвище, ім’я ______________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Гарної казки, тільки сумної, бо на небі не _________________
_____________, а під вікном не __________________________.
План
Спроби Казкаря затримати думки.
Справжній Казкар без бороди.
Гарні сумні казки.
Чому ховалися думки?
Різні думки.
__________________________________________________________________________________________________________
Самостійна робота
Прізвище, ім’я ______________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
Гарної казки, тільки сумної, бо на небі не _________________
_____________, а під вікном не __________________________.
План
Спроби Казкаря затримати думки.
Справжній Казкар без бороди.
Гарні сумні казки.
Чому ховалися думки?
Різні думки.
__________________________________________________________________________________________________________