До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Розробка уроку з використанням ІКТ

Про матеріал

Урок з англійської мови

за підручником О. Карп'юк “We learn English

Тема уроку: Листування. Стилі листів. Друг за листуванням

Мета:

Навчальна:

Практикувати учнів у аудіюванні та читанні тексту з метою отримання загального уявлення та з метою максимально повного й точного розуміння всієї інформації, що міститься в тексті.

Удосконалювати навички вживання ступенів порівняння прикметників (The degrees of comparison (Adjectives))

Організувати діалогічне мовлення учнів у зв'язку з вербальною ситуацією.

Стимулювати комунікативну мотивацію шляхом указання на сферу вживання нової лексики.

Розвиваюча:

Розвивати кмітливість, логічне мислення і мовленнєву реакцію.

Розвивати готовність до участі в іншомовному спілкуванні, до подальшої самоосвіти в оволодінні іноземною мовою.

Виховна:

  • Виховувати повагу до думки співрозмовника, культуру спілкування.
  • Тип уроку: комбінований
Перегляд файлу

 

 

 

Урок з англійської мови

 за підручником О. Карп’юк  We learn English

Тема уроку: Листування. Стилі листів. Друг за листуванням

Мета:

Навчальна:

  • Практикувати учнів у аудіюванні та читанні тексту з метою отримання загального уявлення та з метою максимально повного й точного розуміння всієї інформації, що міститься в тексті.
  • Удосконалювати навички вживання ступенів порівняння прикметників (The degrees of comparison (Adjectives))
  • Організувати діалогічне мовлення учнів у зв'язку з вербальною ситуацією.
  • Стимулювати комунікативну мотивацію шляхом указання на сферу вживання нової лексики.

Розвиваюча:

  • Розвивати кмітливість, логічне мислення і мовленнєву реакцію.
  • Розвивати готовність до участі в іншомовному спілкуванні, до подальшої самоосвіти в оволодінні іноземною мовою.

Виховна:

  • Виховувати повагу до думки співрозмовника, культуру спілкування.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку:

  1. Організація класу.
  1. Привітання:  

I get up in the morning,

Ready for the day.

Hello! Hello! Good morning!

Have a nice day!

 

  1. Перевірка домашнього завдання

Учні зачитують свої  твори про друзів (ім’я, вік, зовнішність, захоплення).

  1. Введення в іншомовну атмосферу

Граматична гра                                                                                                                                       Учнів поділено на 3 групи (за рядами). Кожна група відповідає за певну ступінь порівняння прикметників (1 – Позитивний ступінь/Positive,2- Порівняльний ступінь/Comparative, 3 – Вищий ступінь/Superlative). Перша група називає прикметник, друга утворює порівняльний ступінь від цього прикметника і третя група утворює найвищий ступінь порівняння прикметника. Наприклад:

Small                                    smaller                                           the smallest

                 (group 1)                                 (group 2)                                           (group 3)

 

  1. Основна частина уроку
  1. Лексична робота

Let’s try to guess the meanings of the following words and word-combinations:


Zakarpattia

Mountain

Carpathians

Castle

Europe

Mukacheve

Мукачеве

Замок

Гора

Карпати

Європа

Закарпаття


 

 

  1. Аудіювання.

T: Listen and read an e-mail  from Stephan:

 

 

 

                                                                                                       from

                                                                                                     raine.

                                                                                                      rla is

                                                                                                      cheve

                                                                                       town.  

                                                                                                     n 700

                                                                                                       Now

 

 

                                                                                        n

  1. Фізкультхвилинка
  2. Читання.

After reading task.

 Read the sentences and choose the correct word. (ex. 2, p. 67)

  1. Діалогічне мовлення

T: Work in pairs. Complete and act out the dialogue. You may also make up your own dialogue.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Над діалогами працюють 3-4 пари. Інші учні виконують наступне завдання:

 Read and say if the sentences are right or wrong. Correct the wrong ones.

 

  1. Заключна частина уроку.
  1. Домашнє завдання:

Ex. 5, p. 67 –

 

 

 

 

 

Повторити неправильні дієслова.

  1. Підведення підсумків.Рефлексія

Tell me please, where are the Carpathians situated?

How old is the castle “Palanok”?

Where is Stephan from?

OK,  thank you for your hard work today! Our lesson is over. See you later. Goodbye!

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
5 лютого
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку