Розробка уроку з використанням ІКТ на тему: "Молодіжна культура"

Про матеріал

Тема уроку: «Молодіжна культура»

Мета уроку: Формувати навички вживання нових лексичних одиниць.

Удосконалювати навички читання й усного мовлення з опорою на

лексико - граматичні структури.

Розвивати культуру спілкування і мовленнєву ре­акцію учнів.

Виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань і повагу до

традицій інших народів.

Тип уроку: комбінований

Перегляд файлу

Тема уроку: «Молодіжна культура»

Мета уроку: Формувати навички вживання нових лексичних одиниць.

                         Удосконалювати  навички читання  й усного мовлення з опорою на

                         лексико - граматичні структури.

                         Розвивати культуру спілкування і мовленнєву ре­акцію учнів.

                         Виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань і повагу до

                         традицій інших народів.

Тип уроку: комбінований

                               

Хід уроку

I Організаційна частина уроку

     Привітання й повідомлення теми та мети уроку.

II Основна частина уроку

  1. Уведення  в іншомовне мовлення
  • Впр.1, с.21-прочитати речення та погодитися чи не погодитися з ними
  1. Перевірка домашнього завдання
  • Впр.8, с.20 –виписати речення з герундієм
  1. Подання текстів для читання
  • Введення нових слів New Vocabulary:c.21
  • Find the following words and expressions in the text and give their English equivalents:

Термін, окремий, віра, з'являтись, розповсюджуватись, покра­щення, розвиток, багатство, духовна цінність, таким чином, безро­біття, звинувачувати, суспільство, рух, впливати, образ, жорстокий, нестача поваги, висновок, незалежний, споживати, можливість, прийняти, давати змогу, висловлювати, мати значення, покоління.

  • Впр.2, с.21-23

Опрацювати слова, виділені курсивом

Прочитати текст та перевірити свої відповіді в завданні 1.

  1. Письмо
  • Впр.3, с.23-заповнити таблицю
  • Впр.4, с.24- вставити слова

Complete the sentences.

When we talk about culture we talk about _________

Youth cultures appeared when___________

After 1950s young people divided into_________who__

Punks appeared because_______.

In different times all kinds of youth cultures influence______

Rap isn't only music today but________

The main idea of youth cultures is______

  1.   Розвиток умінь мовлення
  • Впр.5, с.24-обговорити питання в групах
  • Answer the questions.
  1.    What do we mean when we say "culture".
  2.    When did "youth culture" appear?
  3.    What was the reason of its appearing?
  4.    How can you characterize different representatives of youth culture in different times?
  5.    What did young people usually try to express?
  6.    Did all these movements influence young people in a proper v/ay?
  7.    Are youth cultures important? Why?
  8.    Do you belong to any of youth cultures?
  9.    Why do you like it?

10)   Can you name any bright representatives of it?

 

III Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання.
    • Впр.6, с.24–підготувати розповідь про одну з молодіжних культур
  2. Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
748
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку