Розробка відкритого заняття з англійської мови “Articles a/an, the. Structures have got/ has got”

Про матеріал
У конспекті заняття представлено матеріал підсумкового показового заняття. На момент проведення діти вивчили особові займенники she,he, you І, присвійні займенники his\her, поняття означеного артикля the та правила його вживання, структуру HAS GOT у стверджувальній, заперечній та питальній формах, та HAVE GOT навчилися ставити загальні запитання до речень з дієсловами has та is та давати на них відповіді.
Перегляд файлу













 

Розробка відкритого заняття з англійської мови

“Articles a/an, the. Structures have got/ has got”

(2 рік навчання)


 

 

 

 

 


 

підготувала та провела: 

вчитель англійської мови

Шверненко Світлана Юріївна




 

 

 


 

Кропивницький - 2019

ВіДКРИТИЙ УРОК 2 РІК НАВЧАННЯ (Англійська мова)

Викладач – Шверненко Світлана Юріївна

 

Група  -  кількість дітей 11

 

Дата –9.04.19

 

 

І

Вступне слово

5 хв

ІІ

Основна частина

70 хв

1.

Привітання з дітьми (Hello +  How are you?)+ пісня Hello+введення в урок

3 хв

2.

Розмова з черговим 

1 хв

3.

Скоромовки

3 хв

Фонетика

4.

«Лото»-картки дітей (2 команди, на дошці 2 плакати зі звуками, я називаю буквосп., діти хто першийтпоказують свою картку, називають звук, наприклад і прикріплюють свою картку на місце звука на плакаті)

3 хв

5.

«Впишіть буквосполучення у слово»+правило(7 слів)

3 хв

6.

«Оберіть  правильну транскрипцію»+правило (4 слова)

2 хв

Лексика

7.

“Ребуси»(4 слова)

2 хв

8.

“З’єднайте частини слів+малюнок» (6 слів)

2 хв

9.

«Складіть слова з розрізаних букв» (6 слів, 2 команди)

3 хв

10.

«Розподіліть слова за темами»(одяг, транспорт, тварини)

2 хв.

11

Пісня «5 little monkeys”

2 хв.

Граматика

12.

Теорія  «Неозначений-означений артиклі»

3 хв

13.

«Вставити артиклі, пояснити» («Дартс») (показую речення з пропущеними артиклями, вставляють усно, не записують,так?)

3 хв

14.

Теорія по ос.та присв. займ

1 хв.

15.

“Hot Potato” «Замініть слово займенником he, she, it)

2 хв

16.

«Продовжіть речення, використовуючи займенники her-his“(«Джанга”)

3 хв.

17.

Пісня “I can jump”

2 хв.

18.

Теорія по have got\has got, too

2 хв

19.

«Заповніть пропуски у реченнях» (have got\has got, too)

3 хв.

20.

Конструктор-утворити +,- або ? реч.(has got )

3 хв.

21.

Монологічне мовлення(4 дітей) (опис мал.не на час I see…He has not got… He has got…His__is not і т.д.)

5хв

22.

Пісня “Walking, walking”

2 хв

23.

Діалогічне мовлення (7 дітей) (Hello-Nice to meet you-What is your name-…has got a…+--Is the apple big?+-Is the apple at the…?+-)

7хв

24

Аудіювання

6 хв

25.

Пісня “Over the mountains”

2 хв

 

Всього

74хв

 

Заключна частина

2 хв

 

 

 

 

ІІ Основна частина 70 хв

1. Привітання з дітьми (Hello +  Howareyou?)+ пісня Hello+введення в урок3 хв

-Standup, please, Hello, my dear pupils!

-Let’s sing a song “Hello! Hello!”

- How are you? Ask me.

-Мy dear pupils, today we have got a guest- Easter bunny. (іграшка)

Aудіозапис. Hello, dear children. I  am  Easter bunny.I  bring chocolate eggs and candies to children in England. Also we decorate Easter tree in England.  I want to decorate such Easter tree here in your class. And I need your help. Can you help me to decorate my Easter tree? And I have got sweet gifts for you, but you should earn  them. I have got some tasks for you, do the tasks, get the decorations in the bags and the main prize.

2. Розмова з черговим   1 хв

-Who is on duty today? What season is it now? What month is it now? What  is the  weather like today?

3. Скоромовки3 хв

Let’s train our tongues with tongue twisters. I’ll throw you a cube with sounds, you task is to catch it and tell the tongue twister with this sound.

[b,t]Betty bought a bit of butter, but the butter Betty bought was  bitter

[ʌ] – Double bubble gum, bubbles double.

 [ð, Ѳ]-They threw three thick things.

[i:]-Silly sheep weep and sleep

4. «Лото»-картки дітей (2 команди, на дошці 2 плакати зі звуками, я називаю буквосп., діти показують свою картку, називають звук, наприклад і прикріплюють свою картку на місце звука на плакаті)              3 хв

We have got 2 teams and 2 posters. Every team has got its own poster. I’ll name a letter combination for every team. Your task is to show a letter combination, to name the letter combination, its sound and for example and to stick your card on the poster on the proper sound. The winner is the team, that will cover all the sounds first.

[ʃ]

 

[tʃ]

[k]

 

[ɜ:]

 

 

[Ѳ]

 

[ʊ]

 

 

 

[ð]

[kw]

[tʃ]

[ɜ:]

 

 

 

 

[u:]

[a:]

 

5. «Впишіть буквосполучення у слово»+правило (6 сл.) 3 хв

The next task is to fill in letter combinations into the words.So, read the word, translate, name a letter combination and write it down.

__elf   __erry  t__tle  mou__ h__  g__l

6. «Оберіть  правильну транскрипцію»+правило (4 слова) 2 хв

Choose the correct transcription. Tell the rule.


thick

[ðɪk]

[Ѳɪkk]

[Ѳɪk]

shark

[ʃa:k]

[tʃa:k]

[ʃærk]

dirty

[dɜ:tɪ]

[dɜ:ty]

[dertɪ]

chick

[tʃɪck]

[tʃɪk]

[ʃɪkk]


Rabbit: You are great. Take the 1st bag with a toy and put the toy to  the tree.

7. “Ребуси»(4 слова) 2 хв

Look at the rebus and quess the word. Who can guess?

C:\Users\Admin\Desktop\ву2\Презентация1reb.jpgC:\Users\Admin\Desktop\ву2\Презентация1reb\Слайд4.JPG

Balloon       hamster

C:\Users\Admin\Desktop\2019By\Презентация1reb.jpg  C:\Users\Admin\Desktop\ву2\Презентация1reb.png

parrot     shark

8. “З’єднайте частини слів+малюнок» (6 слів) 2 хв

Your next task is to match parts of the words and pictures. Stick the words at the pictures  

Fri-end ya-rd wo-od  sp-oon , sk-irt,  tur-tle,  

9. «Складіть слова з розрізаних букв» (6 слів) 3 хв

-And now we have got 2 teams. Make up words. Colours will help you, every word has got 1 colour.

1st team: ship wolf    bird

2nd team: zoo bench shop

Name and translate the words.

10. «Розподіліть слова за темами»(одяг, транспорт, тварини) 2 хв

Come to the blackboard.. Take the words on the cards and stick them to the pictures according to the theme. -transport. animals, or clothes. Read and  translate the words.

a lorry, a van, a car, a tram, a ship, a bus, a bird, a kitten, a parrot,  a chick, a dress, a skirt, a sock, a shirt, a hat, a cap, a vest

Rabbit: You worked  hard and earned the next prize. Take the 2nd  bag with a toy and put the toy on the tree.

11 Пісня «5 little monkeys ” 2 хв.

Stand up, come to the blackboard, turn to your parents and sing a song.

12. Теорія  «Неозначений-означений артиклі» 3 хв

Now dear children, let’s revise theory about articles:

- які іменники називаються злічуваними?

-які іменники називаються незлічуваними?

-що таке однина?

-що таке множина?

- які артиклі є в англійській мові?

- коли вживається артикль the?…Як вимовляється артикль theперед голосними

- коли вживається артикль a?-

-який артикль вживається після слів at,in,on?

який артикль вживається після слів at,in,onперед прикметником?

- а якщо перед іменником присвійний займенник, чи будемо вживати артикль??

13. «Вставити артиклі, пояснити» («Дартс»)  3 хв

Сome to the blackboard and make up 2 teams. Your task is to read a sentence,to name the article an, to explain  to throw a ball into the bucket.The winner is the team, that has got more balls in the buckets.

I see__Tom. He has got __parrot. His__parrot is funny. ___parrot is thin. __parrot  is on___desk. ___desk is in___good room. ___Tom has got___kitten, too. ____kitten is at ____bird.

14. Теорія по ос. займ 1 хв.

-Які ви знаєте особові займенники?

-Які слова замінює займенник he?(Особи чоловічого роду)

-Які слова замінює займенник she?(Особи жіночого роду)

-Які слова замінює займенник it?(Предмети, тварин)

Що вживається в реченні після he\she\it?(is\has got)

Наприклад?

15. “Hot Potato” «Замініть слово займенником he, she, it  2 хв

Stand up and make up a circle. Your task is to catch a ball and to change the words with pronouns it, he or she. A man-

16. «Продовжіть речення, використовуючи займенники her-his“(«Джанга ”) 3 хв.

Які ви знаєте присвійні займенники? Translate into English “її” ,“його”

Continue my sentences with the sentences that start with his/her and build a tower. For example, I’ll say, Den  has got a hen. Your task is to say, His hen is merry.

Sam has got box.

Ben has got s book.

Mag has got a  spoon.

Willy has got a shelf

Jack has got a squirrel.

Tom has got a friend.

Jim has got a wolf .

Ann has got a cherry

Nan has got a vest.

Bob has got a van.

Jane has got a jug

17. Пісня “ I can jump ” 2 хв.

Stand up, come to the blackboard, turn to your parents and sing a song.

18. Теорія по have got\hasgot, too 2 хв

What is the English for у нього є, у неї є? Як сказати, що у когось чогось немає? Як утворити питальне речення? Як ми відповідаємо на такі запитання?

What is the English for у мене є?

Де стоїть у реченні прислівник too? Чим відділяється?

19. «Заповніть пропуски у реченнях» (have got \has got, too) 3 хв.

Come to the blackboard and write down the words to fill in the gaps

Sam _______ a cherry.  I _________  a cherry, ____.

My friend ________a shop. I ________ a shop,____.

Rabbit: Good work. Take the next bag with a toy and put the toy to the tree.

20. Конструктор Lego -утворити +,- або ? реч.(has got) 3 хв.

-Your task is to take a block and  to make up a sentence. If your block is green, make up an affirmative sentence, red-negative, yellow-make up a question.

21. Монологічне мовлення(4 дітей)(опис мал. I see…He has not got… He has got…His__is not і т.д.)              5 хв

And now let’s tell the monologues. Your task is to describe pictures.For example, I see. Тom. He has not got a car. He has got a ship. His ship is not dirty. His  ship is dark. His ship is not in the yard. His ship is in the pond.

Rabbit: Excellent. Take the next bag with a toy and put the toy on the tree.

22. Пісня “ Walking, walking” 2 хв

Stand up, turn to your parents and sing a song.

23. Діалогічне мовлення (7 дітей)  7хв

Now dear children, let’s make up dialogues. Masha, come to the blackboard. (a kitten, a bird, a turtle, a spoon )

-         Hello!

-         Hello!

-         Nice to meet you

-         Nice to meet you too

-What is your name?

-My name is Masha. And what is your name?

-My name is SYu.

-I see Tom . He has  got a  kitten

Is the kitten  sad?

-No, it is not.

Is the kitten merry?

-Yes, it is.

Is the kitten at the wolf?

-No, it is not.

-Is the kitten on the shelf?

Yes, It is.

Rabbit: Well done, my  dear pupils. Take the next bag with a toy and put the toy on the tree.

24. Аудіювання 6 хв  (https://youtu.be/zHTORV9x0HI )

Listen to the song and match a girl with the pets she has got Make up sentences She  has got…She has not got…

Працюють на картках з усіма малюнками+ у мене велика. В кінці, хто буде описувати, описує за великим набором

I've got a dog and I've got a cat,

I've got a hamster, I've got a rat,

I've got a turtle, I've got a snake,

I've got a lot of pets.

 

I like animals, I like pets,

                  I like animals, I like pets.

 

I've got a rabbit, I've got a mouse,

I've got a parrot in my house,

I've got a monkey, I've got a horse,

I'ive got a lot of pets.

Картинки по запросу parrot cartoon Картинки по запросу turtle cartoon Картинки по запросу pig cartoon ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу fox cartoon ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу a girl cartoon 

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу rabbit cartoon ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу wolf cartoonКартинки по запросу a hen and a chick  Картинки по запросу cat cartoon

Retell the song. Tell, what I have got. Tell, what I have not got. (2 дітей)

25. Song  “ Over the mountains ” 2 хв

Stand up, turn to your parents and sing a song.

Rabbit: Thank you, my dear pupils, you did the last task, you worked hard today, my Easter tree is ready, so  take your gifts.

 

 

 

docx
Додано
16 серпня 2023
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку