«Знавці тварин»
Тема: Акваріум, його будова та утримання
Освітньо - виховні завдання теми: створити комфортні умови для навчання, за яких кожен гуртківець відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
Навчальна мета:
Розвиваюча мета:
- розвивати асоціативне мислення;
- розвивати мовну і слухову пам'ять;
- розвивати вміння і навички правильного користування обладнанням акваріума;
- дати дітям зрозуміти, що будь – яка їхня думка має право бути почутою іншими;
- прищеплювати навики створення настрою у композиції, вміння радіти за власні досягнення.
Виховна мета:
Міжпредметні зв’язки : природознавство, екологія.
Поняття та терміни заняття: обігрівач, компресор, світло, фільтр, наочний матеріал.
Тип заняття: Заняття засвоєння нових знань
Форма заняття: групова
Методи:
Обладнання: компресор, обігрівач, лампи, фільтр, наочний матеріал.
Хід заняття:
І. Організаційний момент.
Усі діти рівно стали,
Одне з одним привітались,
Згуртувались, потяглись,
До роботи всі взялись.
ІІ. Визначення теми заняття.
Акваріум – штучна водойма призначена для утримання та розведення водних тварин і рослин, а також для спостереження за їх життям і розвитком.
вода каміння рослини
середовище Акваріум риби
посудина ґрунт елементи декору
А зараз давайте з вами помандруємо.
Мандрівка в нас буде незвичайна, за допомогою, «настінного» «телевізора» ми здійснимо заочну телеподорож, щоб більше дізнатись про види акваріумів.
…КВ…Р……М…СТ…К…
(На екрані з’являється зображення декоративного акваріума)
(Декоративний акваріум – акваріум, що використовується для утримання риб).
(На екрані з’являється зображення карантинного акваріума).
(Карантинний – акваріум, що призначений для тимчасового утримання вихованців. Їх розміри залежать від кількості риб, їх величини і тривалості утримання)
(На екрані з’являється зображення вирощувального акваріума).
(Вирощувальний – акваріум, що застосовується для розведення риб)
(Акваріум призначений для розведення риб)
(На екрані – зображення нерестового акваріума)
Різновидів акваріумів є чимало, ми з вами розглянули кілька видів за їх призначенням.
Також акваріуми поділяються залежно від форми: квадратні, прямокутні, циліндричні, сферичні, у вигляді келиха, круглі, трикутні, з похилими стінками.
Існують види по методу виготовлення:
А зараз ми переглянемо презентацію «Різновидність акваріумів».
Отже, з видами акваріумів ми ознайомились, а зараз перейдемо до наступного завдання.
Діти висловлюють свої сподівання щодо уроку.
На дошці з’являється запис:
Чого навчить мене цей урок
Почую нове, поповню почую будемо поділюсь цікавою
цікаве свої щось працювати інформацією
знання незвичайне в групах з товаришами
ІІІ. Основна частина:
1.Наступним нашим завданням буде вправа «Ребуси»
Розв’язавши їх, ви зможете дізнатись, яке саме обладнання необхідне для акваріума.
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
Отже, необхідним обладнанням акваріума є обігрівач, компресор, світло, фільтр.
Для того, щоб з’ясувати для чого слугує обладнання, нам потрібно дати визначення:
1.Що таке обігрівач?
2.Що таке компресор?
3.Що таке фільтр?
Обігрівач – обладнання для пкваріума, що складається зі скляної трубки зі спірількою і керуючим всередині елементом.
Компресор – обладнання для акваріума, що має менше значення, призначений для насичення води в акваріумі киснем.
Фільтр – пристрій, що складається з двох частин: турбіни головки (насоса, прокачуе воду), і патрона з фільтром матеріалом.
А зараз, давайте з вами переглянемо фільм «Обладнання декоративного акваріума»
ІV. Закріплення набутих знань.
Інтерактивна вправа «Спитай - відповім»
Підготувати по два запитання одне одному, за темою заняття «Обладнання акваріума».
V. Підсумок заняття:
Я щиро дякую вам за заняття, за можливість спілкування з вами. За вами залишається право подальшого самостійного та глибшого дослідження акваріумних жителів.