Розробка заняття:" Акваріум, його будова та утримання"

Про матеріал
Розробка заняття на тему: "Акваріум, його будова та утримання" розрахована на 2 академічні години. Метою заняття є: поглиблення знань гуртківців про акваріум та його обладнання; привчати до пошукової роботи, розвинути асоціативне мислення; - розвивати мовну і слухову пам'ять; - розвивати вміння і навички правильного користування обладнанням акваріума; - дати дітям зрозуміти, що будь – яка їхня думка має право бути почутою іншими; - прищеплювати навики створення настрою у композиції, вміння радіти за власні досягнення. - виховувати в гуртківців любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища; - виховувати в гуртківців доброзичливість, гуманність, повагу до людей; - виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати
Перегляд файлу

«Знавці тварин»

 

Тема: Акваріум, його будова та утримання

 

Освітньо - виховні завдання теми: створити комфортні умови для навчання, за яких кожен гуртківець відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Навчальна мета:

  • поглибити знання гуртківців про акваріум та його обладнання;
  • привчати до пошукової роботи

Розвиваюча мета:

- розвивати асоціативне мислення;

- розвивати мовну і слухову пам'ять;

- розвивати вміння і навички правильного користування обладнанням акваріума;

- дати дітям зрозуміти, що будь – яка їхня думка має право бути почутою іншими;

- прищеплювати навики створення настрою у композиції, вміння радіти за власні досягнення.

Виховна мета:

  •              виховувати в гуртківців любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища;
  •              виховувати в гуртківців доброзичливість, гуманність, повагу до людей;
  •              виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Міжпредметні зв’язки : природознавство, екологія.

Поняття та терміни заняття: обігрівач, компресор, світло, фільтр, наочний матеріал.

Тип заняття: Заняття засвоєння нових знань

Форма заняття: групова

Методи:

  •              інформаційно-рецептивний (розповідь, пояснення, інструктаж, робота з презентацією);
  •              репродуктивний (наочні і практичні методи)

Обладнання: компресор, обігрівач, лампи, фільтр, наочний матеріал.

 

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

 

Усі діти рівно стали,

Одне з одним привітались,

Згуртувались, потяглись,

До роботи всі взялись.

 

ІІ. Визначення теми заняття.

 

 

 

Акваріум – штучна водойма призначена для утримання та розведення водних тварин і рослин, а також для спостереження за їх життям і розвитком.

 

вода         каміння          рослини

 

середовище       Акваріум               риби

 

 

  посудина        ґрунт       елементи декору

 

  1. Мандрівка «Телевізор»

А зараз давайте з вами помандруємо.

Мандрівка в нас буде незвичайна, за допомогою, «настінного» «телевізора» ми здійснимо заочну телеподорож, щоб більше дізнатись про види акваріумів.

 

  •                   Щоб увімкнути наш «телевізор», треба розшифрувати слово.

…КВ…Р……М…СТ…К…

 

(На екрані зявляється зображення декоративного акваріума)

  • Що ви бачите на екрані?

(Декоративний акваріум – акваріум, що використовується для утримання риб).

 

(На екрані зявляється зображення карантинного акваріума).

  • Як ви гадаєте, який зображений акваріум?

(Карантинний – акваріум, що призначений для тимчасового утримання вихованців. Їх розміри залежать від кількості риб, їх величини і тривалості утримання)

 

(На екрані зявляється зображення вирощувального акваріума).

  • Для чого застосовують даний акваріум?

(Вирощувальний – акваріум, що застосовується для розведення риб)

 

  •                   А зараз ви підкажете, яким буде наступне зображення на екрані, коли почуєте визначення.

(Акваріум призначений для розведення риб)

(На екрані – зображення нерестового акваріума)

C:\Users\PC\Documents\загруженное (7).jpg

 

Різновидів акваріумів є чимало, ми з вами розглянули кілька видів за їх призначенням.

Також акваріуми поділяються залежно від форми: квадратні, прямокутні, циліндричні, сферичні, у вигляді келиха, круглі, трикутні, з похилими стінками.

 

C:\Users\PC\Documents\images (11).jpgC:\Users\PC\Documents\images (22).jpg

 

Існують види по методу виготовлення:

  • суцільноскляні – акваріуми, що не мають швів і стиків, тому протікати не можуть просто фізично.
  • каркасні – акваріуми, що виготовляють з каркаса і скла.
  • безкаркасні – акваріуми, що роблять з оргскла та пластику.

C:\Users\PC\Documents\загруженное (14).jpgC:\Users\PC\Documents\загруженное (13).jpg

А зараз ми переглянемо презентацію «Різновидність акваріумів».

 

 

Отже, з видами акваріумів ми ознайомились, а зараз перейдемо до наступного завдання.

 

  1.          З’єднавши склади в колах, ви прочитаєте другу частину нашого заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •              На сьогоднішньому заняття ми повинні зясувати, яке обладнання потрібне для акваріума.
  •              Тему заняття ми визначили, а зараз ми проведемо вправу «Чого я очікую від заняття?»

Діти висловлюють свої сподівання щодо уроку.

На дошці зявляється запис:

 

Чого навчить мене цей урок

 

 

                   Почую нове,      поповню     почую       будемо             поділюсь цікавою

                       цікаве                свої           щось           працювати       інформацією

                                              знання     незвичайне    в групах           з товаришами

 

ІІІ. Основна частина:

1.Наступним нашим завданням буде вправа «Ребуси»

Розвязавши їх, ви зможете дізнатись, яке саме обладнання необхідне для акваріума.

1.

ребуси

ребуси

 

ребуси

 

ребуси

ребусиребуси

ребуси

ребуси

 

2.

ребуси


ребуси 4  = П

ребуси

ребуси

 

ребуси

 

3.

 

ребуси

ребусиребусиребуси

ребуси

ребусиребуси

ребуси

 

4.

ребуси


ребуси 1 =Ф

 

ребуси

ребусиребуси

 

Отже, необхідним обладнанням акваріума є обігрівач, компресор, світло, фільтр.

C:\Users\PC\Documents\загруженное (6).jpg

 

Для того, щоб зясувати для чого слугує обладнання, нам потрібно дати визначення:

1.Що таке обігрівач?

2.Що таке компресор?

3.Що таке фільтр?

 

Обігрівач – обладнання для пкваріума, що складається зі скляної трубки зі спірількою і керуючим всередині елементом.

C:\Users\PC\Documents\images (39).jpg

 

Компресор – обладнання для акваріума, що має менше значення, призначений для насичення води в акваріумі киснем.

C:\Users\PC\Documents\загруженное (9).jpg

 

Фільтр – пристрій, що складається з двох частин: турбіни головки (насоса, прокачуе воду), і патрона з фільтром матеріалом.

C:\Users\PC\Documents\images (38).jpg

 

А зараз, давайте з вами переглянемо фільм «Обладнання декоративного акваріума»

  • Що нового ви дізнались, переглянувши фільм?

 

ІV. Закріплення набутих знань.

Інтерактивна вправа «Спитай - відповім»

Підготувати по два запитання одне одному, за темою заняття «Обладнання акваріума».

 

V. Підсумок заняття:

Я щиро дякую вам за заняття, за можливість спілкування з вами. За вами залишається право подальшого самостійного та глибшого дослідження акваріумних жителів.

 

 

 

docx
Додано
25 травня 2020
Переглядів
857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку