Розробка заняття хореографічного гуртка "Танець гра. Робота з реквізитом" для вихованців закладів позашкільної освіти, вікова категорія вихованців 9-11 років.
Розробка заняття хореографічного гуртка
Тема заняття: «Танець гра. Робота з реквізитом»
Вік вихованців: (9-11 років)
Мета заняття:
Тип заняття: комбінований
Матеріали обладнання заняття:
Хід заняття
І етап Організаційна та психологічна підготовка учнів до заняття.
Керівник гуртка: Тема заняття «Танець-гра». Але це не так легко як на перший погляд здається. Тому мета заняття – зробити вправи біля станка та на середині залу утримуючи тіло на м’ячі, зібравши м’язи в єдине ціле.
Розігрів
-Releves por de bras назад (м’яч утримується між ногами).
-Розігрів стопи, сидячи на м’ячі.
-Розігрів м’язів ніг на станку.
-Розігрівання м’язів спини лежачи на м’ячі.
-Розігрівання ніг (пах) в шпагаті.
-Розігрівання м’язів ніг на м’ячі від коліна до стопи.
Результат І етапу – готовність учнів до подальшої роботи.
ІІ Основний етап заняття.
1.Екзерсис біля станка (вправи з м’ячем)
Результат екзерсису – засвоєння та виконання вивчених вправ.
2. Екзерсис на середині залу (вправи без підмоги станку на стійкість закріплення м’язів та відпрацювання шпагату)
3. Технічна майстерність (засвоєння виконання раніше вивчених обертів та стрибків)
Керівник гуртка: комплекс вправ з м’ячами це колективна творча співпраця усього колективу.
Результат екзерсису на середині залу – підготовка учня до виконання трюків в танці.
4.Танець - гра (засвоєння нових знань та умінь).
Керівник гуртка: Діти, ми нарешті підійшли до теми уроку. Ще педагоги говорили «що дітей треба навчати так, щоб вони не зрозуміли що їх навчають». Тому й тема уроку «Танець-гра з використанням танцювального реквізиту та іграшок. Зараз ми пограємось в індійців-ацтеків, але спершу я розповім хто такі індійці».
В стародавні часи ацтеки жили в Центральній Америці, де зараз знаходиться Мексика. Індійцями їх почали величати після того, як Колумб прибув до цього континенту. Це було могутнє плем’я, яке поклонялось природі. Я покажу які руху танцю ацтеків, а ви повторюйте та запам’ятовуйте.
(Діти одягають головні убори та беруть іграшкові луки)
Керівник гуртка: А зараз спробуємо усе повторити під музику.
Виконання учнями нової танцювальної комбінації.
Результати ІІ етапу – вивчення нових рухів та інформація про традиційних індійців.
ІІІ Заключний етап заняття (контрольно-підсумковий)
Керівник гуртка: ось діти, ви на практиці переконались, як гра складає мову танцю. Нам дуже пощастило, що ми маємо можливість, вивчати ці гарні танці, пізнавати світову культуру.
1.Відпрацювання рухів китайського танцю (вправа попереднього уроку).
2.Підсумок індивідуально-творчих робіт гуртків (попереднє домашнє завдання).
3.Завдання подальшої самостійної роботи:
4.Теоретично-пізнавальна робота:
5.Показ казахського танцю «Камажай» створеного до концертної діяльності.
Керівник гуртка: Дорогі діти, не усе, що показали, вийшло гарно, але ви старанно виконували всі завдання.
Головне, що ви любите танець, бо
Танец искусство,
Танец игра,
Танец здоровья и красота
Не все в своей жизни танцорами будут,
Но «Данс-экзотик» никто не забудет.
Дякую, до побачення.
Результат заняття:
Демонстрація колективної творчої праці над комплексом вправ з м’ячами.
Показ здобутих знань та навичок, вивчення нових рухів та теоретичних знань.