Розробка заняття "Танець гра. Робота з реквізитом"

Про матеріал

Розробка заняття хореографічного гуртка "Танець гра. Робота з реквізитом" для вихованців закладів позашкільної освіти, вікова категорія вихованців 9-11 років.

Перегляд файлу

 

Розробка заняття хореографічного гуртка

 

 

Тема заняття: «Танець гра. Робота з реквізитом»

Вік вихованців: (9-11 років)

Мета заняття:

  • Навчальна – навчити учнів володіти технікою та  манерою виконання рухів на м’ячах та з реквізитом.
  • Розвиваюча – розвивати танцювальні та творчі здібності, фантазію, сприймання виконання танцю з реквізитом.
  • Виховна – формувати  свідоме ставлення до людей з обмеженими фізичними потребами та виховувати повагу до світової хореографічної культури.

Тип заняття: комбінований

Матеріали обладнання заняття:

  • Магнітофон, флеш-накопичувач, планшет (показ індійських костюмів), література з хореографії, виставка дитячих малюнків, виставка робіт східного мистецтва: костюми (авторські).

 

Хід заняття

І етап Організаційна та психологічна підготовка учнів до заняття.

 

  • Уклін (привітальний)
  • Оголошення теми та мети заняття

 

Керівник гуртка: Тема заняття «Танець-гра». Але це не так легко як на перший погляд здається. Тому  мета заняття – зробити вправи біля станка та на середині  залу утримуючи тіло на м’ячі, зібравши  м’язи в єдине ціле.

Розігрів

-Releves por de bras назад (м’яч утримується між ногами).

-Розігрів стопи, сидячи на м’ячі.

-Розігрів м’язів ніг на станку.

-Розігрівання м’язів спини лежачи на м’ячі.

-Розігрівання ніг (пах) в шпагаті.

-Розігрівання м’язів ніг на м’ячі від коліна до стопи.

 

Результат І етапу – готовність учнів до подальшої роботи.

 

ІІ Основний етап заняття.

1.Екзерсис біля станка (вправи з м’ячем)

  •            demi plié
  •            battements tendu
  •            batements tendu jete
  •            rond de jambe partezze
  •            Qrand battement

 

Результат екзерсису – засвоєння та виконання вивчених вправ.

 

2. Екзерсис на середині залу (вправи без підмоги станку на стійкість  закріплення м’язів та відпрацювання шпагату)

  •            demi plié
  •            battements tendu
  •            batements tendu jete
  •             

3. Технічна майстерність (засвоєння виконання раніше вивчених обертів та стрибків)

  •            Підготовчий крок до обертів (на середині залу) – 1 поз.
  •            Стрибок cote біля станка, руки з м’ячем в 3поз. рук.
  •            Оберт «шене», руки з м’ячем по 2 поз.
  •            Стрибок зі зміною ніг
  •            Оберти із зігнутими ногами (біг)
  •            Розтяжка біля станка з м’ячами.
  •            Показ танцю «Кульки-смішарики» як результат вправ з м’ячами, орієнтування в просторі.

 

Керівник гуртка: комплекс вправ з м’ячами це колективна творча співпраця усього колективу.

 

Результат екзерсису на середині залу – підготовка учня до виконання трюків в танці.

 

4.Танець - гра (засвоєння нових знань та умінь).

Керівник гуртка: Діти, ми нарешті підійшли до теми уроку. Ще педагоги говорили «що дітей треба навчати так, щоб вони не зрозуміли що їх навчають». Тому й тема уроку «Танець-гра з використанням танцювального реквізиту та іграшок. Зараз ми пограємось в індійців-ацтеків, але спершу я розповім хто такі індійці».

  •            Бесіда «індіанці - ацтеки».
  •            Показ рухів керівником.

В стародавні часи ацтеки жили в Центральній  Америці, де зараз знаходиться Мексика. Індійцями їх почали величати  після того, як Колумб прибув до цього континенту. Це було могутнє плем’я, яке поклонялось природі. Я покажу які руху танцю ацтеків, а ви повторюйте та запам’ятовуйте.

(Діти одягають головні убори та беруть іграшкові луки)

  •            крок «кішка»
  •            вправа підготовча
  •            вправа «Молення»
  •            вправа «Мисливець»
  •            Крок з підскоком
  •            Показ ескізів костюмів з планшету

Керівник гуртка: А зараз спробуємо усе повторити під музику.

Виконання учнями нової танцювальної комбінації.

 

Результати ІІ етапу – вивчення нових рухів та інформація про традиційних індійців.

ІІІ Заключний етап заняття (контрольно-підсумковий)

Керівник гуртка: ось діти, ви на практиці переконались, як  гра складає мову танцю. Нам дуже пощастило, що ми маємо можливість, вивчати ці гарні танці, пізнавати світову культуру.

1.Відпрацювання рухів китайського танцю (вправа попереднього уроку).

2.Підсумок індивідуально-творчих робіт гуртків (попереднє домашнє завдання).

  •            Показ дитячих ескізів китайських костюмів.
  •            Доповідь «Танцювальне мистецтво Китаю».

3.Завдання подальшої самостійної роботи:

  •            Відпрацювати перед дзеркалом рухи індійського танцю.
  •            Намалювати ескізи індійських костюмів.

4.Теоретично-пізнавальна робота:

  •            Огляд літератури з хореографії
  •            Показ  та коментарів керівника до висновку.

5.Показ казахського танцю «Камажай» створеного до концертної діяльності.

Керівник гуртка: Дорогі діти, не усе, що показали, вийшло гарно, але ви  старанно виконували всі завдання.

Головне, що ви  любите танець, бо

Танец искусство,

Танец игра,

Танец здоровья и красота

Не все в своей жизни танцорами будут,

Но «Данс-экзотик» никто не забудет.

 

Дякую, до побачення.

  • Уклін
  • Хід рas marche під музику.

 

Результат заняття:

Демонстрація колективної творчої праці над комплексом вправ з м’ячами.

Показ здобутих знань та навичок, вивчення нових рухів та теоретичних знань.

doc
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
1516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку