Розробки завдань з української мови " Сходинки до орфографії". Тема 2

Про матеріал
Тематичні матеріали до уроків розроблені у форматі зошита багаторазового використання на уроках, факультативних чи корекційних заняттях. Як користуватися? Завдання можна виконувати як самостійно в закладі освіти чи вдома, так і під керуванням учителя чи батьків. Завдання є тренажером для підвищення орфографічної грамотності здобувача освіти. До кожної теми розроблені інтерактивні вправи LearningApps, які можна виконати, відсканувавши QR-код та тестові завдання онлайн. 1) Роздрукувати на аркушах А-4, заламінувати або оформити у папку з файлами. Писати краще маркером, можна і фломайстером, а потім витерти за допомогою спиртової серветки чи змоченої ватки в ацетоні ( змивці для нігтів). 2) Роздрукувати та писати ручкою чи олівцем. Відповідність програмі: У зошиті подано завдання для закріплення правописних навичок учнів п’ятого класу, зміст яких відповідає вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти, Програми з української мови, затвердженої наказом МОН України та редакції Українського правопису від 25.05.2019 року, програмі факультативного курсу «Сходинки орфографії» для учнів 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів авт. О. Скринник, С. Січкар (схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах. Лист ІМЗО № 2.1/12-Г-898 від 22.12.2016р.). Для кого? Для учнів 5 класу, учнів з особливими освітніми потребами та вчителів української мови, корекційних педагогів.
Перегляд файлу

 

Пропонуються тематичні матеріали «Тема 2. Велика буква. Велика буква у власних назвах», розроблені у форматі зошита багаторазового використання на уроках, факультативних чи корекційних заняттях. 

 

Як користуватися? 

Завдання можна виконувати як самостійно в закладі освіти чи вдома, так  і під керуванням учителя чи батьків. Завдання є тренажером для підвищення орфографічної грамотності здобувача освіти. До кожної теми розроблені інтерактивні вправи LearningApps, які можна виконати, відсканувавши QR-код та тестові завдання онлайн.

1)    Роздрукувати на  аркушах А-4, заламінувати або оформити у папку з файлами. Писати краще маркером, можна і фломайстером, а потім витерти за допомогою спиртової серветки чи змоченої ватки в ацетоні ( змивці для нігтів).

2)    Роздрукувати та писати ручкою чи олівцем.

 

Відповідність програмі: 

У зошиті подано завдання для закріплення правописних навичок учнів п’ятого класу, зміст яких відповідає вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти, Програми з української мови, затвердженої наказом МОН України та редакції Українського правопису від 25.05.2019 року, програмі факультативного курсу «Сходинки орфографії» для учнів 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів авт. О. Скринник, С. Січкар (схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах. Лист ІМЗО № 2.1/12-Г-898 від 22.12.2016р.). 

 

Для кого?

Для учнів 5 класу, учнів з особливими освітніми потребами та вчителів української мови, корекційних педагогів.

 

 

 

УМОВНІ ПОЗНАЧЕННЯ: 

 

image 

ЗАПИШИ

 

 

imageЗ’ЄДНАЙ СТРІЛОЧКАМИ

   

 

imageВІДСКАНУЙ ТА ВИКОНАЙ

ЗАВДАННЯ

       

imageПЕРЕЙДИ ЗА ПОСИЛАННЯМ

 

imageТИ УЧИТЕЛЬ - ПЕРЕВІР

 

ПОДУМАЙ

 

imageРОБОТА З КНИЖКОЮ, СЛОВНИКОМ

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

imageТема 2. 

Велика буква. Велика буква у власних назвах 

 

image Вправа 1.

Запишіть першу букву у слові (велику чи маленьку)

Л/л__еся У/у__країнка, Ш/ш__евченківська К/к__онференція, Р/р__іздво Х/х__ристове,

П/п__івнічний П/п__олюс, Ч/ч__орне М/м__оре, К/к__иївщина, А/а__нтарктида, Б/б__ориспільський

А/а__еропорт,                 К/к__анів,            З/з__мій                Г/г__оринич,

З/з__мій, Б/б__огдан-І/і__гор А/а__нтонич, Ж/ж__урнал

«С/с__оняшник»,                               О/о__стап                            В/в__ишня,

К/к__отигорошко, В/в__ишня, Т/т__вітер, М/м__ережа

«Ф/ф__ейсбук», В/в__ерховна Р/р__ада У/у__країни,

Г/г__раф               Б/б__раницький,             Д/д__руга               С/с__вітова

В/в__ійна, Б/б__ілоцерківці.

image     Вправа 2.

        З’єднайте слова з відповідними буквами (маленькою чи великою)

image

image Вправа 3

Прочитайте текст. 

А)Запишіть першу букву у словах (велику чи маленьку).

Б)Підкресліть власні назви.

У нашій мові є назви предметів, які названі іменами людей, але пишуться з маленької букви.

Звернемо увагу ось на такі назви: Д/д__изель, А/а__мпер, В/в__атман, В/в__ольт, Г/г__ерц, Р/р__ентген. За цими назвами стоять реальні люди: Н/н__імецький інженер Д/д__ізель, Ф/ф__ранцузький фізик А/а__мпер, власник паперової фабрики А/а__нглієць В/в__атман, І/і__талійський фізик В/в__ольта, Н/н__імецькі фізики Г/г__ерц і Р/р__ентген.

                А       ось        назви        квітів:         Б/б__егонія,            К/к__амелія,

М/м__агнолія. Мало хто знає, що назви ці утворені від імен Ф/ф__ранцузького ботаніка Б/б__егона, І/і__талійського священника К/к__амеллі, який привіз в Є/є__вропу з Я/я__понії цибулинки квітів, Ф/ф__ранцузького

природознавця М/м__агноля. 

(З журналу)

imageВправа 4

imageІнтерактивна вправа   LearningApps

(Для виконання вправи потрібно відсканувати QR -код або ввести дане посилання )

 

https://learningapps.org/display?v=pb8ubiftn19

image

 


                                                                                               Орленко Олена, 

вчитель Білоцерківської гімназії – початкової школи № 15  Білоцерківської міської ради Київської області

Вправа 2 (тема 2)                                                                                                                      Картка 2                         

        З’єднайте слова з відповідними буквами (маленькою чи великою)

 

 

image

pdf
Додано
11 травня 2022
Переглядів
292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку