Дану презентацію доцільно використовувати на етапі застосування вивченого матеріалу до розв'язування вправ для покращення засвоєння матеріалу та навичок розв'язування задач з теми "Комбінаторика"
Класна робота Тема: Розв’язування комбінаторних задач
Номер слайду 2
№1. У букеті 10 троянд і 12 хризантем. Скількома способами можна вибрати із букета одну троянду або одну хризантему?
Номер слайду 3
№2. У букеті 10 троянд і 12 хризантем. Скількома способами можна вибрати із букета одну троянду й одну хризантему?
Номер слайду 4
№3. У магазині посуду є 5 видів чашок і 7 видів блюдець. Скількома способами можна вибрати пару блюдець і чашку?
Номер слайду 5
№4. У магазині посуду є 5 видів чашок, 7 видів блюдець і 6 видів чайних ложок. Скільки існує способів скласти набір із чашки, блюдця і ложки?
Номер слайду 6
№5. У глядацькому залі кінотеатру всього 6 дверей. Скільки існує способів увійти до глядацького залу і вийти з нього?
Номер слайду 7
№6. У глядацькому залі кінотеатру всього 6 дверей. Скільки існує способів увійти до глядацького залу і вийти, але так, щоб вхід і вихід здійснювалися через різні двері?
Номер слайду 8
№7. Скільки існує різних телефонних номерів, якщо вважати, що кожний номер складається із 7 цифр (телефонний номер може починатися з нуля)?
Номер слайду 9
№8. Кидають дві монети. Скільки різних варіантів випадання «орел – решка» може при цьому вийти?
Номер слайду 10
№9. Гральний кубик кидають тричі. Скільки різних послідовностей чисел може при цьому вийти?
Номер слайду 11
№10. У кошику 10 яблук і 12 апельсинів. Іван вибирає або яблуко, або апельсин, після чого Надя вибирає із фруктів, що залишилися, апельсин. Скільки можливостей такого вибору?
Номер слайду 12
№11. Скільки можна скласти із цифр 0, 1, 2, 3, 4, 5: а) різних трицифрових чисел; б) різних трицифрових чисел, якщо цифри в них не повторюються; в) різних трицифрових чисел, що діляться на 5?
Номер слайду 13
№12. Чотири учні одержують оцінки 2, 3, 4, 5. а) Скількома способами можна поставити їм оцінки? б) Скількома способами можна поставити їм оцінки так, щоб жодні два учні не одержали однакових? в) Скількома способами можна поставити їм оцінки так, щоб усі одержали 4 або 5?
Номер слайду 14
№13. У команді 12 членів. Скількома способами можна вибрати в ній капітана і воротаря?
Номер слайду 15
№14. Скільки різних дробів, що не дорівнюють одиниці, можна скласти з чисел 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23 так, щоб до кожного дробу входило два числа? Скільки серед них буде правильних?
Номер слайду 16
№15. Скільки різних чотирицифрових натуральних чисел можна скласти із цифр: а) 2, 3, 5, 7, 9; б) 0, 2, 3, 5, 7, 9?
Номер слайду 17
№16. Скільки перестановок можна скласти із літер слова «привіт»?
Номер слайду 18
№17. Скількома способами можуть розподілитися місця між: а) десятьма футбольними командами; б) десятьма футбольними командами, якщо «Динамо» і «Шахтар» зайняли перші два місця?
Номер слайду 19
№18. Скількома способами можна вибрати трьох чергових із класу, в якому навчається 20 учнів?
Номер слайду 20
№19. Скільки можна побудувати трикутників, якщо за їхню вершину брати вершини правильного 12-кутника?
Номер слайду 21
№20. Скількома способами можна вибрати з 15 різних слів набір, що складається не більше ніж із 5 слів (зміст не важливий)?
Номер слайду 22
№21. В одного учня є 7 книг з історії культури, а в іншого – 5 книг з філософії. Скількома способами вони можуть обміняти дві книги одного на дві книги іншого?