Тема: «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЛОГАРИФМІЧНИХ РІВНЯНЬ»З ВИКОРИСТАННЯМІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ
Номер слайду 2
«Уміння розв’язувати математичні задачі— практичне мистецтво, подібне плаванню, або катанню на лижах, або грі на фортепіано: навчитися цьому можна, лише постійно тренуючись...» Джордж Пой. Аутотренінг Я – учень. Я – особистість творча. Я думаю, аналізую. Я не боюсь помилитись. Помилившись, міркую далі. Шукаю істину. Я вірю в свої сили. Я хочу знати.
Номер слайду 3
Тема : Розв’язування логарифмічних рівнянь.з використанням інтерактивних форм i методів навчання. Мета та основні завдання: систематизувати методи розв’язування логарифмічних рівнянь, удосконалити вміння і навички розв’язування логарифмічних рівнянь, перевірити свої знання та підвищити їх рівень, з’ясувати важливість даної теми.
Номер слайду 4
Французький письменник Анатоль Франс (1844-1924) «Навчатися можна весело, з гарним настроєм, посміхаючись… Щоб переварити знання, потрібно поглинати їх з апетитом»
Номер слайду 5
Номер слайду 6
«Мені доводиться ділити свій час між політикою та рівняннями. Проте рівняння, як на мене, набагато важливіше, тому що політика існує тільки для даного моменту, а рівняння будуть існувати вічно»Альберт Енштейн «Рівняння – це золотий ключ, що відкриває усі математичні сезами».(польський математик С. Коваль)2. Рекламна пауза
Скажи мені – і я забуду,Покажи мені – і я запам'ятаю,Дай мені діяти самому – і я навчуся. Давньокитайська мудрість. Математика – це не так знання, як уміння. В. Серве
Номер слайду 9
Номер слайду 10
5. Хвилинка ерудита (опитування через сайт Кahoot.it) Чому дорівнює логарифм одиниці? Чому дорівнює логарифм основи? Назвіть основну логарифмічну тотожність. Чому дорівнює логарифм добутку двох додатних чисел? Чому дорівнює логарифм частки двох додатних чисел? Чому дорівнює логарифм степеня додатного числа? Чому дорівнює логарифм кореня з додатного числа Якими є додатні числа, якщо логарифми таких чисел за тією самою основою рівня? Чи існує логарифм від’ємного числа? Логарифм ще якого числа не існує? Якою може бути основа логарифма? https://create.kahoot.it/details/7940da8a-ab2d-4d9e-af8b-8b103ad5ae15
2) ОДЗ: x2−5x+7>0 D=(-5)2-4·7=25-28<0 Коренів не має, графіком даної функції є парабола з вітками направлених вгору, яка набуває додатного значення при будь-яких х.𝑥2−5𝑥+7=3;𝑥2−5𝑥+7−3=0;𝑥2−5𝑥+4=0;За теоремою Вієта:х1+х2=5, х1·х2=4х1=1, х2=4. Відповідь: х1=1, х2=4