Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня.

Про матеріал

Розробка уроку на тему: "Розв'язування рівнянь з діями другого ступеня" за підручником Гісь 3 клас.

Перегляд файлу

Тема.  Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня.

Цілі: удосконалювати вміння учнів розв’язувати рівняння та задачі за допомогою рівнянь, розвивати алгоритмічне і творче мислення, обчислювальні навички, кмітливість, здатність до аналізу, виховувати культуру математичних записів і мови.

Обладнання:  підручник, мультимедійна презентація, наочність.

Хід уроку

  1. МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП
  1. Забезпечення мотиваційної готовності до уроку.

Намалюйте смайлик на полях зошита, з яким настроєм ви починаєте урок.

  1. Актуалізація опорних знань, суб’єктного досвіду.

Математичний диктант.

  • Таблиця множення на 8. Оцінювання власних результатів.

Гра «Чиє ім`я?».

  • Компоненти дій при додаванні.
  • Сформулюйте переставний закон додавання.
  • Як знайти невідомий доданок? На дошці вирази з віконечками.
  • Компоненти дій при відніманні.
  • Як знайти невідомий від`ємник? На дошці вирази з віконечками.
  • Як знайти невідоме зменшуване? На дошці вирази з віконечками.
  • Що таке рівняння?
  • Розв’язати рівняння це?
  • Зміну, яку ми знайшли у рівнянні називають? На рівняння.
  • Компоненти дій при множенні.
  • Сформулюйте переставний закон додавання.
  • Як знайти невідомий множник? На дошці вирази з віконечками.
  • Компоненти дій при діленні. На дошці вирази з віконечками.
  • Як знайти невідомий дільник?
  • Як знайти невідоме ділене? На дошці вирази з віконечками.

 

ІІІ. ЕТАП ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ

  1. Повідомлення теми уроку

Завдання 4, с.104. Усно.

  • Порівняй, якщо х=8.
  • Чи є у цьому випадку крім нерівностей рівність зі змінною? Це рівняння.
  • Тема нашого уроку: «Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня».

2.Визначення очікуваних результатів. Формулювання особистісних цілей.

 

  1. Давайте поставимо цілі на уроці:
  • Навчитися розв’язувати рівняння з діями другого ступеня;
  • Удосконалювати математичні навички.

ІІІ. ЕТАП ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ

  1. Засвоєння теорії.

Давайте розглянемо, як розв’язують рівняння з діями множення та ділення.

Пояснення вчителя з коментуванням дітей.

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка

  1. Виконання практичних завдань

 Завдання 5. Попрацюй в парі.

  • Випишіть рівняння і зачитайте їх.

Завдання 6.Розв`язування рівнянь з коментуванням.

Задача 9.  В Андрія 5 кубиків. У Лариси — удвічі більше, ніж в Андрія, але вдвічі менше, ніж у Тараса. Скільки кубиків у  Тараса? Скільки всього кубиків у  дітей?

 

 

 

 

 

 

 

 

Гімнастика для очей

Завдання 8. Давайте попрацюємо самостійно і складемо рівняння за поданими умовами. Оцініть свою роботу.

 

ІV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП

  1. Рефлексія
  • Поставте на полях зошита колір відповідно до якого ви сьогодні попрацювали.

Продовжіть речення:

  • Сьогодні на уроці я навчився(-лася?)…
  • Мені було легко…
  • Мені було важко…
  • Я відчуваю, що мені потрібно…
  1. Завдання додому

Виконати завдання 7, с.105. Розв’язати рівняння.


Дмитро Г.      Денис Г.    Ангеліна    Аміра    Данило    Мирон    Маркіян   Анна    Максим     Мілана     Дмитро Л.      Вікторія     Денис М.      Анастасія      Матвій      Емілія       Ніка      Ренат       Назар      Тимофій     Соломія     Дарина С.      Савва    Владислав      Дарина Х.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 листопада 2022
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку