Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами
Мета: систематизувати знання, набуті в ході вивчення теми «Дії зі звичайними дробами», та відпрацювати навички використання цих знань для виконання вправ, що передбачають усі арифметичні дії з дробами.
Тип уроку: застосування вмінь і навичок.
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання
II. Мотивація навчальної діяльності, відтворення знань (робота в парах)
Зміст бесіди в парах:
а) з натуральними числами;
б) з десятковими дробами;
в) зі звичайними дробами?
Висновки. Ми можемо виконувати вправи, які передбачають виконання всіх арифметичних дій з натуральними числами; десятковими та звичайними дробами.
III. Засвоєння навичок
Щоб підготуватися до тематичної контрольної роботи, на цьому й наступному уроках бажано розв'язати якомога більше різнопланових завдань на множення, ділення, а також на інші арифметичні дії як зі звичайними, так і з десятковими дробами. Умовно їх можна поділити на такі види:
Як додаткове, можна розглянути питання обчислення значень будь-яких виразів.
Урок можна присвятити обчисленню значень виразів та розв'язуванню рівнянь.
Бажано завдання скласти у вигляді «тріад» (тобто різнорівневі однопланові завдання трьох рівнів складності від найпростішого до найскладнішого).
Наприклад
А. а) ·; б) 6·1; в) ·20; г) ·; д) 2:1; е) :4.
Б. .
В. ;.
A. а) ; б) ; в) ; г) .
Б. а) ; б) ; в) ; г) .
B. а) ; б) ; в) ;
г) .
, при а = 0; 1; 2; 4; 0,01.
IV. Підсумки уроку
Ігровий момент. Тестові запитання
Дано дріб . Учитель коротко ставить запитання. Учні відповідають.
V. Домашнє завдання
а) ; б) .
а) і ; б) і .
а) ; б) ; в) .