Розв'язування задач на всі дії з дробами

Про матеріал
Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи.
Перегляд файлу

 

 

Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами

Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи.

Тип уроку: систематизація і корекція знань, умінь навичок.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

Самостійна робота із наступною перевіркою

  1. Виконайте дії: а) ; б) ; в) ; г) .
  2. Обчисліть значення виразу 8(4х + 5у) + 3, якщо х = 2; у = 1,5.
  3. Розв'яжіть рівняння:

а) ; б) ; в) .

Коментуючи розв'язання вправ самостійної роботи, ми закріплюємо і коригуємо знання про алгоритми виконання арифметичних дій з дробами.

 

II. Застосування знань

Встановіть відповідність між записами лівого і правого стовпчика

 

1. Знайдіть х, яке становить від с.

2.с становить від х.

3. Знайдіть р % від а.

4. Знайдіть число, якщо р % від цього становить а

1. х = с : ;

2. х = с · ;

3. а : 0,01р;

4. а · 0,01р

 

(Під час виконання цього завдання повторюємо алгоритми знахо­дження дробу (відсотків) від числа та числа за значенням його дробу.)

 

III. Відпрацювання вмінь

  1. Задачі на знаходження дробу (відсотків) від числа

А. 1) Михайлик прочитав книги, в якій 300 сторінок. Скільки сторінок прочитав Михайлик?

 2) Розчин містить 18 % солі. Скільки солі міститься у 340 г такого розчину?

Б. Три бригади селян зібрали врожай з 240 га землі. Перша бригада зібрала врожай з поля, друга — з поля, а третя — з решти. З ділянки якої площі зібрала врожай третя бригада?

В. У саду росло 500 дерев. Яблуні становили 24 % усіх дерев, груші — 115% яблунь, вишні — груш, а решту — сливи. Скільки сливових дерев росло в саду?

 

 

  1. Задачі на знаходження числа за його дробом (відсотками)

A. а) У саду серед усіх дерев було 35 вишень, що становило усіх де­рев. Скільки дерев росло в саду?

      б) Руда містить 70 % заліза. Скільки треба взяти руди, щоб дістати 42 т заліза?

Б. Магазин протягом трьох днів продав завезену картоплю. Першого дня продали 32 % всієї картоплі, другого — 40 %, а третього — решту 224 кг. Скільки кілограмів картоплі було завезено до магазину?

B. Тракторна бригада зорала першого дня усієї відведеної ділянки, другого дня частини, що залишилася. Третього дня — частини, що залишилась. Третього дня бригада зорала решту — 216 га. Знайдіть площу ділянки.

  1. Цікаві (додаткові задачі)

а) Яке з чисел більше: а чи b, якщо від а дорівнює від b? (а і b не дорівнюють 0).

б) 40 % від 40 % від числа т дорівнює 6,4. Знайдіть т.

в) Виконайте дії: .

 

IV. Підсумки уроку

Тематика завдань тематичної контрольної роботи

  1. Множення і ділення дробів.
  2. Усі дії із дробами.
  3. Задачі на множення і ділення.
  4. Рівняння.

 

V. Домашнє завдання

  1. Знайдіть пропущені числа:

а) :? 4·:3·? 6:; б) 1·+:? 2:·? 7.

  1. Розв'яжіть рівняння .
  2. Сплав міді зі сріблом містить 40 % міді, причому у сплаві срібла на
    200 г більше, ніж міді. Знайдіть масу сплаву.
  3. На будівництво привезли будівельні матеріали, 5 % маси яких стано­вить вапно, — цемент, решта 6,5 т — цегла. Скільки тонн будівель­
    них матеріалів привезли на будівництво?

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку