Розважально - інтелектуальна гра "Розумні та кмітливі"

Про матеріал
Продовжувати закріплювати у дітей знання з назв предметів та живих істот, кольорів, геометричних форм. Тренувати у вмінні рахувати предмети. Розвивати наочно – образне мислення, зв’язне мовлення на матеріалі заняття, слухове сприймання (на рівні слів та коротких фраз); стійку увагу, зорову пам'ять. Корегувати звуковимови учнів, злитність вимови слів. Виховувати дружні стосунки між дітьми під час гри.
Перегляд файлу

Розважально – інтелектуальна  гра «Розумні та кмітливі»

 Мета:   Продовжувати  закріплювати у дітей знання з назв предметів та живих істот, кольорів, геометричних форм.  Тренувати у вмінні рахувати предмети.  Розвивати наочно – образне мислення, зв’язне мовлення на матеріалі заняття, слухове сприймання (на рівні слів та коротких фраз); стійку увагу, зорову пам'ять.  Корегувати звуковимови учнів, злитність вимови слів.  Виховувати дружні стосунки між дітьми під час гри.

Організаційний момент:

  • Добрий день, діти, шановні гості!  Діти привітайтеся до гостей.
  • Сьогодні учні 1 класу покажуть  вам гру «Розумні та кмітливі»
  • Діти, сьогодні ми будемо сидіти тихенько, уважно слухати, допомагати один одному, грати і правильно говорити. Кожен з вас покаже, який він розумний.
  •  Діти, ви любите грати?                                        - Так
  • Гра називається «Розумні та кмітливі»
  • Як називається наша гра?                       - гра  «Розумні та кмітливі»
  • Що ти будеш робити?                    - я буду грати

 

  1.  « Запам’ятай картинку»
  • Діти, я буду показувати вам картинку.  Ви уважно дивитесь на неї, а потім я прибираю малюнок і ви повинні назвати, що було намальовано на малюнку.

 Наприклад:  Ведмідь, колір – коричневий.  Скільки ведмедів? - один;

 

Відповідати будемо по черзі, а інші уважно дивляться і, якщо буде потрібна допомога – підніміть руку і дайте відповідь.

  • Як називається завдання?   – запам’ятай картинку                                                                                        

 

 Запитання:

1 . Що (хто) намальовано (ий) на малюнку?

  1. Скільки ____________на картинці?
  2.  Який колір у ____________?

 

Малюнки

  1. Слони ; два слона
  2. Заєць; один заєць; білий заєць.
  3. М’яч;  один м’яч; білий і чорний
  4. Кіт; чотири  кота
  5.  Чашка; одна чашка; синя чашка
  6.  Лимон; один лимон; жовтий
  7.  Машина; одна машина; червона
  8.  Котики (кіт); три кота
  • Молодці, діти, правильно виконали завдання.

Наступне завдання «Склади слова»

  • Що будемо робити? – будемо складати слова

 

  1. «Склади  слова »

Потрібно прочитати слова з таблиці за схемою.  Наприклад:

Ба   ран;  ба  буся;  бу – ряк, бу – лочка, бу – блик.

  1.  Каша, картопля, кабачок
  2. Масло, машина, малина, магазин,
  3.  Сова, собака, сосна, сорока
  4. Баран, банка, бабуся, банан
  5.  Портфель, полуниця, помідор
  6. Ведмідь, вермішель, велосипед
  7.  Молоко, морозиво, морква
  8.  Коза, кофта,корова
  • Молодці, діти правильно прочитали (утворили) слова.

 

  1.  « Постав предмети правильно»  
  • Діти, перед вами   на парті  предмети.  Вам потрібно уважно  подивитися на предмети , потім я кожному з вас по черзі, зав’яжу  очі,  а предмети поміняю місцями.   Ви повинні розставити предмети правильно і назвати предмети, що перед вами.
  •  Наприклад: ручка, зошит, книжка, лялька, цукерка.

 

  • Що будемо робити?  - будемо ставити предмети правильно

 

  • (зошит, цукерка, книжка, ручка, лялька)
  • ( цукерка,зошит, книжка, ручка, лялька )
  • (книжка, цукерка лялька, зошит, ручка)
  • (ручка, книжка, лялька, зошит, цукерка)
  • (книжка, цукерка, лялька, ручка, зошит)
  • (зошит, ручка, лялька, цукерка, книжка)
  •  (ручка, лялька, цукерка, зошит, книжка)
  • ( цукерка, лялька, книжка , зошит, ручка)
  • (ручка, книжка, зошит, цукерка, лялька)
  • Молодці, діти правильно розставили предмети і назвали їх.

 

 

  1. Фіз.хвилинка
  • А зараз, ми трошки відпочинемо.

«Намалюй фігуру»

  • Діти, вам потрібно поділитися на дві команди.  На дошці зображена фігура, поряд два чистих аркуша.  Вам потрібно (коли  увімкнеться музика) по черзі в кожній команді вийти до дошки і домалювати по одній лінії.

 

  •  Діти, яка це геометрична фігура?       - квадрат

 

  • Молодці, діти   правильно  намалювали фігуру.
  1. «Піймай звук»
  • Діти, я буду читати слова, а ви будете уважно слухати і, якщо в слові ви почуєте звук «Б» - плесніть в долоні, якщо не має звуку «Б» сидіть тихенько.  Наприклад: бабуся, телефон. Зрозуміли завдання?
  • Що ми будемо робити? – ми будемо ловити звук «Б»
  • Білка, бджола, бобер, бик, ножиці, пенал, бублик, булочка, каштан, папа, кепка, бібліотека, банан, барабан, серветка, корова, бочка, бісер, батарея, мило, базар, полиця, стіл, борщ, буряк, вікно, банка, одіяло, троянда, олівець, диван, хліб, собака, риба, бегемот, гарбуз, верба, баран, гриб,зебра, трава,вода, земля, річка.
  •  ……., повтори слово – баран, барабан
  • Молодці, діти правильно виконували завдання і правильно ловили звук «Б»
  1.  «Порахуй скільки предметів?»
  •  Діти, вам потрібно вибрати собі картку, уважно подивитись і порахувати предмети, що намальовані на картці.
  • Що ми будемо робити? – будемо рахувати  предмети
  •  Наприклад: три трикутника, десять яєць
  1. Шість трикутників
  2.  П’ять  квадратів
  3. Три  квітки
  4. Сім  метеликів
  5. Вісім  портфелів
  6.  П’ять собак
  7. Шість груш
  8. Дев’ять  сонечок
  • Молодці, діти, правильно порахували предмети.

 

 

  1. «Що зникло?»
  • Діти, перед вами на столі предмети : книжка, зошит, ручка, олівець,  фарби.  Кожен з вас буде підходити до столу, я зав’яжу вам очі і приберу один предмет або два предмета.  Розв’язую очі, ви дивитесь на предмети і говорите, що зникло?
  •  Що ми будемо робити? – будемо шукати, що зникло

Наприклад:   зошит, ручка, олівець, фарби, зникла – книжка

  1. Книжка, ручка, олівець, фарби; зник – зошит
  2.  Книжка,  зошит, олівець; зникли – ручка і фарби
  3.  Зошит, олівець, фарби; зникли – книжка і ручка
  4.  Зошит, ручка, фарби; зникли – книжка і олівець
  5. Книжка,   зошит, ручка, олівець; зник – зошит

6.  Книжка,  зошит, ручка, фарби; зник – олівець

7.  Книжка, зошит, ручка, олівець; зникли - фарби

8.  Зошит, ручка, олівець, фарби; зникла – книжка

 

  • Молодці, діти правильно виконали завдання.
  •  На цьому наше заняття закінчилось.  Діти, ви сьогодні гарно працювали, відповідали, виконували завдання.  Вам сподобалось, діти, грати? – так
  • До нових зустрічей!

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Сценарії
Інкл
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку