ВІТАННЯ УЧАСНИЦЬ: Конкурсантка №1 Добрий день, я - сьогодні мрію здобути корону і надіюся на ваше визнання і підтримку. Конкурсантка №2 Доброго дня всім!. Для мене головне брати участь у конкурсі, продемонструвати свої вміння, хоча рада була б перемогти. Конкурсантка №3 Всім доброго дня бажаю я! Як добре, що існують різноманітні конкурси, що спонукають нас думати і наполегливо працювати. Як і кожна учасниця я теж мрію про корону. Конкурсантка №4 Доброго дня всім! Завжди хочу бути першою і сьогодні також, але буду рада успіхам інших.
І КОНКУРС (домашнє завдання) “Я І МАТЕМАТИКА” Мені іноді страшно буває на уроці коли я сиджу, Я боюся, що я заблукаю і у векторах шлях не знайду. Мене графіки з шляху збивають, мене штурхають числа товсті. Навіть дроби, що завжди тікають мене зачіпають і ті. Я усіх їх страшенно боюся, я боюся своїх помилок, Але знову за книжку беруся - я ніколи не ставлю. Я свого досягну, я зумію! Теорем я вже знаю ого! Я всі приклади вмить зрозумію, вони вже не викличуть плачу мого Математика всім нам потрібна, бо без неї ніяк не прожить, Хоч яка вона пишна й манірна, доведеться із нею дружить! Конкурсантка №1: (читає вірш)
Конкурсантка №2: (розповідь) Я і математика - це дві протилежності. Я розумію, що вона така необхідна в повсякденному житті, але мене ця наука не захоплює. З числами я якось подружилась, але формули мене лякають. А ще кажуть є якісь теореми! І як ото може вміститись у одній голові? Ніяк не розумію! Ви запитаєте: « Чому я тут?» Скажу вам по секрету: «Моя мама ніколи не дружила з математикою, не брала участь в математичних конкурсах, але тато її чомусь називає Міс. І, можливо, настане час і мені хтось скаже: «Моя ти Міс» І добавить: «Математика»
Конкурсантка №3: (розповідь) Математика - не просто мій улюблений предмет, вона мій друг! Математика розвиває пам`ять, учить логічно мислити. І я погоджуюся з вчителькою, що розв`язуючи математичні задачі ми учимось розв`язувати життєві задачі. А їх на нашу долю випаде ох як багато! Я вірю, що зі своєю подружкою математикою я здолаю всі перешкоди, бо стану наполегливою і кмітливою і досягну поставленої мети - стати хорошим спеціалістом у галузі економіки.
Конкурсантка №4: (читає вірш) Математику люблю я, її вивчаю залюбки, Кожен день її штурмую, вже затерла сторінки. Бо вона така потрібна в повсякденному житті, Що старому і малому йти з нею треба по путі. Кожен день у кожній хаті люди мусять рахувати І квасолю й огірки, а найбільше грошики, Бо без них як не крути: Ні туди, а ні сюди. Думає матуся зранку: «Що подати до сніданку?» Дума тато мій щоднини: «За що купити одежину? Ще й новенький ноутбук» - Я ж без нього як без рук! Вирішила я, що з роками допоможу я своїй мамі. Опаную ту науку, що главніша від усіх, Зароблю я стільки грошей, щоб вистачило для всіх: Для мене, мами, тата і сестрички, ще й для моєї донечки.
Знак дії віднімання? 10 дм – це ? Частина прямої, обмежена двома точками. Опівночі ішов дощ. Чи можна стверджувати, що через 247 години світитиме сонце? Різниця чисел 9 і 7? Скільки поворотів в нашій школі? Найбільше трицифрове число? Чи можна квадрат назвати прямокутником? Автори твого підручника «Математика»? Дії 1 ступеня . Десята частина метра. Добуток чисел 7 і 8 Скільки існує цифр? В якій галузі мистецтва користуються дробами? Яке найменше натуральне число? Зараз Василько старший за свою сестру на 5 років, на скільки він буде старший за неї через 3 роки? Кожній конкурсантці пропонується 8 запитань, на які вона повинна швидко відповісти, якщо ж відповіді немає, потрібно сказати: «Далі, бо час також буде врахований». Починаємо з учасниці №2, а далі №3,№4,№1. Запитання до учасниці №2: Запитання до учасниці №3: ІІ Конкурс “ МІНІ ВІКТОРИНА.”
Запитання до учасниці №4: Запитання до учасниці №1: Знак дії додавання? Тисячна частина тонни? Прямокутник, у якого всі сторони рівні? Числа, що використовують при лічбі предметів? Що більше: 1 година, чи 50 хв.? Скільки разів зустрічається літера «а» у слові математика? Найменше трицифрове число? Що означає слово калькуляція? Дії другого ступеня? Шістдесята частина години? Рівність, що містить змінні? 10- це цифра чи число? Що важче: 1 кг пір’я чи 1 кг піску? Тричі по 3? Приклад для вимірювання кутів? Як в перекладі з грецької мови означає слово пропорція?
ІV КОНКУРС “ЛОГІЧНА ЗАДАЧА.” (учасниці витягують задачі і розв`язують) Задача №1. Як за 15 хвилин підсмажити на сковорідці 9 котлет, якщо на ній одночасно вміщається 6 котлет із кожного боку їх слід смажити рівно 5 хвилин? Задача №2. 5 косарів викосять поле за 4 дні. За який час виконають цю роботу 10 косарів? Задача №3. Равлик вдень піднімається по стовбуру дерева на 4м вгору, а вночі опускається на 2м вниз. На якій висоті буде равлик на кінець четвертого дня? Задача №4. Щохвилини від колоди відрізають 1-метрову колоду. Зробили 28 розпилювань. Яка довжина всієї колоди?
“ТАЛАНТ УЧАСНИКІВ.” Учасниця №2 ( декларує вірш). Сьогодні друзі з вами ми царицю всіх наук вітали. Так гордо і по праву всі математику назвали. Наук на світі є багато, їх навіть важко полічити. Та нам їх треба добре знати щоб Всесвітом оволодіти. Наука – знайдені алмази: вугілля, золото і мідь. В руках людей могутній лазер і сотні зрошених угідь. Наука – хліб мільйонотонний, дари розвіданих морів І винограду пишні грона, й серед пустель пташинний спів. Це атом – скорений людині, нові потужні русла рік, Дерзання й пошуки невпинні – це наш великий славний вік. Наука нам допомагає ракети в космос запускати І будувати всюдиходи, щоб грунт на Місяці вивчати. Це все розвідані орбіти. На Марсі вимпел наш розцвів. І на Венеру шлях відкрито_ й туди наш розум долетів. До різних ми наук охочі, нехай ведуть нас до вершин, Та зараз я сказати хочу: «Мій математиці уклін!»
Учасниці №1 та №3 (співають частівки). Ми веселі дві подружки із баяном- братиком Заспіваємо частівки вам про математику. Та невже ми заспіваєм вам про математику? ( двічі) Знають Ігор, Коля й Вася, Що в них з алгебри у класі залік наближається, А в щоденнику й журналі двійки прибавляються. Та невже ото насправді двійки прибавляються? ( двічі) Розв`язав Петрусь задачу, тільки мінуса не бачив, От і вийшло, що лимон важить майже 8 тонн. Та невже ото лимон важить справді 8 тонн? (двічі) На контрольній ловив гав, одиницю упіймав, Підглядав в усі книжки – переплутав сторінки. Та невже ото таки переплутав сторінки? (двічі) Біля дошки він стояв і придумав чудо: В теоремі прирівняв до квадрата куба. Та невже ото квадрата прирівняв до куба? ( двічі) Хто задач не полюбляє, тим така і дяка: Весь двійки заробляє й вийде лобуряка. Та невже ото подяка: двійки в лобуряки? ( двічі)
Учасниця №4 (виконує пісню). Знайдіть до математики любов. Вона – усіх наук рушійна сила. Її зовуть основою основ, Вона проста, логічна і красива. Вона чудова, лаконічна, чарівна, Задачу розв`язати - насолода. Є тільки ти й задача. Ти - вона. І за периметром залишились незгоди. Люблю - її не можна не любити, Люблю і відчуваю всій душею. Люблю! За що? Це важко пояснити, Бо навіть труднощі приваблюють до неї. Наука точна, досконала і безмежна, Людину ти відкрила у мені, Думки впорядкувала і належить Із вдячністю вклонитися тобі. Ти неповторна і багатогранна, Не полінюсь сказати знов і знов: Якщо в житті бажаєте досягнень, То збережіть до математики любов!