Мета проведення: Презентація власного досвіду роботи з розвитку логічного мислення. Поглиблення професійних знань . Спрямування подальшої професійної діяльності з метою розвитку у учнів на уроках математики логіки мислення. Майстер – клас : Розвиток логічного мислення на уроках математики ( з досвіду роботи)
Номер слайду 2
Сприяти розвитку педагогічної творчості та обміну досвідом. Залучати творчі педагогічні кадри з метою формування математичної компетентності учнів та активізації пізнавальної діяльності. Завдання :
Номер слайду 3
Вступна частина. Визначення актуальності досвіду, постановка проблеми,очікувані результати. Входження в тему. Практична частина. Висновки ( рефлексія). План
Номер слайду 4
ВСТУПОсновною метою математичної освіти у школі є розвиток уміння логічно й усвідомлено досліджувати явища реального світу. Реалізації цієї мети сприяє використання на уроках математики різного роду нестандартних логічних задач і вправ та методик . Тому розвиток вчителем на уроках математики різних видів логічного мислення є не тільки бажаним, але навіть необхідним елементом навчання математиці.
Номер слайду 5
Вчителі стурбовані тим, що школярі насилу засвоюють навчальний матеріал, не можуть застосовувати знання в різних ситуаціях, вибрати той або інший метод розв`язку проблеми,завдання , учні не вивчають правила, не уміють застосовувати їх, не можуть вивчити теорему. В той же час в школі все ще переважає традиційна модель, орієнтована на засвоєння знань, умінь і навиків учнів, і інформаційні методи навчання. А з іншого боку, вивчення математики пов'язане із специфічними математичними видами пізнавальної діяльності . Серед видів пізнавальної діяльності головне місце займає логічне мислення. АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ
Номер слайду 6
Вчитель-це той
Номер слайду 7
А навчити потрібно усіх!
Номер слайду 8
- Наказую, - мовив він, - написати мені все про математику. Як вона виникла, якою була раніше, якою стала тепер, якою буде в майбутньому. Зібрати мені все математичні знання, що є в світі, А найголовніше дайте відповідь на питання - що це ... математика. І дав на це п'ять років терміну.
Номер слайду 9
... Ледве сонце зійшло на лазурному небі, як владика зажадав до себе мудреця. Мудрець увійшов, несучи в руках маленьку скриньку з сандалового дерева;- Ти знайдеш в ньому, о владика, найголовніше в математиці всіх часів і народів, - сказав мудрець.
Номер слайду 10
Але перш, ніж відкриємо скриньку і прочитаємо, що там написано, я пропоную вам кілька завдань, які можуть викликати подив. Хто знає може бути і вони були записані мудрецями в тих товстелезних томах
Номер слайду 11
Дивуємося!
Номер слайду 12
Номер слайду 13
1 блок : За різними методиками
Номер слайду 14
Методика Никитиних
Номер слайду 15
Склади квадрат (1 рівень)
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Танграм
Номер слайду 18
Влучний погляд
Номер слайду 19
ВИСНОВОК: Використання методик розвиває абстракцію, просторову уяву, критичне і логічне мислення,творчій підхід до справи.
Номер слайду 20
2 блок : За усним рахунком
Номер слайду 21
робота
Номер слайду 22
Лото.
Номер слайду 23
Творче завдання
Номер слайду 24
ВИСНОВОК: Виконуючи усні вправи учні здобувають обчислювальні навички, закріплюють теоретичні знання, тренують увагу і пам'ять вдало підібрана система усних вправ сприяє розвитку логічного мислення , привчає до уважності, формує вміння планувати свою діяльність.
Номер слайду 25
3 блок : За вправами , які розв'язуються різними способоми
Номер слайду 26
Множення іншим способом
Номер слайду 27
Формула Пика
Номер слайду 28
Рахуємо вузли М-кількість вузлів через які проходить ламана,N-кількість внутрішніх вузлів.
Номер слайду 29
ВИСНОВОК: Рішення задач різними способами розвиває математичний розвиток логічного мислення Звичка знаходження іншого способу рішення зіграє велику роль у майбутньому, але це доступно не всім учням, а лише тим, хто любить математику, має особливі математичні здібності.
Номер слайду 30
«Математика - це здивування, а через здивування пізнається світ».
Номер слайду 31
«Математика - це здивування, а через здивування пізнається світ».