Пропоную матеріал для використання при підготовки до семінару математиків.
Мета проведення: Презентація власного досвіду роботи з розвитку логічного мислення. Поглиблення професійних знань . Спрямування подальшої професійної діяльності з метою розвитку у учнів на уроках математики логіки мислення. Майстер – клас : Розвиток логічного мислення на уроках математики ( з досвіду роботи)
ВСТУПОсновною метою математичної освіти у школі є розвиток уміння логічно й усвідомлено досліджувати явища реального світу. Реалізації цієї мети сприяє використання на уроках математики різного роду нестандартних логічних задач і вправ та методик . Тому розвиток вчителем на уроках математики різних видів логічного мислення є не тільки бажаним, але навіть необхідним елементом навчання математиці.
Вчителі стурбовані тим, що школярі насилу засвоюють навчальний матеріал, не можуть застосовувати знання в різних ситуаціях, вибрати той або інший метод розв`язку проблеми,завдання , учні не вивчають правила, не уміють застосовувати їх, не можуть вивчити теорему. В той же час в школі все ще переважає традиційна модель, орієнтована на засвоєння знань, умінь і навиків учнів, і інформаційні методи навчання. А з іншого боку, вивчення математики пов'язане із специфічними математичними видами пізнавальної діяльності . Серед видів пізнавальної діяльності головне місце займає логічне мислення. АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ
- Наказую, - мовив він, - написати мені все про математику. Як вона виникла, якою була раніше, якою стала тепер, якою буде в майбутньому. Зібрати мені все математичні знання, що є в світі, А найголовніше дайте відповідь на питання - що це ... математика. І дав на це п'ять років терміну.