До розіграшу
залишилось:
20 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

"Розвиток логічного мислення на уроках математики"презентація на семінар математиків

Про матеріал

Пропоную матеріал для використання при підготовки до семінару математиків.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мета проведення: Презентація власного досвіду роботи з розвитку логічного мислення. Поглиблення професійних знань . Спрямування подальшої професійної діяльності з метою розвитку у учнів на уроках математики логіки мислення. Майстер – клас : Розвиток логічного мислення на уроках математики ( з досвіду роботи)

Номер слайду 2

Сприяти розвитку педагогічної творчості та обміну досвідом. Залучати творчі педагогічні кадри з метою формування математичної компетентності учнів та активізації пізнавальної діяльності. Завдання :

Номер слайду 3

Вступна частина. Визначення актуальності досвіду, постановка проблеми,очікувані результати. Входження в тему. Практична частина. Висновки ( рефлексія). План

Номер слайду 4

ВСТУПОсновною метою математичної освіти у школі є розвиток уміння логічно й усвідомлено досліджувати явища реального світу. Реалізації цієї мети сприяє використання на уроках математики різного роду нестандартних логічних задач і вправ та методик . Тому розвиток вчителем на уроках математики різних видів логічного мислення є не тільки бажаним, але навіть необхідним елементом навчання математиці.

Номер слайду 5

Вчителі стурбовані тим, що школярі насилу засвоюють навчальний матеріал, не можуть застосовувати знання в різних ситуаціях, вибрати той або інший метод розв`язку проблеми,завдання , учні не вивчають правила, не уміють застосовувати їх, не можуть вивчити теорему. В той же час в школі все ще переважає традиційна модель, орієнтована на засвоєння знань, умінь і навиків учнів, і інформаційні методи навчання. А з іншого боку, вивчення математики пов'язане із специфічними математичними видами пізнавальної діяльності . Серед видів пізнавальної діяльності головне місце займає логічне мислення. АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ

Номер слайду 6

Вчитель-це той

Номер слайду 7

А навчити потрібно усіх!

Номер слайду 8

- Наказую, - мовив він, - написати мені все про математику. Як вона виникла, якою була раніше, якою стала тепер, якою буде в майбутньому. Зібрати мені все математичні знання, що є в світі, А найголовніше дайте відповідь на питання - що це ... математика. І дав на це п'ять років терміну.

Номер слайду 9

... Ледве сонце зійшло на лазурному небі, як владика зажадав до себе мудреця. Мудрець увійшов, несучи в руках маленьку скриньку з сандалового дерева;- Ти знайдеш в ньому, о владика, найголовніше в математиці всіх часів і народів, - сказав мудрець.

Номер слайду 10

Але перш, ніж відкриємо скриньку і прочитаємо, що там написано, я пропоную вам кілька завдань, які можуть викликати подив. Хто знає може бути і вони були записані мудрецями в тих товстелезних томах

Номер слайду 11

Дивуємося!

Номер слайду 12

Номер слайду 13

1 блок : За різними методиками

Номер слайду 14

Методика Никитиних

Номер слайду 15

Склади квадрат (1 рівень)

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Танграм

Номер слайду 18

Влучний погляд

Номер слайду 19

ВИСНОВОК: Використання методик розвиває абстракцію, просторову уяву, критичне і логічне мислення,творчій підхід до справи.

Номер слайду 20

2 блок : За усним рахунком

Номер слайду 21

робота

Номер слайду 22

Лото.

Номер слайду 23

Творче завдання

Номер слайду 24

ВИСНОВОК: Виконуючи усні вправи учні здо­бувають обчислювальні навички, закріп­люють теоретичні знання, тренують увагу і пам'ять вдало підібрана система усних вправ сприяє розвитку логічного мислення , привчає до уважності, формує вміння планувати свою діяльність.

Номер слайду 25

3 блок : За вправами , які розв'язуються різними способоми

Номер слайду 26

Множення іншим способом

Номер слайду 27

Формула Пика

Номер слайду 28

Рахуємо вузли М-кількість вузлів через які проходить ламана,N-кількість внутрішніх вузлів.

Номер слайду 29

ВИСНОВОК: Рішення задач різними способами розвиває математичний розвиток логічного мислення Звичка знаходження іншого способу рішення зіграє велику роль у майбутньому, але це доступно не всім учням, а лише тим, хто любить математику, має особливі математичні здібності.

Номер слайду 30

«Математика - це здивування, а через здивування пізнається світ». 

Номер слайду 31

«Математика - це здивування, а через здивування пізнається світ».

Номер слайду 32

ДЯКУЮ ВАМ!Ми чудово працювали !

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
3 січня
Переглядів
658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку