До розіграшу
залишилось:
19 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Узагальнюючий урок з теми " Додавання та віднімання раціональних чисел»

Про матеріал

Мета уроку: узагальнити та систематизування знання з теми:»Додавання та віднімання раціональних чисел»;

•намагатися добитися розуміння та відтворення алгоритму додавання і віднімання раціональних чисел, розвивати математичне мислення ;

•Виховувати любов до рідного краю.

Обладнання: комп'ютер, проектор, слайди історії Бару, роздатковий матеріал (картки), кросворди, тестові завдання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Додавання і віднімання раціональних чисел Вчитель : Кирильчик Н.І

Номер слайду 2

Бар в інших назвах Бар —один з видів закладу Бар — колишнє французське герцогство. Бар — місто в Вінницькій області Украіни. Бар — місто в Чорногорії. Бар-ле-Дюк — французське місто департамента Мьоз. Бар-сюр-Об — французське місто департамента Об. Бар-сюр-Сен — французське місто департамента Об. Бар — одиниця вимірювання тиску

Номер слайду 3

Мета уроку: - узагальнити та систематизування знання з теми: »Додавання та віднімання раціональних чисел»; - намагатися добитися розуміння та відтворення алгоритму додавання і віднімання раціональних чисел, розвивати математичне мислення ; - Виховувати любов до рідного краю.

Номер слайду 4

План уроку Організаційний момент. Теоретичне опитування. Усний рахунок. Розв΄язування вправ. Тестова робота. Підсумок уроку. Домашнє завдання.

Номер слайду 5

Це моя історія. Бар "Рідне місто моє! Ти як cад навесні яблуневий, твої вулиці й площі не можна ніколи забуть: тут історії сліз, що для тебе творив людський геній, і залишив для тебе нелегкий проторений путь…"    

Номер слайду 6

Чи правильні твердження? Числа 0; -2; 1; -3,5 – не є раціональні. Модулем числа називається відстань від початку відліку до точки, яка зображає дане число. Модуль завжди додатне число. З двох від΄ємних чисел більше те, модуль якого більший. Кожне від΄ємне число менше додатнього числа. Сума двох протилежних чисел дорівнює 0. Нуль завжди менший за додатнє число.

Номер слайду 7

Повторюємо правило Щоб додати два від'ємних числа, потрібно Знайти суму модулів цих чисел Перед одержаним результатом поставити знак “-” ׀- 7 ׀ + ׀- 9׀ -7 + (-9) -7 + (-9) = -16

Номер слайду 8

Повторюємо правило - 8 + 3 Щоб додати два числа з різними знаками, треба - Знайти модулі цих чисел - Від більшого модуля відняти менший - Перед одержаним результатом поставити знак числа з більшим модулем ׀-8׀ =8 ׀3׀= 3 8>3 то 8 – 3= -5 - 8 + 3 = - 5

Номер слайду 9

Повторюємо правило 25 – 40 Щоб відняти від одного раціонального числа друге, потрібно - Знайти число, протилежне від΄ємнику - До зменшуваного додати це число 40 - 40 йому протилежне 25 + (-40) = - (40-25) = -15

Номер слайду 10

Обчисліть усно 12 – (- 14) - 4,8 + (-8,2) 16 – 36 - 14 – 14 39 + 41 27 + (- 47) - 3,4 – (- 3,4) - 5,4 +6,4 0 – 18 - 6 + 6

Номер слайду 11

Подумай! 8,3 * (-6,3) = 14,6 -6,5 * (-4,5) = -2 -3,2 * (-7,8)= - 11 -6,5 * 3,2= -3,3 1 2 3 4

Номер слайду 12

Однією з найдавніших пам΄яток архітектури міста є Свято-Успенська церква

Номер слайду 13

Відгадай! Визначте, скільки років нашій церкві 2 7 ? ? 20 - 17 - 5 -1 8 - 9 8 - 7

Номер слайду 14

Розмістіть в порядку зростання числа: -2008; -13; 0; 300; 1401; -1800. Найбільше число вкаже вам рік першої документальної згадки про наше місто.

Номер слайду 15

Історична довідка Бона Сфорца назвала наше місто на честь свого рідного італійського міста Барі. .

Номер слайду 16

При Боні Сфорці почалося будівництво фортеці. Залишки фортеці у наш час

Номер слайду 17

Взяття фортеці козаками під час визвольної війни під керівництвом Б.Хмельницького “…...Після атаки було взято у Барі, крім великої здобичі, що дісталась кривоносовому війську, багато гармат і величезна кількість різних припасів…

Номер слайду 18

Пишається наше місто відомим математиком , академіком, який народився в нашому місті.

Номер слайду 19

Розв΄яжіть вправи та складіть слово 7) 8) 16 – 20 9) 10) 0 – ( - 7) 11) 7,8 + ( -7, 8) 12) -15 – (- 5 ) 1) 48 – (-12) 2) –5,5 -2,5 3) 3,7 – 4,7 4) -34+ 44 5) 22 – 15 6) 60 0 7 -4 -1 10 7 -8 Б О И К Й С В Н Ь Я К У

Номер слайду 20

Прізвище – Буняковський № Приклад Відповідь Буква № Приклад Відповідь Буква 1. 48 – (-12) 60 Б 7. В 2. –5,5 -2,5 -8 У 8. 16- 20 -4 С 3. 3,7 – 4,7 -1 Н 9. Ь 4. -34+ 44 10 Я 10 0 - (- 7) 7 К 5. 12 - 5 7 К 11 7,8 + ( -7, 8) 0 И 6. О 12 -15 – (-5) -10 Й

Номер слайду 21

А з тестами справитесь ?

Номер слайду 22

Відповіді тестових завдань № питання 1 2 3 4 5 6 Відповідь А В А Б В А

Номер слайду 23

Домашнє завдання Повторити параграф 30,31. Повторити правила додавання і віднімання раціональних чисел. Виконати письмово завдання №1061, 1059, 1036, 1012.

Номер слайду 24

Моєму рідному місту… Любите свой город днём ясным и ночью, Вас липы всегда от несчастья спасут. При мысли, что Бар есть пусть сердце в вас дрогнет И детство, как птица за вами летит. Любите свой город на всяких дорогах, Не рвите вы с ним жизни кровную нить.

Номер слайду 25

Дякую за увагу

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
ppt
Додано
8 січня
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку