«Розвиток творчої компетентності особистості гуртківців засобами естетичного виховання»

Про матеріал
Сучасним дітям потрібен такий набір здібностей, який сприяє становленню компетентної особистості, спроможної творити власне життя.
Перегляд файлу

 

Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виступ на методичне об’єднання акомпаніаторів, концертмейстерів

та керівників вокальних гуртків на тему:

 

 «Розвиток творчої компетентності особистості гуртківців засобами естетичного виховання»

 

 

 

Підготувала: Круніч Юлія Олегівна,

керівник гуртка Народного художнього колективу

шоу-театру «Імідж»

 

 

Проєкт „ Розмалюємо світ" (напрямок „Ціннісне ставлення до людей”)

Об'єктом дослідження є творча активність гуртківців художнього відділу.

Предмет дослідження: розвиток та формування творчої компетентності вихованців закладу в освітньому процесі.

 

Сучасним дітям потрібен такий набір здібностей, який сприяє становленню компетентної особистості, спроможної творити власне життя.

Мистецтво відіграє велику роль у формуванні духовно розвиненої особистості, в удосконаленні людських якостей, в осмисленні явищ життя та природи. Тому провідною ідеєю діяльності педагога-позашкільника має бути формування творчої особистості, яка володіє навичками самопізнання, самокорекції, самовиховання; відкрита до сприйняття інших культур; цінує свободу, поважає людську гідність та індивідуальність; здатна до успішної самореалізації в сучасному житті. А найважливішим засобом розвитку творчої активності вихованця, його творчої компетентності, є діяльність (навчити й виховати можна лише в дії). Справжня суть роботи з розвитку творчої компетентності вихованців полягає в організації життя дитини, де однією з важливих функцій є стимулювання позитивної мотивації кожного в процесі організації різних видів діяльності.

Я зупинюся на проектній діяльності, оскільки багато практикую саме таку форму роботи, і вважаю,що вона забезпечує найбільш успішне включення вихованців та педагогів у процес колективної діяльності, у співавторство та співтворчість. Вихованці можуть брати участь як у короткострокових, так і у довгострокових проектах.

Результатом має стати творча активна особистість, яка знайшла себе в колективі, від дій якої залежить її власне зростання й здобутки всього колективу; вона усвідомлює свою значущість і відповідальність за доручену їй справу.

Головне, щоб педагог не зупинявся і знаходився у постійному пошуковому русі. Вдосконалюючи свої знання, свій досвід , який би міг використовувати у вихованні сучасної молодої людини, за якою майбутнє нашої країни.

Ідея започаткувати саме цей проект у керівників КОЦДЮТ народилась, на перший погляд, випадково, проте, як і все прекрасне та позитивне в нашому житті, насправді виявилась не випадковістю, а саме живою та своєчасною справою.

Ми вирішили донести до якнайбільшої кількості людей, що кожна ж людина має якісь свої  певні особливості, у всіх вони різні,  і всі люди мають право на цю особливість, як і право на толерантне відношення, а в разі потреби - й допомогу суспільства. Кожен може змінювати цей світ на краще, розмальовувати його так, як хочеться : фарбами добра, радості, щастя. Ми розуміли, що достукатись до дитячих сердець набагато легше через казку. До того ж,  в нас вже був досвід з роботи над різноманітними проектами, такими як «Дружба без умов», «Планета дружби», «Школа юних чарівників» та ін.

 

 

1

 

docx
Додано
8 січня 2022
Переглядів
297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку