Стаття «Вибір науково-методичної теми»

Про матеріал
Аналіз філософської, психолого-педагогічної літератури з проблем творчого розвитку й сучасних підходів до визначення поняття «творчість» дає змогу сформулювати інтерпретацію категорії «розвиток творчої компетентності» як динамічного процесу формування особистості, спрямованого на розширення спектру здібностей (пізнавальних, інтелектуальних, спеціальних: художніх, літературних, математичних тощо) та особистісних якостей (емоційності, сміливості уяви, фантазії, інтуїтивності, ініціативність тощо), які проявляються й збагачуються в практиці різних видів конструктивної діяльності.
Перегляд файлу

Стаття «Вибір науково-методичної теми»

 

(досвід керівника гуртка «Акторська майстерність»

закладу позашкільної освіти)

 

Аналіз філософської, психолого-педагогічної літератури з проблем творчого розвитку й сучасних підходів до визначення поняття «творчість» дає змогу сформулювати інтерпретацію категорії «розвиток творчої компетентності» як динамічного процесу формування особистості, спрямованого на розширення спектру здібностей (пізнавальних, інтелектуальних, спеціальних: художніх, літературних, математичних тощо) та особистісних якостей (емоційності, сміливості уяви, фантазії, інтуїтивності, ініціативність тощо), які проявляються й збагачуються в практиці різних видів конструктивної діяльності.

 

 

Постановка завдань

 

Актуальність проблеми зумовила вибір науково-методичної теми та апробації досвіду у власній педагогічній діяльності.

Об'єкт дослідження: творча активність гуртківців художнього відділу.

Предмет дослідження: розвиток та формування творчої компетентності вихованців закладу в освітньому процесі.

Мета дослідження: виявити шляхи й засоби розвитку творчої активності дітей колективів Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості.

Гіпотеза: застосування в освітньому процесі сучасних педагогічних технологій має позитивний вплив на розвиток творчої компетентності вихованців закладу позашкільної освіти.

Завдання: визначити особливості розвитку творчої активності гуртківців художніх колективів; виявити ефективність застосування сучасних педагогічних технологій та їх вплив на розвиток творчої  активності вихованців; розробити методичні рекомендації щодо розвитку творчої компетентності дітей засобами естетичного виховання.

Методи дослідження:

а) теоретичні – порівняння, систематизації, класифікації та узагальнення для обґрунтування сутності творчої активності гуртківців та виявлення дидактичних умов, які сприяють її стимулюванню;

б) емпіричні методи (пряме й непряме спостереження на уроках за дітьми в процесі виконання творчих завдань, самоспостереження; анкетування, опитування, бесіди, інтерв’ю, метод вивчення документації), які допомогли об’єктивно діагностувати рівень творчої активності виховання;

Сутність досвіду полягає у використанні певної сукупності технологій освітньої роботи з гуртківцями закладу позашкільної освіти, що сприяють розвитку творчої пізнавальної активності, інтересів, умінь і навичок сучасних дітей, передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик, спрямованих на розвиток творчої особистості. Це дозволяє педагогу самому творчо інтерпретувати різні підходи до організації освітнього процесу, а не заглиблюватися в суть тільки однієї технології.

 

 

1

 

docx
Додано
8 січня 2022
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку