Методичне об’єднання керівників театральних гуртків гуртків
Проєкт „Розмалюємо світ" (напрямок „Ціннісне ставлення до людей”)
Підготувала: Круніч Юлія Олегівна,
керівник гуртка Народного художнього колективу шоу-театру «Імідж» Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості
Актуальність проекту.
Саме в рамках роботи над проектом „ Розмалюємо світ" та працюючи над одним із його напрямків „Ціннісне ставлення до людей”, з метою формуванням гармонійної, соціально-активної, духовно-розвиненої особистості гуртківця в позашкільному закладі було створено цей проект.
Тема толерантності багатоаспектна, та вона не нова для нашого закладу і вихованців. Багато проектів уже успішно реалізовано, чимало тривають і зараз. Новизна та актуальність даного проекту полягає в тому, що він спрямований на активізацію участі „соціально вразливих”, тобто фактично ізольованих від суспільства груп, таких як діти з особливими потребами та їх родин в суспільному житті спільно з активною молоддю міста в рамках конкретних колективно-творчих справ. Цей проект спрямований не тільки на дітей з особливими потребами та їх родини, а й на суспільство. Акцент робиться не тільки на інформаційному та дослідницькому напрямі, а особливо на активних діях, де толерантність бачимо не на словах, а в відношеннях, вмінні налагодити контакт з дитиною з особливими потребами та виконати спільну роботу, порадіти результату всім разом.
Мета:
Навчальний аспект: розучування театральних ролей, формування навичок самостійної роботи при створенні образу героя, формування навичок культури спілкування, бережного ставлення до костюмів та реквізиту, формування навичок організації та самоорганізації.
Розвивальний аспект: розвиток критичного мислення (готовність виправляти свої помилки, пошук рішень, гнучкість мислення). Вміння оцінити свої власні вчинки і дії нести відповідальність за результати своєї роботи та роботи в команді.
Виховний аспект: формування у вихованців-учасників проекту власного погляду на складні проблеми суспільства, виховання активної життєвої позиції, виховання значущих загальнолюдських цінностей, виховання почуття відповідальності, гуманізму, співчуття.
Соціальний аспект: спонукати вихованців до толерантного ставлення до тих, хто не схожий на них; формування уміння виявляти проблеми в суспільстві і знаходити шляхи їх вирішення, вироблення особистого погляду на події, усвідомлення значення спільних зусиль та роботи в команді,; виховування у дітей вміння вести себе в соціумі.
1. Визначити особливості та дату проведення проекту „Розмалюємо світ”.
2. Розробити робочий план реалізації проекту,
3. Окреслитти перелік організацій, закладів та установ міста, що можуть бути зацікавлені в співпраці по реалізації проекту.
4. Вироблення інформаційно-координаційних зв’язків партнерами та спонсорами.
5.Розподілити обов’язки між членами творчої групи та всіма учасниками проекту.
Етап: „Організаційний»
1. Затвердження плану спільних дій (спільних та індивідуальних репетицій)
2. Зустріч з потенційними спонсорами проекту
Представники ініціативної групи, на виконання робочого плану реалізації проекту, зустрілися з адміністрацією Кіровоградської обл.. філармонії та досягли домовленостей про співпрацю в реалізації проекту та надання спонсорської допомоги (виділення площадки для концерту-казки). Затвердження дати показу „Розмалюємо світ”.
3. Запрошення представників ЗМІ
4. Розробка та друк афіш та запрошень
5. Запис фонограм
6. Постановка номерів
7. Виготовлення відео супроводу
8. Виготовлення реквізиту
9. Підбір та пошиття костюмів
Етап: „Діяльнісний”
Показ концерту-казки „Розмалюємо світ”
Підведення підсумків зі смачними частуваннями та подарунками.
Етап: „Аналітичний”
Засідання творчої групи проекту. Рефлексія за наслідками роботи і її впливом на суспільство та вихованців, підведення підсумків.
Підведення підсумків, порівняння результатів виконання проекту з очікуваним. Планування наступної роботи в даному напрямі.
Результати проекту:
1. Проведено декілька концертів, в тому числі і благодійних.
2.Учасники проекту отримали сценічний та соціальний досвід. Діти та родини, на яких спрямований проект, отримали емоційне задоволення.
3. Створений оригінальний авторський проект, який може реалізовуватись в майбутньому для різних аудиторій глядачів.
1