Розвиваюче заняття з використанням інтерактивних технологій на тему: "Живемо в гармонії "

Про матеріал

Мета:

Розвиток професійної рефлексії;

Відпрацювання навичок формування позитивного психологічного клімату в колективі;

Формування колективних взаємин. Матеріал містить інтерактивні технології, корисні лінки та експрес-тест
Перегляд файлу

                 РОЗВИВАЮЧЕ ЗАНЯТТЯ З ДИРЕКТОРАМИ

 

              «В ГАРМОНІЇ З СОБОЮ АБО ЖИВЕМО В ГАРМОНІЇ»

 

 

Мета:

  • Розвиток професійної рефлексії;
  • Відпрацювання навичок формування позитивного психологічного клімату в колективі;
  • Формування колективних взаємин. 

Кількість учасників – 25.

Тривалість заняття – 45 хвилин.

Матеріали: листи А4, ручки.

                                                                               Станьте режисером свого життя,

                                                                                Замість того, щоб бути актором.

                                                                                                     Ф. Ейр, психотерапевт.

                                     Вступ

 Ведуча. Оголошення теми, мети та плану роботи заняття. Наше заняття проходить у формі психологічної студії. Спершу, давайте ближче познайомимося.

 

 Вправа «№ 1.

 Завдання: вам потрібно назвати своє ім я й найбільше досягнення на посаді директора.

 

 Вправа № 2.

 Завдання: сядьте в алфавітному порядку за першою літерою свого імені.

 

 Вправа № 3.

 Завдання: назвіть три речі, які ви робите краще за інших.

 

 Вправа № 4.

             Завдання: поміняйтеся місцями ті, хто:

  • В кого блакитні очі;
  • Любить день тижня - понеділок;
  • Має 36 розмір взуття.    

 

Вправа № 5. « Дві карти».

Завдання: поділіть листок на дві половини. Перша половина аркуша – це карта під назвою «Я професійне або я на роботі». Друга половина – це карта під назвою «Я особистісне або я вдома». Отже,  намалюйте будь-який образ або символ на цих картах.

Ведуча: робимо презентацію карти «Я професійне або я на роботі». Малюнок можна не показувати.

 

Експрес-тест.

(дивіться додаток № 1).

Обговорення.

Вправа № 6.

        Завдання: полічіть від 1 до 5.Учасники під номером 1 – це перша група, під номером 2 – друга і так далі. Розподіліться. Працюємо в групах. Кожна група дає відповідь на поставлене їй запитання та обирає спікера:

  1. що хочуть  від директора вчителі;
  2. що хочуть від директора учні;
  3. що хочуть від директора батьки;
  4. що вимагає відділ освіти від директора;
  5. чого сам хоче директор.

       Спікери груп озвучують свої напрацювання.

 

 Перегляд  відео

 

 Підсумок заняття.

 Завдання: продовжте речення «Я сьогодні на занятті….»     

 

 

Корисні лінки:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=6OAhgRcBZig

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     ДОДАТОК № 1

 ТЕСТ  на визначення рівня здоров я  та ставлення до власного віку.

Бажаєте дізнатися про те, як ви насправді себе почуваєте? Для цього є багато  способів, наприклад, спробувати оббігти навколо свого будинку, виконати весь комплекс телевізійної ранкової зарядки або ж просто відповісти на запитання нашого тесту. Пропонуємо всі три способи. Вибір за вами.

 1. Що ви зробите, коли побачите, що автобус встигає підійти до зупинки раніше за вас?

а) «візьмете ноги в руки», щоб наздогнати його;

б) пропустите, буде інший;

в) пришвидшите крок, можливо, він зачекає вас.

 2. Чи підете ви в похід в компанії людей значно молодше вас?

а) ні, ви взагалі не ходите в походи;

б) так, якщо ці люди мені подобаються;

в) без задоволення, така компанія мене швидко втомлює.

 3. Якщо у вас видається важкий день, ніж звичайно, чи пропадає у вас бажання робити ввечері що-небудь цікаве для вас?

  а ) взагалі не пропадає

 б ) бажання зникає, але ви надієтеся, що самопочуття покращиться, тому не відмовляєтеся від задуманого

в ) так, оскільки ви отримуєте задоволення лише тоді, коли відпочили

   4. Яка ваша думка про турпоходи всією родиною?

а ) вам подобається коли це роблять інші

б ) ви б із задоволенням приєдналися до них

 в ) потрібно хоч раз спробувати, щоб дізнатися про свої почуття в такому поході

 5. Що ви із задоволенням та швидше робите, коли втомлюєтеся?

  а ) лягаєте спати

 б ) п єте міцну каву

 в ) довго гуляєте на свіжому повітрі.

 6. Що важливіше всього для підтримки гарного самопочуття?

 а ) потрібно більше їсти

б ) необхідно багато рухатися

в ) не можна над то втомлюватися.

 7. Чи приймаєте ви вчасно ліки?

 а ) взагалі не приймаю, навіть коли хворію

 б) ні, тільки вітаміни

в ) так, приймаю.

8. Яку страву ви любите та вживаєте?

А) гороховий суп з копченим м ясом

Б ) м ясо, жарене на решітці, з овочевим салатом

В ) заварне з кремом або зі збитими сливками.

9. Що для вас найважливіше, коли  ви їдете відпочивати?

А) щоб було затишно та комфортно

Б) щоб була смачна їжа

В ) щоб була хоча б  мала можливість займатися спортом.

10. Чи відчуваєте ви зміни погоди?

        А) відчуваєте себе декілька днів хворобливо

        Б) ви не слідкуєте за змінами погоди

        В) так, якщо ви втомлені.

       11. Який ваш загальний стан, коли ви не виспались?

       А) поганий  

 

Б) один-два рази не виспитесь і все з рук падає

В) ви так до цього звикли, що не звертаєте на це уваги.

 

                        БАЛИ

 

 

А

Б

В

1.

10

5

6

2

2

10

 

3

10

6

2

4

1

10

4

5

6

4

9

6

1

9

5

7

6

9

3

8

4

10

1

9

 

2

10

10

 

10

6

11

 

7

2

 

Більше 80 балів:

Вітаємо! У вас не лише гарне самопочуття , а й здоровий організм.

 

Від 50 до 80  балів:

Нічого страшного з вашим самопочуттям не має, проте не відкладайте надовго думки про відпочинок та змінити стиль життя.

 

Менше 50 балів:

Ви дуже завантажені, тому й не слідкуєте за своїм станом здоров ям. Будь ласка, полюбіть себе, займіться своїм фізичним станом, в результаті цього й інші справи налагодяться. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 ГРАПА № 1

 

ЗАВДАННЯ: ЩО ХОЧУТЬ ВІД ДИРЕКТОРА ВЧИТЕЛІ?

 

-

 

-

 

-

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              ГРУПА № 2

 

ЗАВДАННЯ: ЩО ХОЧУТЬ ВІД ДИРЕКТОРА УЧНІ?

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

 

-

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       ГРУПА № 3

 

ЗАВДАННЯ: ЩО ХОЧУТЬ ВІД ДИРЕКТОРА  БАТЬКИ?

 

-

 

-

 

 

-

 

-

 

-

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             ГРУПА №4

 

ЗАВДАННЯ: ЩО ВИМАГАЄ ВІДДІЛ ОСВІТИ ВІД ДИРЕКТОРА ?

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       ГРУПА №  5

 

ЗАВДАННЯ: ЧОГО ХОЧЕ САМ ДИРЕКТОР ?

 

-

 

-

 

-

 

-

 

--

 

 -

 

-

 

 

-

 

-

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку