КНЗ «Новоград – Волинська школа-інтернат I-II ступенів»
Нетрадиційна самопідготовка у 8 класі на тему:
«Засідання бізнес-клубу»
Підготувала:
вихователь Корчан Н.Л.
Мета: виконання домашніх завдань,засвоєння знань, отриманих на уроках,ознайомлення учнів з структурою та діяльністю банків,з економічними термінами.Розвиток підприємницької та інформаційної компетентності,логічного мислення.
Розвиток творчої уяви та вміння орієнтуватися в сучасному світі.
Обладнання ---ілюстраціі з зобаженням бізнесменів,банку,валют різних країн світу,флешка з відео .
Хід заняття
Емоційно-психологічне налаштування.
Вихователь :
Вітаю вас на засіданні нашого бізнес-клубу!Уявіть собі,що наша школа—це великий банк.А що таке банк, діти? Банк—це фінансова установа,де зберігаються та видаються гроші різних установ,здійснюється обмін валют та видаються кредити.Банк володіє великими коштами,нерухомістю ,надає кредити і нараховує дивіденди.Адже все наше життя складається з купівлі та продажу.А чи все можна купити за гроші? Ні! Найдорожче на ринку праці цінуються знання,які ви зараз отримуете в школі.І сьогодні ви будете не просто учнями,а бізнесменами-початківцями.Готуючи домашні завдання ви будете поповнювати свої банківські рахунки—вкладати кошти в своє майбутнє.Ми маємо в класі три ряди парт і кожен ряд стане відділом банку.
Банк мае такі відділи:
1.Фінансування (видача коштів в різні установи,виплата зарплат)Це буде перший ряд.
2.Кредитування (видача кредитів на підтримку бізнесу,купівля житла)Другий ряд.
3.Обмін валют(обмін, купівля та продаж валют різних краін світу)Третій ряд.
А хто працює в банку?
В банку працюють:директор,бухгалтер,економіст,касир,інкасатор,менеджер,консуль-
тант.
В кожному нашому відділенні будуть консультанти, менеджери,бухгалтери.(роздати та прикріпити бейжики).
Для того,щоб розпочати власний бізнес потрібно всього дві речі---бажання та ідея.Без бажання у вас нічого не вийде,а без хорошої ідеї бізнес просто не буде ефективним.Помножимо це все на щоденну клопітливу працю і отримаємо результат. Жоден бізнесмен не здатен плідно працювати та розвивати свій бізнес не знаючи рідної української мови.Без знання мови неможливо підтримувати контакти,вести переговори,оформляти документи.
Таким чином переходимо до виконання домашнього завдання з української мови:повторення теми: просте ускладнене речення ,підготовка до контрольної роботи.
1---Вправа :»Я художник»--- творча асоціація (учні на листочках малюють яблоньку ,яка асоціюеться з простим ускладненим реченням.
Малюємо стовбур ---це просте ускладнене речення (відповідають на питання що називаеться простим ускладненим реченням)
Малюемо три великі гілки---це головні члени речення;,другорядні;та звертання,вставні слова (словосполучення).що не є членами речення.
А далі маленькі гілочки від головних членів речення :підмет та присудок;
Від другорядних членів речення:означення(однорідні і неоднорідні),додаток,обставина.
А листочки—це сім’я сполучників та інтонації(і,а,але,та,то-то,або-або,як…так,не тільки…а й,хоч,але) та інші.
2----Вправа :визначити вид однорідних членів речення:
-Справжній бізнесмен повинен мати і свій план,і ресурси , і команду .
-Повільно ,але неухильно наша фірма відвойовувала своє місце під сонцем.
-У цьому бізнес-проекті праюють батько,син і онук.
-Інвестиції прийшли несподівані і неждані.
3---Вправа»Бізнес партнери»:скласти діалог із звертанням з товаришем по парті.
4---Вправа «Я знавець валюти різних країн»
На картках із зображенням валюти різних країн подані речення.Потрібно підкреслити члени речення.
Завдання перевіряють учні-консультанти ,кожен на своєму ряду.
Перегляд відео з рубрики «Говоримо правильно» Олександра Авраменка
Експрес урок «Гроші».
Вихователь --- перейдемо до виконання домашнього завдання з біології і поговоримо про те, як зберегти свій слух.Адже ми знаемо, що бізнесмени ведуть здоровий спосіб життя,займаються спортом тому,що в наш час здоровим бути модно!!!
1--Вправа ---самостійне опрацювання параграфу в підручнику про слух(10 хв) с. 194
А зараз проведемо дослід,щоб зрозуміти наскільки важливий для людини орган слуху:виходить один учень-менеджер нашого банку і закладає вуха ватою.До нього звертається клієнт і хоче взяти кредит .Чи чує його наш менеджер---ні! Таким чином,нам зрозуміло наскільки важливий слух для людини.
2—Вправа—«Закінчи речення».
Орган слуху людини складається із…(трьох відділів)
На межі між зовнішнім і середнім вухом знаходиться…(барабанна перетинка)
Середнє вухо з внутрішнього боку обмежене…(перетинкою овального вікна)
Коваделко з’еднується із стремінцем…(суглобом)
Порожнина середнього вуха з’єднана з носоглоткою…(слуховою трубою)
Головну функцію в лабіринті виконує…(завитка)
Звукосприймальний апарат органа слуху…(кортів орган)
Порожнина внутрішнього вуха заповнена…(рідиною)
Вухо людини здатне сприймати звукові коливання у діапазоні…(від16 до 20тис.Гц)
3—Вправа –складання пам’ятки «Правила збереження слуху»:
2---Вправа---«Творча лабораторія».Проведемо тест «Як у вас зі слухом» і перевіримо чи гарний у вас слух.
На листочках дайте відповідь на запитання
Запитання |
ТАК |
НІ |
ІНОДІ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бали до тесту:
Вихователь –А чи знаєте ви що ,великий німецький композитор—Людвіг ван Бетховен в 30 років почав втрачати слух.Лікарі виявилися безпорадними перед хворобою.Композитор був у відчаЇ,він соромився хвороби,почав цуратися людей,його коханням знехтувала гордовита па-
нянка,його зрадили близькі люди.Єдине ,що врятувало тоді композитора-музика.вона допомагала йому жити іборотися із хворобою, самотністю і
нерозумінням оточуючих.
А зараз ми послухаємо «Місячну сонату» Бетховена,а заодно і відпочинемо.
Релаксаційна розминка
Вихователь говорить під музку:
«Сядьте зручно,заплющте очі.Уявіть,що вже прийшла весна,розтанув сніг,кругом все зеленіє.Під ногами у вас тепла,зелена травичка.Ви піднімаєте голову і дивитесь в небо.Атам пропливають хмаринки—такі білі пухнасті…Навколо все тихо і спокійно,вам тепло і затишно.Ваше ті-
ло стає легким і невагомим.Ваші руки—це крила,а ви немов пташка під-
німаєтесь вгору і кружляєте в блакитному небі.Ви починаєте повільно і
плавно підніматися все вище і вище ,аж до хмар.От ви підлітаєте до най-
ближчої хмаринки.Вона,тепла і пухнаста, ніжно обіймає вас.Вам добре і
приємно,ви розслаблені і спокійні.Раптом хмаринка опустила вас на галя-
винку.Посміхніться їй.Потягніться і на рахунок(три)розплющте очі.Ви
добре відпочили літаючи?»
Так ,добре відпочили ,повернемося до виконання домашніх завдань.Су-
часний бізнесмен повинен добре володіти англійською мовою щоб вести
переговори з зарубіжними інвесторами та вільно спілкуватися з партнерами.
Перейдемо до засвоєння нової теми,
А саме виконаємо завдання з ангійської мови: впр.1(а) с.155-156.Вивчити діалог
напам’ять.
1--Вправа ---читаємо діалог в парі з сусідом по парті «ланцюжком».(15 хв)
2--Вправа—перегляд відео по темі «Музика».(10 хв) і згадаємо назви музичних
Інструментів та стилів музики.
3--Вправа ---самостійна робота:вивчення діалогу напам’ять.(20-30 хв)
4--Вправа ---консультанти перевіряють вивчення діалогу і по результатам кладуть
на парту смайлик або усміхнений, або засмучений. Всі разом підбадьорюємо
найгірших:ти не плач і не журися,краще в книжку подивися!
Підсумок :
Вправа ---«Закінчи речення»:
Сьогодні на занятті я дізнався…
Я працював….
Мені сподобалось…
Для мене було цікавим завдання…
Вихователь : дякую вам ,діти , за чудовий настрій та цікаву співпрацю в команді!