Самостійна робота
8 клас
Повторення та узагальнення вивченого у 7 клас
1 варіант
Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0.5 б)
1.Виберіть правильну відповідь:
А. Прислівник – незмінювана самостійна частина мови.
Б. Дієприслівник – незмінювана самостійна частина мови.
В. Дієприкметник – самостійна частина мови.
2. З орфографічною помилкою написане слово:
А. Західноукраїнський Б. Народнопісенний В. Північносхідний.
3. Кожна прочитана книга – їжа для розуму.
Підкреслене слово – це
А. Іменник. Б. Дієприкметник. В. Прикметник.
4. До найкоштовніших надбань кожного народу належить мова.
У цьому реченні немає
А. Іменників. Б. Займенників. В. Прийменників. Г. Прислівників.
5.Знайдіть помилку у відмінюванні числівника:
А. Двохсот. Б. Шестидесяти. В. Двомастами Г. Восьмистам.
6.Неравильно утворено ступінь порівняння прикметників у слові:
А. Найбільш поширений випадок. Б Менш цікавіший фільм. В.Якнайкращі побажання.
Середній рівень
Доповніть визначення.
1. За значенням прикметники поділяються на…. (0,5 б.)
2. Ознаки службових частин мови: 1….. 2……3…. (0,5 б.)
3. Ступені порівняння утворюються від… (0,5 б.)
4. Випишіть службові частини мови із поданих речень.Укажіть частину мови.
На мою думку, без минулого немає й майбутнього.Завдяки минулому, люди вчаться на своїх помилках і намагаються їх уникнути в майбутньому. (1,5 б.)
Достатній рівень та високий рівень (за кожну правильну відповідь 2 б)
1. Перепишіть , виправивши , де потрібно, помилки.
Деукого, абиякий, дорожчий, рік- у – рік, самий гірший, шестистами , казна з чим, юністю, доречі, рибальчин.
2. Провідміняйте словосполучення п’ятдесят друкарень
3. Позначте відміну іменників.
Малятко, дитина, поле , ніч, берег, біль, собака,козеня, родина, мати.
Самостійна робота
8 клас
Повторення та узагальнення вивченого у 7 клас
2 варіант
Початковий рівень (за кожну правильну відповідь 0.5 б)
1. Виберіть правильну відповідь:
А. Сполучник – незмінювана самостійна частина мови.
Б. Вигук – особлива частина мови.
В. Дієприкметник – самостійна частина мови.
2. З орфографічною помилкою подано слово:
А. Південно- африканський Б. Мовно – літературний. В. Червоногарячий.
3. Кожна прочитана книга – їжа для розуму.
Підкреслене слово – це
А. Сполучник Б. Прийменник. В. Частка.
4. Український народ творив свою історію впродовж віків.
У цьому реченні немає
А. Іменників. Б. Займенників. В. Прийменників. Г. Прислівників.
5. Знайдіть помилку у відмінюванні числівника:
А. Стома. Б. Вісімдесяти. В. На шестистах. Г. Трьомастами.
6.Неправильно утворено ступінь порівняння прикметників у слові:
А. Найщасливіший випадок. Б. Більш ефектний фільм. В. Найбільш щиріші побажання.
Середній рівень
Доповніть визначення.
1. До 3 відміни належать іменники…. (0,5 б.)
2. Усіх частин мови…. Самостійні частини мови – це … (0,5 б.)
3. Збірні числівники утворюються від чисел….… (0,5 б.)
4. Випишіть службові частини мови із поданих речень. Укажіть частину мови.
На мою думку, тільки дружба робить людину по-справжньому щасливою й життєрадісною. Дуже важливо, якщо в горі чи радості є той, хто підтримає. (1,5 б.)
Достатній рівень (за кожну правильну відповідь 2 б)
1. Перепишіть , виправивши , де потрібно, помилки.
З давніх давен, аби який, важчий, пліч - о - пліч, нажаль, пятистами , коли - небудь, біллю, до речі, волиньський.
2. Провідміняйте словосполучення двісті друкарень
3. Позначте відміну іменників.
Папір, страва, монахиня, вороненя, гай, любов, брат, сирота,мрія, кошеня.