Самостійна робота для 5 класу за темою "Вживання та невживання апострофа"

Про матеріал

Матеріал містить різнорівневі тестові і творчі завдання із теми "Апостроф". Робота розроблена у двох варіантах. Учні виконують такі завдання: встановлення відповідності, з'ясовуюти правило, уставити у словах, де потрібно, апостроф, редагувати слова, творче завдання.

Перегляд файлу

Самостійна робота за темою    

«Вживання та невживання апострофа»

І варіант

  1. Апостроф служить для …  (0,5 б)
  2. Устав, де потрібно, апостроф: (3б)

Подвір…я, дзв…якати,  роз…їсти, черв…як, тьм…яніє, мавп…ячий, підр…яд, торф…яний, пів…ягоди, Лук…янівна, р…юкзак, р…ясно, поголів…я, св…ятковий, під…їзд, п…юре, ф…юзеляж, бур…я, пір…я, верб…я, духм…яний, солов…ї, зв…ялити, цв…ях.                 

 

  1. Знайди слова з помилками, виправ їх: (3б)

Адютант, від’їв, звялити, верхівя, р’яст, сузіря, буряк, міжгір’я, звязати, пів’юрти, тьм’яно, п’юре, морквяний, розвязка, бязь, пів ягоди, дит’ясла, арф’яр, зїсти, зор’я, орел-стерв’ятник, підйом, з’юрмитись, підязиковий.                                                                                       

  1. Установи відповідність між правилом і прикладами. Апостроф пишемо: (2,5б)

А) у слові Лук’ян і похідних від нього.                                           

Б) після букви р, що позначає твердий звук.

В) після префіксів і першої частини складних слів.

Г) після б, п, в, м, ф перед я, ю, є, ї.

Д) у іншомовних словах для роздільної вимови.

  1. Пір’їна, матір’ю, Захар’їн, подвір’я, сузір’я.
  2. Компютер, мишяк, Ружє, п’єдестал
  3. В’юн, м’ясо, п’ється, б’ють, в’ється.
  4. Дит’ясла, роз’їзд, пів’їжака, трьох’ярусний, об’їсти.
  5. Лукяненко, Лукянчук, Лукянець, Лукянівка.

 

  1. Установи відповідність між правилом і прикладами. Апостроф не  пишемо:               (1,5б)

А) у словах іншомовного походження, коли я, ю, є позначають мякість попередніх приголосних.

Б) після мякої букви р. 

В) після букв б, п, в, м, ф, якщо перед ними стоїть ще одна приголосна, що

          входить до кореня.

  1. Тьмяний, цвях, присвята, мавпячий, морквяний.
  2. Рясно, рюкзак, Рєпін, повітря, гарячий.
  3. Бязь, пюре, бюст, Вязьма.

 

  6. Від поданих іменників утвори прикметники: (1,5б)

Корова, морква, зоря, тьма, камінь, свято, торф, моряк.

 

ІІ варіант

  1. Апостроф служить для … (0,5 б)

 

  1. Устав, де потрібно, апостроф: (3б)

Подвір…я, дзв…якати,  роз…їсти, черв…як, тьм…яніє, мавп…ячий, підр…яд, торф…яний, пів…ягоди, Лук…янівна, р…юкзак, р…ясно, поголів…я, св…ятковий, під…їзд, п…юре, ф…юзеляж, бур…я, пір…я, верб…я, духм…яний, солов…ї, зв…ялити, цв…ях. 

 

  1. Знайди слова з помилками, виправ їх: (3б)

Адютант, від’їв, звялити, верхівя, р’яст, сузіря, буряк, міжгір’я, звязати, пів’юрти, тьм’яно, п’юре, морквяний, розвязка, бязь, пів ягоди, дит’ясла, арф’яр, зїсти, зор’я, орел-стерв’ятник, підйом, з’юрмитись, підязиковий.                                                                                       

  1. Установи відповідність між правилом і прикладами. Апостроф  пишемо:  (2,5б)

А) після префіксів та першої частини складних слів;

Б) після твердої букви р; 

В) після букв б, п, в, м, ф, г, к, х, ж, ч, ш, щ, р у словах іншомовного походження;

Г) у слові Лукян і похідних від нього;                                       

Д) після б, п, в, м, ф перед я, ю, є, ї.

  1. Полив’яний, рум’яно, безриб’я, п’ятеро, верф’ю.
  2. Миш’як, Руж’є, Монтеск’є, п’єдестал, ад’ютант.
  3. Примор’я, матір’ю, кур’єр, пір’їна.  
  4. Лук’янівка, Лук’янець, Лук’янович, Лук’янці.
  5. Об’їз, роз’ятрити, пів’ящірки, трьох’ярусний.
  6.  

5. Установи відповідність між правилом і прикладами. Апостроф не  пишемо: (1,5б)

А) після букв б, п, в, м, ф, якщо перед ними стоїть ще одна приголосна, що входить до кореня.

Б) у словах іншомовного походження, коли я, ю, є позначають мякість попередніх приголосних.

В) після мякої букви р. 

  1. Ряст, буряковий, рясно, буря.
  2. Пюре, бюро, бязь, Рюкзак, фюзеляж.
  3. Святковий, морквяна, дзвякати, тьмяніє.

 

6. Від поданих іменників утвори прикметники: (1,5б)

  Дерево, повітря, тьма,  жирафа, мавпа, морква, торф, жаба.  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 23
Оцінки та відгуки
  1. шевченко петр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. чупыс татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. блажко ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. хоружый александр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. сергей кутас
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. номерчук галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. галинская тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. петренко тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. оноприенко надежда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. устяновская татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. арсентьева валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. жбанова анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. терещенко сергей
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. фастович лидия
    Формат подачі матеріалу, підбір завдань, оформлення супері
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. крайнюк наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. мірошник андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. мірошник андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. дядюра галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. колесникова людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. щур наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. Васильевич Василий
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  22. Кочерга Галина
    Ви молодець!) Дякую)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  23. кононенко людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 20 відгуків
doc
Додано
3 березня 2018
Переглядів
8720
Оцінка розробки
5.0 (23 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку