Самостійна робота «Рух і взаємодія. Закони збереження. Фундаментальні взаємодії в природі»

Про матеріал

Самостійна робота для 9 класу «Рух і взаємодія. Закони збереження. Фундаментальні взаємодії в природі» за новою програмою складається з двох варіантів, в кожному з яких по вісім завдань різної складності.

Перегляд файлу

Самостійна робота

«Рух і взаємодія. Закони збереження. Фундаментальні взаємодії в природі»

Варіант 1

Варіант 2

1. (1,5 б.) Потенціальна енергія як фізична величина (означення, формула, одиниці вимірювання)

1. (1,5 б.) Кінетична енергія як фізична величина (означення, формула, одиниці вимірювання)

2. (1 б.) Закон збереження механічної енергії

2. (1 б.) Закон збереження імпульсу

3. (1,5 б.) Встановити відповідність між структурними рівнями Всесвіту та їх характеристиками:

1. мікросвіт

а) світ планет, зір, зоряних скупчень — галактик

 

б) світ речовин, живих істот, макротіл

2. макросвіт

в) світ молекул, атомів та їхніх складників

 

г) розмір 10–18–10–10 м, маса не більше 10–10 кг

3. мегасвіт

д) розмір 10–10–107 м, маса 10–10–1020 кг

 

е) розмір понад 107 м, маса понад 1020 кг

3. (1,5 б.) Встановити відповідність між фундаментальними взаємодіями у природі та їх проявом:

1. гравітаційна

а) виявляється на відстанях порядку 10-15 м

 

б) забезпечує існування та стійкість атомних ядер

2. електромагнітна

в) забезпечує утворення та існування планет, планетних систем, галактик

 

г) виявляється на відстанях порядку 10-18 м

3. сильна

д) забезпечує утворення та існування атомів, молекул, фізичних тіл

 

е) відповідає за повільні розпади частинок

4. слабка

є) виявляється на будь-яких відстанях

4. (1 б.) Визначити імпульс м’яча масою 2 кг, який рухається зі швидкістю 4 м/с.

а) 10

б) 2

в) 8

г) 4

4. (1 б.) Камінь, масою 4 кг кинули зі швидкістю 5 м/с. Обчислити імпульс каменя.

а) 10

б) 20

в) 0,8

г) 5

5. (2 б.) На малюнку зображено чотири ситуації взаємодії двох тіл. У якому випадку систему тіл можна вважати замкненою? Чому? Відповідь обґрунтуйте

 

 

 

 

 

 

6. (2 б.) З якою швидкістю мав би рухатися футбольний м’яч, маса якого 1,5 кг, щоб у нього був такий самий імпульс, як і у тенісного м’яча масою 200 г, що рухається зі швидкістю 15 м/с?

6 (2 б.) Куля масою 30 г рухалася зі швидкістю 750 м/с. Після того, як вона пройшла крізь гіпсокартонну стіну, її імпульс зменшився на 5 . З якою швидкістю стала рухатися куля?

7. (2 б.) На якій висоті над поверхнею землі м’яч масою 350 г має потенціальну енергію 14 Дж?

7. (2 б.) На висоті 22 м над поверхнею землі енергія кульки становить 4,4 кДж. Визначте її масу.

8. (1 б.) Досягнення космонавтики в Україні на сучасному етапі

8. (1 б.) Реактивний рух в природі та техніці

 

 

 

docx
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
8104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку