Самостійна робота для 9 класу «Рух і взаємодія. Закони збереження. Фундаментальні взаємодії в природі» за новою програмою складається з двох варіантів, в кожному з яких по вісім завдань різної складності.
Самостійна робота
«Рух і взаємодія. Закони збереження. Фундаментальні взаємодії в природі»
Варіант 1 |
Варіант 2 |
||||||||||||||||||||||||||
1. (1,5 б.) Потенціальна енергія як фізична величина (означення, формула, одиниці вимірювання) |
1. (1,5 б.) Кінетична енергія як фізична величина (означення, формула, одиниці вимірювання) |
||||||||||||||||||||||||||
2. (1 б.) Закон збереження механічної енергії |
2. (1 б.) Закон збереження імпульсу |
||||||||||||||||||||||||||
3. (1,5 б.) Встановити відповідність між структурними рівнями Всесвіту та їх характеристиками:
|
3. (1,5 б.) Встановити відповідність між фундаментальними взаємодіями у природі та їх проявом:
|
||||||||||||||||||||||||||
4. (1 б.) Визначити імпульс м’яча масою 2 кг, який рухається зі швидкістю 4 м/с.
|
4. (1 б.) Камінь, масою 4 кг кинули зі швидкістю 5 м/с. Обчислити імпульс каменя.
|
||||||||||||||||||||||||||
5. (2 б.) На малюнку зображено чотири ситуації взаємодії двох тіл. У якому випадку систему тіл можна вважати замкненою? Чому? Відповідь обґрунтуйте
|
|||||||||||||||||||||||||||
6. (2 б.) З якою швидкістю мав би рухатися футбольний м’яч, маса якого 1,5 кг, щоб у нього був такий самий імпульс, як і у тенісного м’яча масою 200 г, що рухається зі швидкістю 15 м/с? |
6 (2 б.) Куля масою 30 г рухалася зі швидкістю 750 м/с. Після того, як вона пройшла крізь гіпсокартонну стіну, її імпульс зменшився на 5 . З якою швидкістю стала рухатися куля? |
||||||||||||||||||||||||||
7. (2 б.) На якій висоті над поверхнею землі м’яч масою 350 г має потенціальну енергію 14 Дж? |
7. (2 б.) На висоті 22 м над поверхнею землі енергія кульки становить 4,4 кДж. Визначте її масу. |
||||||||||||||||||||||||||
8. (1 б.) Досягнення космонавтики в Україні на сучасному етапі |
8. (1 б.) Реактивний рух в природі та техніці |