Самостійна робота з теми "Словосполучення". 8 клас.

Про матеріал

Картки із завданнями для самостійної роботи з теми "Словосполучення" у 8 класі.

Доцільно використовувати на уроках узагальнення і систематизації вивченого матеріалу на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти.

Перегляд файлу

Словосполучення

  1.          Записати у дві колонки словосполучення та сполучення слів.

Бити байдики, новий телефон, біля хати, батько і мати, шкільна парта, іти швидко, найбільш розумна, нехай почекають, ранкові вправи, прокинутися пізно, клювати носом, збирати врожай, світить сонце, дощ і сніг, швидко читати, горшки побити, найменш відомий, найкращі квіти, Чорне море, скляна поверхня.

  1.          Зробити синтаксичний розбір словосполучень.

Довга темна ніч, приїхати заздалегідь, знайти помилку, непрочитаний твір, гарно прибраний, забуті події

  1.          Виписати з речення всі можливі словосполучення, скласти їх схеми.

Єгипетські піраміди здавна приваблювали людей своєю загадковістю та енергетикою.

4.    Навести приклади словосполучень: І – предмет і його ознака; ІІ – дія і предмет, на який переходить дія; ІІІ – час дії, спосіб і місце її виконання.

_______________________________________________________________________________________

Словосполучення

1.      Записати у дві колонки словосполучення та сполучення слів.

Бити байдики, новий телефон, біля хати, батько і мати, шкільна парта, іти швидко, найбільш розумна, нехай почекають, ранкові вправи, прокинутися пізно, клювати носом, збирати врожай, світить сонце, дощ і сніг, швидко читати, горшки побити, найменш відомий, найкращі квіти, Чорне море, скляна поверхня.

2.     Зробити синтаксичний розбір словосполучень.

Довга темна ніч, приїхати заздалегідь, знайти помилку, непрочитаний твір, гарно прибраний, забуті події

3.     Виписати з речення всі можливі словосполучення, скласти їх схеми.

Єгипетські піраміди здавна приваблювали людей своєю загадковістю та енергетикою.

4.   Навести приклади словосполучень: І – предмет і його ознака; ІІ – дія і предмет, на який переходить дія; ІІІ – час дії, спосіб і місце її виконання.

________________________________________________________________________________________

Словосполучення

  1.          Записати у дві колонки словосполучення та сполучення слів.

Бити байдики, новий телефон, біля хати, батько і мати, шкільна парта, іти швидко, найбільш розумна, нехай почекають, ранкові вправи, прокинутися пізно, клювати носом, збирати врожай, світить сонце, дощ і сніг, швидко читати, горшки побити, найменш відомий, найкращі квіти, Чорне море, скляна поверхня.

  1.          Зробити синтаксичний розбір словосполучень.

Довга темна ніч, приїхати заздалегідь, знайти помилку, непрочитаний твір, гарно прибраний, забуті події

  1.          Виписати з речення всі можливі словосполучення, скласти їх схеми.

Єгипетські піраміди здавна приваблювали людей своєю загадковістю та енергетикою.

4.    Навести приклади словосполучень: І – предмет і його ознака; ІІ – дія і предмет, на який переходить дія; ІІІ – час дії, спосіб і місце її виконання.

________________________________________________________________________________________ Словосполучення

  1.          Записати у дві колонки словосполучення та сполучення слів.

Бити байдики, новий телефон, біля хати, батько і мати, шкільна парта, іти швидко, найбільш розумна, нехай почекають, ранкові вправи, прокинутися пізно, клювати носом, збирати врожай, світить сонце, дощ і сніг, швидко читати, горшки побити, найменш відомий, найкращі квіти, Чорне море, скляна поверхня.

  1.          Зробити синтаксичний розбір словосполучень.

Довга темна ніч, приїхати заздалегідь, знайти помилку, непрочитаний твір, гарно прибраний, забуті події

  1.          Виписати з речення всі можливі словосполучення, скласти їх схеми.

Єгипетські піраміди здавна приваблювали людей своєю загадковістю та енергетикою.

4.    Навести приклади словосполучень: І – предмет і його ознака; ІІ – дія і предмет, на який переходить дія; ІІІ – час дії, спосіб і місце її виконання.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Трембач Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Федченко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
2 жовтня 2018
Переглядів
8640
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку