Сценарій для 5 класу на тему "Моя сім'я – нероздільне коло"

Про матеріал

Свято може бути проведене напередодні Дня Захисника Вітчизни або дня Матері. У святі беруть участь батьки та діти, які стають активними учасниками усіх конкурсів.

Перегляд файлу

Тема. Моя сім´я – нероздільне коло

Клас: 5

Мета: виховувати любов і повагу до найближчих і найрідніших із людей – наших батьків; виховувати повагу до нашого коріння; вчити бути чесним, уважним, завжди пам´ятати місце, де народилися.

Пояснювальна записка. Свято може бути проведене напередодні Дня Захисника Вітчизни або дня Матері. У святі беруть участь батьки та учні.

          Класна кімната прикрашена вишивками, квітами, дитячими роботами. На стінах – портрети сімей, виконані спільними зусиллями дітей та батьків. Перед початком батьки та учні обирають журі.

          На початку виконується пісня «Ми бажаємо щастя вам».

- Діти.

  1. Сьогодні ми зібралися на свято,

До нього готувалися усі.

Щасливі в залі наші тата

Й гості, котрих запрошували ми.

2.  Ми вас вітаємо, ми вас вітаємо,

 Весь п’ятий клас щиро промовляє

Ми вас вітаємо, ми вас вітаємо –

Хай щастям наша повниться сім´я.

3. Рідні, рідні наші тата,

Ми вітаємо вас на святі,

Ми вас любимо щиро-щиро,

Вам бажаємо щастя й миру.

4.  Ви нас теж любіть, рідненькі,

Бо ми діти дорогенькі,

Хочем бути на вас схожі,

І, як ви, такі ж хороші.

Ведучий.

  • Любі діти! Батько – найрідніша, найближча кожному з нас людина. Споконвіку батько в сім´ї вважався господарем. На нього покладалися обов’язки піклуватися про родину, годувати її та захищати. Батьків приклад у родині мав велике значення. Діти, особливо хлопчики, намагалися наслідувати батька, бути такими ж, як він.

(Хлопчики виконують пісню «Мій татусь»)

  • Діти:

 Тато, татусь, таточко. Людина з сильним характером, міцними руками. Людина, яка все може зробити.: і візка полагодити, й саночки, і машинку. А як усміхнеться тато, то стільки ласки і тепла в його погляді! І де не глянеш у хаті, на подвір´ї – усюди видно татову руку.

- Ведучий. Батько – це захисник, годувальник. Батькове слово – закон, норма. Мати – це ніжність. Недарма говорять «Мати однією рукою б»є, а другою гладить». Батько – практичний, вимогливий, справедливий. А якими магічними словами було: «Он батько іде», або «Ось підожди, я скажу батькові». Тато і мама – це сам Господь Бог для дитини. Вони взяли з неба душу на виховання. Тато і мама можуть бути сто разів несправедливі, але суддя їм – лише там, на горі, а дитина не має права їм заперечувати чи виявляти непослух.

- Учень. Бабуся, дідусь, тато і мама – наше коріння, бо ми вийшли з них. Отже, коли ми ллємо зло, несправедливість на наш корінь, ми його руйнуємо. А руйнуючи корінь, руйнуємо й себе.

  • Ведучий: А зараз, дорогі батьки, поринемо з вами в дитинство, згадаємо часи, коли ви самі були хлоп’ятами: трішечки пограємось і позмагаємось. Будьмо, як у дитинстві – рухливі, активні, завзяті і усміхнені.

Конкурс 1. «Будь уважний»(беруть участь батьки). Ведучий називає дату народження дитини, а батьки мають відповісти, чия дитина народилася цього дня.

Конкурс 2. (конкурс для мам).

- Ведучий. Шановні матері. Ми не забули про вас. Із зав’язаними очима знайдіть руки своєї дитини (діти протягують руки мамам).

Конкурс 3. «Навпаки» (беруть участь діти).

- Ведучий. Діти з малечку упізнають голос мами та тата. Відгадайте зараз голоси своїх батьків.

Конкурс 4. «Знавці української мови».

- Ведучий. Скільки віршів та пісень присвячено батькам. Великий український поет Т.Г.Шевченко у своїх віршах описував матір, возвеличив до святої за її муки, за роботу тяжку. А.Малишко присвятив вірші своїй матері, наприклад, «Пісня про рушник». Із образом матері пов´язують образ «Берегині». (Діти виконують пісню «Чорнобривці»).

 А зараз батьки і діти об’єднуються у команди. Задача кожної команди – по черзі назвати якомога більше скоромовок, прислів’їв, приказок про сім´ю.

Наприклад. Команда 1. Яблуко від яблуні недалеко падає.

Команда 2. Який батько, такий й син.

Конкурс 5. «Казковий». Інсценізація казок.

- Ведучий. Діти разом з батьками приготували уривки із казок. Сім´ї по черзі показують заздалегідь підготовлені уривки.

Конкурс 6. «Танцювальний». Ведучий пропонує батькам і дітям танцювати під різні мелодії з дитинства.

 Наприклад, «Танець маленьких каченят», «Чунга- чанга»

Конкурс 7 «Мої батьки».

- Ведучий.  Діти полюбляють слухати історії про те, як познайомилися їхні батьки. Зараз ми пропонуємо вашим дітям розповісти ці історії.

Конкурс 8. «Перекличка». Ведучий пропонує дітям та їхнім татам або мамам називати друг друга лагідними словами.

Наприклад, татусь, мамуся, доця і т.д.

- Ведучий. Ось і закінчилася наша конкурсна програма. Поки журі підводе підсумки, учень розповідає вірш про папу, або про маму.

- Учениця: Рідна мама, рідний тато!

  Я люблю вас щиро-щиро!

  Вам бажаю щастя й миру.

  Ви мене любіть, рідненькі,

  Бо я ще така маленька.

  Хочу біти на вас схожа,

  Як і ви, така ж пригожа…

  Хай моє хороше слово,

  Розквітає веселково!

На завершення звучить люба пісня про родину, наприклад «Родина» у виконанні Н.Яремчука.

Ведучий. Настав час закінчувати наше свято. Журі підвело підсумки свята і може назвати переможців.

    (Слово журі).

Ведучий. Ми вдячні тим, хто з нами тут. Бажаємо щастя вам, добра, здоров»я, радості, щоб вік ваш був довгим і безхмарним.

Учень: Спасибі, рідненькі,

    За те, що ви є.

    За руки робочі,

    За хліб на столі,

    Спасибі, спасибі,

    Уклін до землі.

 

docx
Додано
15 лютого 2018
Переглядів
845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку