Сценарій свята до Дня учителя
(звучить лірична мелодія і за фоном звучать слова)
Ведуча.
Учителю! Ти – вогник у житті,
Ти той маяк, що вказує дорогу,
Надійний берег в нашому бутті.
Хто, як не ти, розвіє всю тривогу?
Сьогодні славимо учителів,
Сподвижників і мрійників, поетів,
Синів і дочок нашої землі,
Людей душі високих злетів
Ведучі виходять
Ведучий. Свята приходять і відходять, змінюються дати і назви, їх забувають і відроджують. Але День вчителя святкується і буде святкуватись завжди. Адже всі ми пройшли крізь серце вчителя, яке було щедрим і люблячим, вразливим і зовсім не образливим.
Ведучий. Нам здається, що сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які повернули б наших вчителів у дитинство, налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади й подарували б святковий настрій.
Ведучий. Доброго дня Вам, шановні вчителі! Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися Ваші ніжні усмішки. Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють радістю серця усіх Ваших учнів.
Ведучий. Цей день – день Вашого професійного свята – дарований щедрою осінню в знак щасливої долі. Цей день, осяяний сотнями щирих усмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі!
Ведучий.І як шкода, що тільки раз на рік буває таке чудове свято. Як День Учителя, твій день.
Ведучий. І як би там не було б, яка б загадка не ховалась за горизонтом сьогодні ти, учителю прийми найтепліші та найщиріші вітання від своїх учнів, у серцях яких вогником Віри, Надії та Любові вічно палатиме твоя Мудрість, Турбота. Ласка, Любов.
Ведучий. Завжди: (говорять частинки фрази по черзі)
вранці і вдень,
ввечері і вночі,
взимку і влітку,
вдома і на роботі,
в місті і селі,
з сім`єю і з друзями, з нами,
Вашими учнями-шибениками,
будьте такими ж класними і прикольними якими Ви є зараз.
Ведуча. Щастя Вам, здоров`я, наснаги і доброго настрою
Номер________________________________________________________________________
Ведучий. Про директора в школі кажуть, що він завжди йде попереду часу і весь колектив школи веде за собою. Директор робить усе, щоб у школі панували взаєморозуміння дітей, батьків, учителів, досконалість і високий професіоналізм, гуманість і справедливість.
Ведучий. Шановні педагоги! З нагоди професійного свята вас вітає директор школи Олена Іванівна Комар ( виступ директора школи)
Ведучий. Як мати назавжди запам’ятовує перше слово дитини, перший її крок, так і ми навіки збережемо у пам’яті та серці своїх перших вчителів.
Ведучий
Всіх першокласників стрічає учитель початкових класів!
Ми їх сьогодні привітаєм із святом усіх відразу.
Спасибі вам, що із маляток ви учнів ростите у школі
Ви перша вчителька, і діти не забувають вас ніколи
Ведучий. Зустрічайте зі словами привітання учнів початкових класів.
Шановні наші вчителі,
Прийміть вітання від найменших учнів
Ми ці рядки читаєм від душі,
Щоб було більш у вас слухняних учнів
1.Ми всі так хвилювались,
Усі у мам своїх питались,
Чи на місці банти, стрічки,
Чи румяні у нас щічки,
2. Нам казали учні школи,
Що проблем у вас доволі
І педради, і наради
І об’їзд із райвно
А ще у вас атестації
Курси підвищення кваліфікації
3.І щоб інформація шкільна
У папках поскладена була
А досягнення шкільні
Вкласти учням в голові
4.Як же жити далі вам –
Завзятим вчителям?
Ми бажаєм вам в щасті жити,
Не хворіти, не тужити
5.Наших внуків ще повчити,
Щоб у всіх були квартири,
І машини, й дачі
Щоб вас доля не минала,
Була гарна й вдача
Номер________________________________________________________________________
Ведучий. Так, це зараз наші вчителі дорослі, розумні, працьовиті, добрі та лагідні, а давайте перенесемося в їхнє дитинство… Ми знаємо, що колись давно ви теж були маленькими, як ми.
Ведучий. Ось, наприклад, Валентина Миколаївна та Людмила Володимирівна, коли їх вкладали спати, потай під ковдрою читали книжки.
Ведучий. Але одного разу, коли їм потрапила дуже цікава книжка і зовсім незручна ковдра, вони вирішили вилізти з-під неї і читати цікаві книжки разом із дітьми на уроках.
Ведучий. А Ольга Миколаївна та Ірина Володимирівна вивчили англійську мову раніше, ніж українську.
Ведучий. Першим словам їх навчили хлопчаки надворі, і тільки набагато пізніше вони дізналися, що ці слова були не англійськими.
Ведучий. А маленькі Антоніна Петрівна, озброївшись совочком, ходила до пісочниці на свої перші археологічні розкопки.
Ведучий. А коли починався дощ, вона сідала під грибком і розказувала страшні історії.
Ведучий.. Тому, коли вона виросла, то стала страшним істориком.
Ведучий.. А Ірина Юріївна, коли була дитиною, завжди жаліла бездомних кошенят.
Ведучий. Побачить, бувало, на вулиці бездомне кошеня - приголубить, обігріє, напоїть молоком і починає йому хімію пояснювати.
Ведучий. Молоко кошенята пили добре, а ось хімію засвоювали погано, особливо в березні.
Ведучий. Зате вони дуже жалісно нявчали, і Ірина Юріївна ставили їм за це відмінні оцінки.
Ведучий. А маленький Володимир Олегович в дитинстві любив рахувати батьківські гроші, та ще й собі не забував щось приховати.
Ведучий. А потім він підріс, і все ж не покидав цю почесну місію. Так він і став вчителем математики.
Ведучий. Коли вчителі були маленькими вони часто демонстрували свій характер.
Ведучий. Приміром, маленький Сергійко Миколайович любив шикувати дітей і командувати: «Налі-во!», «Напра-во!», «На місці стій!»
Ведучий. Усі діти його слухали, а йому це так подобалося, що він став учителем фізвиховання.
Ведучий. А ще маленька Людмила Олександрівна з дитинства відзначалася відповідальністю і принциповістю. Вона дуже любила перевіряти журнали .
Ведучий. Спочатку вона перевіряла тільки журнали «Мурзилка» і «Барвінок», а коли подорослішала, їй почали довіряти перевірку інших журналів - «Космополітен» і «Форбс». І щоб не позбутися цієї звички, їй довелося стати завучем.
Ведучий. А геть усі вчителі з дитинства так полюбили чистоту, так що відповідні рейди з прибирання проводили ще на території ясельної групи. Тому їм довелося стати класними керівниками.
Ведучий. Щоб Олена Іванівна мала ким керувати. Бо ще з самого дитинства вміла вона керувати всіма: як заплаче – то всі біжать, і виконують її забаганки.
Ведучий. Але ми все одно раді, що ви нарешті виросли.
Ведучий. І прийшли послухати наші жарти та поздоровлення.
Номер________________________________________________________________________
Ведучий. - Шановні учителі, зізнайтеся чесно: чому Ви стали вчителем?
Напевно, вступаючи в педагогічний, Ви відповідали щось наївно-абстрактне, на зразок «тому, що люблю математику», «тому, що обожнюю дітей», «тому, що хочу показати, як правильно навчати» тощо.
Ведучий. Навряд чи тоді Ви усвідомили всю міру відповідальності перед людством, яку добровільно взяли на себе. Це розуміння приходить з роками.
Ведучий. Та скільки разів, зізнайтеся, Ви хотіли все кинути. Ці нескінченні зошити, ці постійні підготовки до уроків...
Ведучий. - Але якась сила знову і знову змушує Вас відкривати двері в клас: «Доброго дня! Сідайте» Коли на вулиці вас зустрічають і обіймають колишні Ваші випускники, коли вони приходять у школу… І у Вас знову виростають крила.
Ведучий: Проте насправді, добре помисливши, ми зрозуміли, що не все так просто. Насправді – це безконечна перевірка зошитів, складання тематичних та підсумкових, виступи на педрадах на методоб'єднаннях, і, найголовніше, постійне очікування перевірки… І саме в ці нелегкі будні в голові виникають сотні думок та почуттів. Давайте заглянемо у ваші світлі голови. В нас є чарівна шляпа, але вона не проста, тому що вона розкриває ваші істинні думки.
(Виходить 2 учнів з капелюхом, коли розкажуть слова, ставлять капелюх учителю на голову і тоді звучить уривок з пісні)…..додаток «Думки вчителів»
Ведучий. Мабуть наші вчителі вже притомилися думати. І зараз як ви нам на уроках, ми пропунуємо зробити вам фізкультрозминку.
Ведучий. Музичний конкурс «Слова в пісні» ви маєте заспівати пісню в тексті якої є згадка про Частини тіла людини та Пори року або природні явища (вітер, вода та ін).
Розділено на команди…Треба заспівати хоча б 2 стрічки. Гарно співаєте…
Ведучий. Давайте тепер з вами проведемо цікаву вікторину. Сьогодні ми будемо перевітяти не тільки вокальні дані а й ваші знання! А за замість оцінки будуть солодкі призи)
1.Скільки потрібно варити круте яйце: дві, три або п'ять хвилин? (Ніскільки, воно вже зварене.)
3.Коли він потрібен, вони його віддають, а коли він не потрібен - піднімають. Що це? (Якір)
5.Що у Бориса попереду, а у Гліба позаду? (Буква «б».)
6.На яке дерево сідає ворона після дощу? (На мокре)
7.Чи може страус назвати себе птахом? (Ні, не вміє говорити.)
8.Що можна побачити із закритими очима? (Сон.)
9.Від чого качка пливе? (від берега)
12. Уяви, що ви капітан корабля. На кораблі 227 матросів, 25 кают, 63 шлюпки і 2 якорі. Скільки років капітану? (стільки, як і тому, хто відповідає на загадку)
13.На двох ногах півень важить 4 кілограми. Скільки важить на одній нозі? (4)
17.Чоловік потрапив під зливу. Додому він прийшов весь промоклий до нитки, але не одна волосина на його голові не промокла. Чому? (бо він був лисий)
18. Людина вистрибнула з літака без парашута. Проте вона не постраждала, хоча приземлилася на твердий ґрунт. Чому?(літак стояв на аеродромі)
20. Назвіть державу, яку носять на голові? (Панама)
21. Скільки яблук увійде у відро? (жодного, бо вони не вміють ходити)
24. Хто вміє ходити сидячи? (той, хто грає в настільну гру - шашки, шахи, доміно...)
26.Що станеться з вороною, коли їй виповниться 7 років? (Піде 8-й).
27. На березі чотири гілки, на кожній гілці ще по три гілки, на кожній гілці по вісім яблук. Скільки яблук висить разом? (Аніскільки, бо це береза)
Ведучий. Ось ми і перевірили ваші знання. Звичайно запитання були жартівливі і ви справились на відмінно!. Номер
Ведучий. Ну що ж продовжимо наше свято. А чи знаєте ви, що є 13 ознак того, що ви вчитель. Давайте всі разом спробуємо перевірити чи дійсно це так.
Ведучий. Ми називаємо ознаку якщо вона вам підходить ви піднімаєте руку. Згідні? Що ж тоді почнемо:
1. Ви несете з дому все, що може згодиться на робочому столі.
2. Ви приносите в дім масу безкорисних, з точки зору нормальних людей,ваших бизьких і рідних, які з острахом спостерігають за тим, як швидко збільшується гора макулатури у вашому домі.
3. Ваша сім’я принесена в жертву освіти, вона також працює разом з вами, хоча і не є штатною одиницею. Працює тихо, жаліючи вас, а інші – проклинаючи школу.
4. Люди, далекі від освіти, не розуміють, коли ви говорите про своїх 20 дітей і 40 батьків.
5. Кожна неформальна зустріч з колегами …… переростає у міні-педраду, не дивлячись на те, що весь час клянетесь про школу не говорити.
6. Чужих грошей у вашій сумочці більше ніж своїх.
7. Ви вскакуєте серед ночі, щоб записати якусь геніальну ідею до завтрашнього уроку.
8. З вами вітається половина району і ця ж половина оцінює- як ви, де ви, і з ким ви.
9. Ви умієте фарбувати, клеяти, забивати цвяхи, ремонтувати меблі, реконструювати стенди, умовляти, пробачати, ходити на роботу хворими і входити в чиєсь положення.
10. Ви не можете: змістовно відпочивати, говорити « НІ» адміністрації, проходити мимо книжних прилавків.
11. У вашому житті в п’ять разів більше причин для святкування – початок навчального року, початок семестру, кінець семестру – і в п’ять разів більше причин для головної болі - початок навчального року, початок семестру, кінець семестру.
12. Ви ніяк не можете визначитись з 1 вересням – Приймати вам поздоровлення чи співчуття. Ну ось всі ви справжні вчителі, але не дивлячись ні на що ви пишаєтесь своєюпрофесією. Номер
Ведучий. А зараз давайте подивимося привітання яке учні всієї школи записали для вас вчителі. (відеосюжет)
Виходять учні 11 класу
Ведучий. Любі вчителі! Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій школі і саме у цих вчителів.
Ведучий. І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.
Ведучий. Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.
Ведучий. І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати гордістю нашої школи.
Ведучий. І сьогодні поклавши руку на на серце, ми урочисто клянемось:
І учень. Ніколи не приходити в школу…
ІІ учень. … з невивченими уроками.
І учень. Ніколи не вітатися з учителями…
ІІ учень. …тримаючи в роті жуйку.
І учень. Ніколи не розкривати підручники…
ІІ учень. …брудними руками.
І учень Ніколи не розв’язувати задачі…
ІІ учень. ..списуючи їх у сусіда по парті.
І учень. Ніколи не робити домашнє завдання…
ІІ учень. …на уроці фізкультури.
І учень. Ніколи не чергувати в класі…
ІІ учень. …як-небудь.
І учень. Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…
ІІ учень. …за 5 хвилин до їх початку.
І учень. Ніколи не закінчувати семестр…
ІІ учень. …з поганими оцінками.
І учень. А ще ми хочемо сказати вчителям : всі разом Ми вас любимо!
ІІ учень. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.
І учень. І не лише в день свого професійного свата.
ІІ учень. Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.
І учень. Навіть якщо ми іноді його псуємо. Вітальна пісня
Додаток «Думки вчителів»
Ольга Миколаївна як ви себе почуваєте коли учень пише на дошці не правильно слова****А коли нарешті закінчується робочий день? Ох ці англічани навіть думки в них на англійській мові ****
Антоніна Петрівна які думки виникають у вас коли ви дивитесь на свій 11 клас? ****Антоніна Петрівна, а якщо добре подумати?****
Юлія Юріївна в якому вигляді ви приходите до школи.**** А як ви добираєтесь до роботи? *****
Юлія Сергіївна що ви відповідаєте директорові який телефонує вам під час відпустки і просить вийти на роботу *****
Тетяна Миколаївна (техпрацівник) коли ви йдете додому з роботи?*****
Як почувається Людмила Олександрівна на посаді зауча?****
Наталія Ярославівна чого ви чекаєте протягом тижня найбільше? *****
Людмила Борисівна які почуття у вас виникають, коли розсержений директор викликає вас до себе в кабінет?****
Людмила Володимирівна що ви відчуваєте коли учні не вивчили домашнє завдання? ****Все так погано…а які ємоції виникають коли закінчився урок з 9 класом?*****
Наталія Григорівна якими знаннями ви як вчитель біології найбільше пишаєтесь?*****
Раїса Петрівна як ви викликаєте ваших учнів до дошки?***** Це мабуть за новою програмою таке вимагають. А що ви можете про неї сказати?*****
Сергій Миколайович що ви робите коли вам не вистачає грошей до зарплати?*****
Ірина Юріївна що видумаєте про вашу минулорічну відпустку? ***** А з якими відчуттями ви закінчуєте навчальний рік?*****
Георгій Анатолійович, які почуття у вас виникають як би вам сказали, що зарплату піднімуть у 10 разів?****** І що б ви тоді зробили???
Антоніна Борисівна де б ви хотіли провести осінні канікули?******
Володимир Олегович як ви заспокоюєте учнів на уроці?*******
Валентина Роальдівна (техпрацівник) що ви казали вашому начальству в ніч перед прийомкою?*****
Валентина Миколаївна, ви запізнюєтесь на роботу, які ваші дії?******
Анна Миколаївна чи довго ви готуєтесь до уроків?********
Аліса Володимирівна (техпрацівник) що би хотіли тільки чесно, попросити в нашого директора?*****
Що відчуває Олена Іванівна коли йде на педраду до вчителів? ****Але не зважаючи ні на що, що для вас означає школа?*****
Юлія Казимирівна скажіть які святкові страви ви приготували на день вчителя?*******
Сергій Сергійович з якими труднощами ви стикаєтесь на уроках?*****
І що ж думаю я)****