Сценарій "Хай у серці кожної людини живе любов до України"

Про матеріал
Сценарій має на меті сприяти розвиткові дослідницьких і творчих здібностей, комунікативних якостей, здатності до рефлексії, а також вихованню любові до Батьківщини
Перегляд файлу

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\ОРНАМЕНТ (укр.)\Рушник-Бордюри\2 [пюреобразованный].pngD:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\Віночок\5421216248_7a88ac3c8a_o.jpg 

 

 

 

 

 

D:\ВИТА-05.11.2015\документы ПЕДУЧИЛИЩЕ\2015-2016\Патріотичний проект (31.03.16)\инфомация и фото для сайта\IMG_21111.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\СИМВОЛИ\Флаг\11658238.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\ОРНАМЕНТ (укр.)\Рушник-Бордюри\2 [пюреобразованный].pngМета проект у:

  • стимулювання активної позиції в процесі пізнавальної діяльності, мотивації в отриманні додаткових знань;
  • включення всіх студентів у режим самостійної діяльності з урахуванням індивідуальних задатків кожного;
  • розвиток дослідницьких і творчих здібностей, комунікативних якостей, здатності до рефлексії;
  • формування вміння самостійно здобувати знання з різноманітних джерел, використовувати ці знання для вирішення нових пізнавальних і практичних (творчих) завдань, застосовувати їх у життєвих ситуаціях, учитися безперервно.

 

Завдання проєкту:

  • актуалізація теми, мотивація проведення проєкту;
  • розробка плану-календаря роботи творчих мікрогруп;
  • проведення вхідного та підсумкового моніторингу рівня сформованості патріотичний відчуттів студентів 41 групи дошкільного відділення;
  • створення умов для творчого самовираження студентів;
  • презентація результатів проєкту.

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\ОРНАМЕНТ (укр.)\Рушник-Бордюри\2 [пюреобразованный].pngУ ході реалізації проєкту студенти 41 групи дошкільного відділення використовували наступні форми і методи роботи, спрямовані на забезпечення проблемно-орієнтованого навчального пошуку:

  • інформаційно-комунікаційні технології;
  • інтерактивні технології;
  • технологія ситуативного моделювання;
  • соціо-ігрові методи;

проблемно-діалогічне навчання.

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\СИМВОЛИ\header_uckd1.jpg 

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\СИМВОЛИ\header_uckd1.jpgD:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\ОРНАМЕНТ (укр.)\Рушник-Бордюри\2 [пюреобразованный].pngЕтапи реалізації національно-патріотичного проєкту

 

Етапи

Зміст роботи

1 етап –

підготовчий

  • визначення та формулювання проблеми;
  • актуалізація обраної теми;
  • проведення стартового моніторингу рівня сформованості патріотичний відчуттів студентів   41 групи дошкільного відділення;
  • формування творчих мікрогруп.

2 етап –

практичний

  • практична робота мікрогрупи «Історики»: проблемно-орієнтований навчальний пошук, обробка та представлення інформації;
  • практична робота мікрогрупи «Етнографи»: проблемно-орієнтований навчальний пошук, обробка та представлення інформації;
  • практична робота мікрогрупи «Педагоги»: проблемно-орієнтований навчальний пошук, обробка та представлення інформації;
  • складення плану-календаря роботи творчих мікрогруп;
  • розробка буклету соціально-патріотичного проекту.

3 етап –

аналітичний

  • презентація результатів проєкту;
  • підсумковий моніторинг проєкту;
  • висновки, прогнозування.

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\СИМВОЛИ\header_uckd1.jpg 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\ОРНАМЕНТ (укр.)\Рушник-Бордюри\2 [пюреобразованный].pngФормування творчих мікрогруп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\СИМВОЛИ\header_uckd1.jpg 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\ОРНАМЕНТ (укр.)\Рушник-Бордюри\2 [пюреобразованный].pngПлан-календар роботи творчої  мікрогрупи

«Історики»

 

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

Історики

  • анкетування батьків щодо визначення важливих історичних і соціальних подій незалежної України та розробка шорт-листа;

24.11.2021

Бурдасова В.,

Логвиненко В.

  • збір інформації, складання доповіді та створення мультимедійної презентації «Значущі події сучасної України»;

01.12.2021

Логвиненко В.

  • збір інформації, складання доповіді та створення мультимедійної презентації «Історія Конституції України»;

08.12.2021

Бурдасова В.

  • наочний матеріал «История Украины в лицах».

15.12.2021

Грипась О.

 

 

 

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\СИМВОЛИ\header_uckd1.jpg 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\ОРНАМЕНТ (укр.)\Рушник-Бордюри\2 [пюреобразованный].pngПлан-календар роботи творчої  мікрогрупи

«Етнографи»

 

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

Етнографи

  • наочний матеріал «Особливості   українського національного одягу»;

24.11.2021

Милостна Л.

  • наочний матеріал «Особливості  української національної кухні»;

01.12.2021

Баришпіль Н.

  • наочний матеріал «Українські народні календарні свята та обряди»;

08.12.2021

Качкалда У.

  • наочний матеріал «Місяцелік. Прикмети за народним календарем».

15.12.2021

Качкалда У.

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\СИМВОЛИ\header_uckd1.jpg 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\ОРНАМЕНТ (укр.)\Рушник-Бордюри\2 [пюреобразованный].pngПлан-календар роботи творчої  мікрогрупи

«Педагоги»

 

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

Педагоги

  • опитування студентів щодо виявлення рівня знань на тему «Українські народні рухливі ігри»;

24.11.2021

Красіліна Д.

  • наочний матеріал «Українські національні рухливі ігри»;

01.12.2021

Іванова А.

  • презентація української народної рухливої гри «Кіт та миша».

08.12.2021

Махник Т.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\СИМВОЛИ\header_uckd1.jpg 

ТВОРЧА МІКРОГРУПА «ІСТОРИКИ»

 

Мета:

  • поглиблення знань методів і форм соціологічного дослідження;
  • формування умінь та навичок проведення соціологічного  опитування, анкетування;
  • поглиблення знань про сучасну історію України;
  • прищ еплення шанобливого ставлення до культури і традицій українського народу;
  • виховання патріотизму.

 

ПЛАН

 

  1. Представлення результатів анкетування батьків щодо визначення важливих історичних подій незалежної України, шорт-листа цих подій;
  2. Доповідь та показ мультимедійної презентації про «Значущі події сучасної України» ;
  3. Доповідь та показ мультимедійної презентації «Історія Конституції України» .

 

F:\05.04 проект\IMG_2129.JPGF:\05.04 проект\IMG_2112.JPGF:\05.04 проект\IMG_2127.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТВОРЧА МІКРОГРУПА «ЕТНОГРАФИ»

 

 

Мета:

  • поглиблення знань методів і форм соціологічного дослідження;
  • розвиток навичок збору, обробки, представлення інформації, моніторингу отриманих результатів, прогнозування;
  • поглиблення знань про українські народні календарні свята, обряди, традиції, прикмети; особливості національного костюму; українську народну кухню;
  • формування національної свідомості, любові до рідної землі та свого народу.

 

ПЛАН

 

  1. Презентація наочного матеріалу на виставці.

 

F:\05.04 проект\IMG_2120.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТВОРЧА МІКРОГРУПА «ПЕДАГОГИ»

 

 

Мета:

  • формування умінь та навичок проведення соціологічного  опитування, анкетування;
  • розвиток навичок збору, обробки, представлення інформації, моніторингу отриманих результатів, прогнозування;
  • поглиблення знань про народні рухливі ігри;
  • прищеплення шанобливого ставлення до культури і традицій українського народу;
  • виховання патріотизму.

 

ПЛАН

 

  1. Представлення результатів опитування студентів 41 групи дошкільного відділення щодо визначення рівня знань однокурсників про українські народні рухливі ігри;
  2. Презентація української народної рухливої гри  «Кіт і миши».

F:\05.04 проект\IMG_2137.JPG 

 

 

F:\05.04 проект\IMG_2140.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\Поле\Поле-Украина-НИколаеве-фото-1.jpgD:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\ОРНАМЕНТ (укр.)\Рушник-Бордюри\2 [пюреобразованный].png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\КАРТИНКИ (разобрать)\УКРАИНА\СИМВОЛИ\Флаг\11658238.png 

1

 

docx
Пов’язані теми
Економіка, 11 клас, Сценарії
До підручника
Економіка (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Крупська Л.П., Тимченко І.Є., Чорна Т. І.)
Додано
25 січня 2022
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку