Мета проект у:
-
стимулювання активної позиції в процесі пізнавальної діяльності, мотивації в отриманні додаткових знань;
-
включення всіх студентів у режим самостійної діяльності з урахуванням індивідуальних задатків кожного;
-
розвиток дослідницьких і творчих здібностей, комунікативних якостей, здатності до рефлексії;
-
формування вміння самостійно здобувати знання з різноманітних джерел, використовувати ці знання для вирішення нових пізнавальних і практичних (творчих) завдань, застосовувати їх у життєвих ситуаціях, учитися безперервно.
Завдання проєкту:
-
актуалізація теми, мотивація проведення проєкту;
-
розробка плану-календаря роботи творчих мікрогруп;
-
проведення вхідного та підсумкового моніторингу рівня сформованості патріотичний відчуттів студентів 41 групи дошкільного відділення;
-
створення умов для творчого самовираження студентів;
-
презентація результатів проєкту.
У ході реалізації проєкту студенти 41 групи дошкільного відділення використовували наступні форми і методи роботи, спрямовані на забезпечення проблемно-орієнтованого навчального пошуку:
-
інформаційно-комунікаційні технології;
-
інтерактивні технології;
-
технологія ситуативного моделювання;
-
соціо-ігрові методи;
проблемно-діалогічне навчання.
Етапи реалізації національно-патріотичного проєкту
Етапи
|
Зміст роботи
|
1 етап –
підготовчий
|
-
визначення та формулювання проблеми;
|
-
актуалізація обраної теми;
|
-
проведення стартового моніторингу рівня сформованості патріотичний відчуттів студентів 41 групи дошкільного відділення;
|
-
формування творчих мікрогруп.
|
2 етап –
практичний
|
-
практична робота мікрогрупи «Історики»: проблемно-орієнтований навчальний пошук, обробка та представлення інформації;
|
-
практична робота мікрогрупи «Етнографи»: проблемно-орієнтований навчальний пошук, обробка та представлення інформації;
|
-
практична робота мікрогрупи «Педагоги»: проблемно-орієнтований навчальний пошук, обробка та представлення інформації;
|
-
складення плану-календаря роботи творчих мікрогруп;
|
-
розробка буклету соціально-патріотичного проекту.
|
3 етап –
аналітичний
|
-
презентація результатів проєкту;
|
-
підсумковий моніторинг проєкту;
|
|
Формування творчих мікрогруп
План-календар роботи творчої мікрогрупи
«Історики»
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
Історики
|
-
анкетування батьків щодо визначення важливих історичних і соціальних подій незалежної України та розробка шорт-листа;
|
24.11.2021
|
Бурдасова В.,
Логвиненко В.
|
-
збір інформації, складання доповіді та створення мультимедійної презентації «Значущі події сучасної України»;
|
01.12.2021
|
Логвиненко В.
|
-
збір інформації, складання доповіді та створення мультимедійної презентації «Історія Конституції України»;
|
08.12.2021
|
Бурдасова В.
|
-
наочний матеріал «История Украины в лицах».
|
15.12.2021
|
Грипась О.
|
План-календар роботи творчої мікрогрупи
«Етнографи»
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
Етнографи
|
-
наочний матеріал «Особливості українського національного одягу»;
|
24.11.2021
|
Милостна Л.
|
-
наочний матеріал «Особливості української національної кухні»;
|
01.12.2021
|
Баришпіль Н.
|
-
наочний матеріал «Українські народні календарні свята та обряди»;
|
08.12.2021
|
Качкалда У.
|
-
наочний матеріал «Місяцелік. Прикмети за народним календарем».
|
15.12.2021
|
Качкалда У.
|
План-календар роботи творчої мікрогрупи
«Педагоги»
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
Педагоги
|
-
опитування студентів щодо виявлення рівня знань на тему «Українські народні рухливі ігри»;
|
24.11.2021
|
Красіліна Д.
|
-
наочний матеріал «Українські національні рухливі ігри»;
|
01.12.2021
|
Іванова А.
|
-
презентація української народної рухливої гри «Кіт та миша».
|
08.12.2021
|
Махник Т.
|
ТВОРЧА МІКРОГРУПА «ІСТОРИКИ»
Мета:
-
поглиблення знань методів і форм соціологічного дослідження;
-
формування умінь та навичок проведення соціологічного опитування, анкетування;
-
поглиблення знань про сучасну історію України;
-
прищ еплення шанобливого ставлення до культури і традицій українського народу;
-
виховання патріотизму.
ПЛАН
-
Представлення результатів анкетування батьків щодо визначення важливих історичних подій незалежної України, шорт-листа цих подій;
-
Доповідь та показ мультимедійної презентації про «Значущі події сучасної України» ;
-
Доповідь та показ мультимедійної презентації «Історія Конституції України» .
ТВОРЧА МІКРОГРУПА «ЕТНОГРАФИ»
Мета:
-
поглиблення знань методів і форм соціологічного дослідження;
-
розвиток навичок збору, обробки, представлення інформації, моніторингу отриманих результатів, прогнозування;
-
поглиблення знань про українські народні календарні свята, обряди, традиції, прикмети; особливості національного костюму; українську народну кухню;
-
формування національної свідомості, любові до рідної землі та свого народу.
ПЛАН
-
Презентація наочного матеріалу на виставці.
ТВОРЧА МІКРОГРУПА «ПЕДАГОГИ»
Мета:
-
формування умінь та навичок проведення соціологічного опитування, анкетування;
-
розвиток навичок збору, обробки, представлення інформації, моніторингу отриманих результатів, прогнозування;
-
поглиблення знань про народні рухливі ігри;
-
прищеплення шанобливого ставлення до культури і традицій українського народу;
-
виховання патріотизму.
ПЛАН
-
Представлення результатів опитування студентів 41 групи дошкільного відділення щодо визначення рівня знань однокурсників про українські народні рухливі ігри;
-
Презентація української народної рухливої гри «Кіт і миши».