Гусятинський центр дитячої та юнацької творчості
Підготувала
педагог-організатор
Трач О.С.
Мета: Розвивати світогляд, творчі здібності дітей; впроваджувати елементи естетичного виховання і культури спілкування.
Ведучий 1. Доброго вечора, дорогі друзі!
Ведучий 2. Ми гадаємо, що можемо впевнено до вас так звертатися, адже всі ми разом – одна дружня родина, вихованці районного центру дитячої та юнацької творчості.
Ведучий 1. Нам є про що поговорити, є що згадати.
Ведучий 2. Пам’ятайте … за вікном – мороз і хуртовина, а в центрі – новорічне свято.
Ведучий 1. І нам разом було затишно і весело, адже кожен відчував, що він у колі друзів.
Ведучий 2. Сьогодні ми знову зустрілися, але вже у передчутті весни, у День Святого Валентина.
Ведучий 1. З відродженням природи пробуджаються, як весняні квіти, перші почуття. У когось із юнаків з’явилося бажання після уроків провести однокласницю…
Ведучий 2. І вкинути в «янгольську скриньку» «валентинку».
Ведучий 1. Колишні знайомі стають для вас чимось більшим, аніж друзі.
Ведучий 2. Чому?
Ведучий 1.Ти запитуєш у мене? Але відповідатиму не я, а наші друзі. Можливо, хтось із вас буде здивований, але ви всі станете сьогодні його активними учасниками. Тож проведемо експрес – інтерв’ю.
Ведучий 2. Чи є для вас День святого Валентина одним із найулюбленіших свят? Чому?
(Відповіді глядачів)
Ведучий 1. (звертається до дівчат) Які риси характеру подобаються вам у хлопців?
(Відповіді дівчат)
Ведучий 2. Якою ви б хотіли бачити ту дівчину, якій запропонуєте свою дружбу?
(Відповіді хлопців)
Ведучий 1. Чи вірити ви в кохання з першого погляду?
(Відповідь гостей)
Ведучий 2. Дякую вам за відповіді.
Ведучий 1. Мені здається, може, я не знаю,
Було і буде так у всі часи:
Любов, як сонце, світу відкриває
Безмежну велич людської краси.
Ведучий 2. І тому світ завжди благословляє
І сонце що встає,
І серце, що кохає.
Ведучий 1. Людьми ведеться ще здавен,
Що день закоханих – це Валентинів день.
Ведучий 2. Сьогодні знімемо ми з таємниці маску,
Розповімо вам про Валентинів день легенди.
Ведучий 1. Легенда 1. 14 лютого давні римські племена вшановували Луперкуса – Бога радості. Це було весняне свято, тому що тодішній календар відрізнявся від теперішнього, і лютий припадав на ранню весну. Однією із традицій цього свята було загадування імені. Напередодні дня святкування на тоненьких смужках паперу писали імена римлянок і клали їх у глечики. Кожен юнак виймав смужку з ім’ям коханої.
Ведучий 2. Зараз ми також продовжимо цю традицію в день Валентина. Правда, смужку паперу з іменами ми підготовили. І хто бажає, дізнатися ім’я супутниці чи супутника із якими можна знайти спільну мову, запропонувати дружбу тоді під час вечора підійдете до загадкових скриньок.
Ритмічний танець.
Ведучий 1. Легенда 2. Святий Валентин, священик з Тернії (Італія), мав красивий квітник. У нього була звичка роздавати букетики квітів закоханим хлопцям і дівчатам. Священик Валентин установив дату роздачі квітів – 14 лютого, а сам став захисником всіх закоханих.
Ведучий 2. Ми вам також хочемо подарувати квіточку і одночасно запропонувати гру. Кожна пелюстка квітки таїть певне завдання, яке ми зараз всі побачимо і почуємо. Хто бажає першим виконати завдання пелюстки?
Гра «Квітка - семицвітка»
Ведучий 1. Легенда 3. У третьому столітті нашої ери в Римі жив суворий і рішучий імператор Клавдій. Найбільше він любив війну і хотів, щоб його воїни ніколи не відволікалися від великої ратної справи. Та ба! Стріли Амура, любовні стріли, вражали доблесне військо Клавдія. Солдати і їхні начальники закохувалися, одружувалися й залишали військову службу. Тоді Клавдій видав указ, що забороняв одружуватися. Але на допомогу закоханим прийшов молодий священик Валентин. Усупереч імператорському указу він став таємно проводити обряд вінчання. Довідавшись про це, Клавдій звелів кинути Валентина до в'язниці.
Але любов і в похмурому підземеллі відшукали молодого священика. Вік закохався у дочку свого тюремника й став посилати їй любовні послання. Близька смерть не злякала його. У день своєї страти - 14 лютого 270 року - Валентин зумів передати коханій ніжний і теплий лист.
Загибель молодого закоханого священика залишилася в пам'яті людей. Пізніше церква приєднала Валентина до лика святих. А закохані всього світу вибрали його своїм заступником.
Ведучий 2. У цей День Валентина, друзі кохані, закохані дарують своїм обранцям подарунки й посилають любовні листівки - валентинкн.
Ведучий 2. На нашій програмі також є скринька, де на протязі вечора ви можете посилати валентинки своїм друзям і вони обов’язково будуть зачитані. А зараз всіх запрошуємо у танцювальне коло.
Гра «Подарунки»
Ведучий 1. Кожний із нас любить дарувати подарунки, але ще скоріше їх отримувати. Мені потрібно 5 дівчат і 5 хлопців. На свято 8-го Березня хлопці дарують подарунки дівчатам, на День захисника Вітчизни дівчата дарують хлопцям. А в день святого Валентина закохані пари обмінюються подарунками. Тільки не переживайте, грошей тут не треба, ви будете дарувати подарунки в думці. Дарувати будуть дівчата, але те що вони будуть дарувати повинні знати тільки вони і я, а ті кому дарують подарунок говорять, де вони його покладуть, що з ним зроблять. Чия відповідь співпаде та пара одержить приз.
Гра «Поцілунки»
Ведучий 1. Я пропоную для вас гру «Поцілунки». У мене три паперових сердечка. Потрібно три учасники – хлопців. Учасникам намалюємо губи помадою. Разом з вами будемо рахувати до 10. Хто більше поставить поцілунків на сердечку, той і переможе.
Ведучий 2. Дякуємо за участь у грі. А зараз запрошуємо всіх на танець.
Гра «Наскільки я знаю свого партнера»
Ведучий 1. Гра «Наскільки я знаю свого партнера». Дами люблять, коли їх партнери приділяють їм велику увагу. Їм приємно, коли говорять компліменти з приводу їхнього плаття, зачіски, зовнішнього вигляду.
На сцену я запрошую три хлопці і три дівчини. Бажано вийти парами. Прошу хлопці і дівчат стати парами, добре роздивитися один одного. Тепер поверніться спинами. Отже, гра «Наскільки я знаю свою партнершу» і навпаки. Спочатку я буду давати запитання хлопцям, а тоді дівчатам. В якої пари більше відповідей буде правильно та пара стане переможцем.
Ведучий 2. А зараз знову танець. Право вибрати наступний танець, парі яка стала переможцем.
Гра «Дуель»
Ведучий 2. Зараз знову гра, яка називається «Дуель». На сцену запрошую 3 хлопці і 3 дівчини. Сідайте будь ласка один проти одного. Візьміть собі завдання (ведучий на паперових сердечках роздає завдання). Умови такі: по – порядку назвати один одного назвами, які вказані на сердечках (квіти, тварини, шкільні, предмети, овочі, фрукти і дерева) додавши слово: Ти мій… Наприклад: ви одержали сердечко з надписом «овочі». Хлопець говорить: «ти моя морквинка», дівчина: «Ти мій огірочок» і так далі. Хто назве більше найменувань той і одержить приз.
Ведучий 2. І знову всіх запрошуємо до танцю.
Гра «Дівоче серце»
Ведучий 1. Я пропоную гру для хлопців «Дівоче серце». Хлопці стають парами. Беруть в руки мотузки, посередині яких прикріплено сердечко. Треба якнайшвидше змотати мотузку на паличку і добратися до «серця». Хто справиться скоріше, той і переможе.
Ведучий 2. І знову всіх запрошуємо до танцю.
Ведучий 1. Наш вечір підходить до завершення, хочемо побажати у майбутньому, щоб у ваших серцях завжди перемагало добро і кохання.
Ведучий 2. Бажаємо щастя і долі,
Квітів доволі
Щирої вдачі, ніжних побачень
І чистих мрій зграю.
Ведучий 1. І не важливо чи за вікном листопад, снігопад, зорепад, аби тільки ви були щасливі, кохані, радісні.
Ведучий 2. На все добре.
До нових зустрічей.
1