Сценарій конкурсу для лідерів учнівського самоврядування"Я - лідер: за мноюмайбутнє!"

Про матеріал
Сценарій та умови конкурсу для лідерів учнівського самоврядування стануть в нагоді педагогам - організаторам та вчителям, які координують роботу шкільного самоврядування в закладі освіти. Цікавий та творчий зміст сценарію допоможе в самореалізації старшокласникам - активним учням шкіл та позашкільних закладів.
Перегляд файлу

«Я – лідер: за мною майбутнє!»

 

Умови та сценарій  проведення

 конкурсу учнівського самоврядування  закладів освіти району

 

Мета:

  • стимулювання активності дитячих, юнацьких громадських організацій ;
  • формування національно – свідомої особистості ;

 

Завдання:

  • поширення кращого досвіду в організації учнівського самоврядування ;
  • підтримка талановитих учнів, сприяння їх самореалізації та стимулювання подальшої діяльності.

 

Порядок проведення конкурсу:

Для участі в конкурсі запрошуються учні 8 – 11-х класів – члени сектору культури та дозвілля учнівського самоврядування шкіл району.

Конкурс проводиться в 2 етапи:

І етап – заочний;

ІІ етап – очний.

На І етапі журі ознайомлюється з матеріалами, які надійшли від учасників, відбирає з них кращі.

 

Що необхідно подавати для участі в конкурсі:

  1. Візитна картка членів сектору культури та дозвілля учнівського самоврядування:
  • структура сектору;
  • форма і зміст діяльності сектору;
  • положення про роботу сектора;
  • традиційні шкільні заходи.
  1. Додатки (фото, сценарії, положення шкільних конкурсів тощо).
  2. Творчі роботи претендентів до творчої майстерні «Я – особистість» за змістом «Якщо б ми були чаклунами, щоб б ми зробили для оточуючих людей, друзів, батьків ...» (твори, вірші, малюнки, есе, проекти тощо).

 

До ІІ етапу конкурсу допускається  не більше 5 претендентів – переможців І етапу.  

                                Завдання ІІ етапу

  1. Конкурс привітання (до 5 хвилин);
  2. Захист проекту «Я – особистість» (до 10 хвилин);
  3. Вікторина «Словник лідера» (до 2 хвилин);
  4. Конкурс акторської майстерності (до 3 хвилин);
  5. Конкурс народної гри (до 6 хвилин).

Критерії оцінювання:

Рішення журі приймаються на кожному етапі за підсумками одержаних конкурсантами балів (за 5-бальною системою) і оформлюються протоколом.

В оцінювання претендентів на всіх етапах конкурсу враховуються особисті якості учасників, їх громадська активність, загальна культура, вміння імпровізувати, спілкуватися.

 

Сценарій

 проведення ІІ етапу конкурсу членів сектору культури та дозвілля учнівського самоврядування  «Я – лідер: за мною майбутнє! »

 

Ведуча 1. Доброго дня, шановні учні, гості, вчителі!

Ведуча 2. Ми радо вітаємо Вас на районному конкурсі учнівського самоврядування «Я – лідер: за мною майбутнє! », який щорічно проводиться в листопаді.

 

                                                  (Музика)

Ведуча 1. Чим пахне осінь?

Грибами та дощем,

І жовтим листям липи або клена,

І хоч між ними є ще лист зелений

Та душу огортає осінній шум.

Ведуча 2. А ще чим пахне осінь? Селом

Це запах яблук, слив, сухого сіна

Жоржин в саду і в полі озимина

Всім тим, що називається добром.

Ведуча 1. Ну ще ж чим пахне осінь? Крильми,

Що ними ключ змахне і в небі згине,

І відлетить. І все село притихне,

А школа знову оживе дітьми...

                              (Музика)

Ведуча 2. І саме сьогодні наш конкурс оживе завдяки учням, які, пройшовши складний заочний тур, вибороли право стояти на цій сцені і представляти учнівське самоврядування свого закладу освіти.

Зустрічаємо :

Ведуча 1.

                  Учні ................................................. закладу освіти.

Учні ................................................. закладу освіти.

Учні ................................................. закладу освіти.

 Учні ................................................. закладу освіти.

Учні ................................................. закладу освіти.

Ведуча 2. Як ви зрозуміли, сьогодні буде конкурс не лише просто лідерів учнівського самоврядування закладів освіти району,а команд, які складаються з трьох учнів і представляють сектор культури та дозвілля учнівського самоврядування своїх шкіл: міністерств, центрів, комісій. Напрямки роботи секторів різноманітні :

  • конкурси та виставки;
  • загальношкільні свята та дискотеки;
  • вечори розваг та змагання.

Ведуча 1. Однак ціль сектору єдина : допомогти кожному учню школи зрозуміти, що він особистість.

Ведуча 2. А ми пропонуємо конкурсантам зайняти місця в залі.

                                                 (Музика)

Ведуча 1. Наш конкурс складається з 5 завдань.

Назва конкурсу

Час,

виступу

Максимальна кількість балів

1

Конкурс привітання «Давайте знайомитися!»

5хв.

5 балів

2

Захист проекту «Я-особистість»

10хв.

5 балів

3

Вікторина «Словник лідера»

2хв.

1 бал за кожну правильну відповідь

4

Конкурс «Акторська майстерність»

3хв.

5 балів

5

Конкурс народної гри

6хв.

5 балів

 

Ведуча 2. Журі оцінюватиме творчу подачу матеріалу, яскраву індивідуальність учасників, оригінальність, роботу з аудиторією.

Ведуча 1. А журі сьогодні в такому складі :

....................................................................................................

І так, починаємо 1 конкурс.

Кожна людина, йдучи дорогою дитинства, юності, стає біля штурвала свого життя. Питання в тому, чи зуміє вона утримати його, впевнено направити свій корабель до заповітних берегів. Багато в чому це залежить від того, наскільки багатий її внутрішній світ.

 

Ведуча 2. А наші конкурсанти хочуть розповісти про світ їхніх захоплень в конкурсі  Привітань :

                                                  (виступ учасників)

Ведуча 1. Юність – це вік, коли людина робить одне з най величезних своїх відкриттів – відкриває саму себе. Відкриття – це найпрекрасніше, що може відчути молода людина. У цих пошуках прихований глибокий зміст : кожен може розкрити свої реальні можливості.

 

Ведуча 2. Якось запитали мудреця : «З чим можна порівняти життя людини?» Мудрець відповів : «З коливанням маятника. Людина завжди в сумнівах, завжди шукає відповідь : «так» чи «ні». Вона завжди в пошуках істини. Вона завжди відкриває себе.

 

Ведуча 1. В рамках наступного конкурсу «Захист проекту «Я – особистість» учасники розкриють тему «Якщо б я був чаклуном, що б я зробив для оточуючих людей, друзів, батьків».

 

( виступ учасників, веселий танок)

                           

Ведуча 2. Юлій Цезар пам’ятав на ім’я кожного з 30 тисяч своїх легіонерів, Сенека міг говорити лише один раз тисячі не зв’язаних за змістом слів, Кардинал Маццонанті вільно говорив 57 мовами. Цей перелік можна значно розширити.

Ведуча 1. Перед нашими очима – лідери учнівського самоврядування. Хто такий лідер ? Це авторитетна особа, ініціативна та наполеглива, відповідальна та принципова, яка поважає думку кожного.

 

Ведуча 2. Наступний конкурс «Словник лідера». Кожна команда  дає  тлумачення та твердження на 3 слова, отримуючи по 1 балу за правильну відповідь.

 ( Слова для вибору: лідер, організатор, ініціатива, конфлікт, компроміс, спілкування, престиж, рішення,репутація, імідж)

Правильні відповіді:

Лідер – людина, здатна повести за собою, пробудити інтерес до справи.

Організатор – той, хто управляє конкретною діяльністю, вирішує, як і що робити, об’єднує людей для спільної справи.

Ініціатива – починання, прояв підприємливості, прагнення й уміння діяти самостійно.

Конфлікт – сутичка протилежних думок, цілей, інтересів, бажань.

Компроміс – угода між різноманітними думками, поглядами, досягнута шляхом взаємних поступок для корисної справи.

Спілкування – установлення контактів на основі спільної діяльності, сприйняття та розуміння іншої людини.

Престиж – авторитет, вплив, повага, визнання гідності людини (організацію).

Рішення – прийняття відповідальності за діяльність у невизначеній ситуації.

Репутація – сформована думка про людину (організацію) її переваги та недоліки.

Імідж – своєрідна звичка «роль», в якій оточуючі сприймають людину.

( виступ учасників)

Ведуча 1. Ми постійно спілкуємось з навколишнім світом, якому віддаємо сили, у якого черпаємо енергію. Світ – безмежно захоплюючий. Величезні скарби матеріальної і духовної культури, створені людським генієм,дають могутні сили до дії та роздумів.

 

Ведуча 2. Сьогодні в конкурсі акторської майстерності ми пропонуємо вам вжитися в роль найвідомішого чарівника сучасності Гарі Поттера (виносять реквізит). Ви вибираєте одне із тверджень, розкриваєте його зміст, проявивши ораторське мистецтво та акторську майстерність. Запрошую по 1 учаснику від команди.

 

Ведуча 1. У вас на роздуми 5 хвилин. Виберіть твердження :

а) Людина не може жити самостійно, їй потрібно товариство (Й.Гете).

б) Історія людства – це історія ідей (Герберт Уельс).

в) Успіх – поганий вчитель. Він ненадійний, бо паморочить голову (Білл Гейтс).

г) Найбільша розкіш на землі – це розкіш людського спілкування (А.Сент – Екзюпері).

д) Хто не знає, в яку гавань він пливе, для того ніколи не буде попутного вітру (Сенека).

е) Вчитися – це все одно, що гребти проти течії, припинив гребти – і тебе відразу ж понесе назад.

 

Ведуча 2. По двоє учасників кожної з команд за цей же час спробує придумати на кожну літеру слова «Лідер» твердження на будь яку частину мови. Наприклад :

  • Людина існує дякуючи ентузіазму, розуму.
  • Люблю ініціативних, доброзичливих, енергійних, розумних.

 (виконується танок)

 

Ведуча 1. І так, конкурс Акторської майстерності.

( виступ учасників)

Ведуча 1. А тепер послухаємо «розкодування» слова «Лідер». За кожне тлумачення команда може отримати 1 бал.

 

Ведуча 2. Кожне людське покоління залишає після себе слід на землі. Наші предки залишили нам не тільки борону та плуг, а й передали скарб своєї душі, мудру казку, ніжну пісню, добрі звичаї, народні ігри та забави. Недарма кажуть : «Як дитина бігає і грається, так її здоров’я посміхається».

 

Ведуча 1. А видатний педагог Василь Сухомлинський казав : «Гра – це іскра, яка запалює вогник допитливості та кмітливості».

Отже наступний конкурс : Народна гра.

( виступ учасників)

Ведуча 2. Це був останній конкурс нашого свята. Журі підводять підсумки, рахує бали. А ми запрошуємо всіх учасників на сцену.                                                

(Під урочисту  музику команди підіймаються на сцену)

Ведуча 1. Пишатись можна чим завгодно : вродою, розумом, життєвим досягненнями. Вчитель, як завжди, пишається своїми вихованцями. І в цьому залі присутні вчителі, педагоги – організатори, які допомогли нашим учасникам яскраво себе проявити. Давайте їм поаплодуємо!

                                                                     

(Голова  ради учнівського самоврядування

закладів освіти вносить факел)

Ведуча 2. Це факел знань. Запаліть свої маленькі вогники від цього факелу. Нехай вогонь вашого таланту, волі, палкого серця освітить дорогу вашого життя.

Голова  ради учнівського самоврядування:

                          Хай палають свічки, хай палають свічки, -

Об’єднають вони нас в цей час.

Друзів голоси нехай лунають,

Слово і музика хай надихають нас.

Щоб до кінця себе відкрити, збагнуть,

Вогнем свічі в цей день благословенний

Він відкриває глибинну вашу суть,

Яку дочасно промені ховають.

 

Ведуча 2. А зараз для підведення підсумків конкурсу слово надаємо журі, які  привітають учасників конкурсу та вручать грамоти, подарунки.

 

Ведуча 1. Шановні учасники, гості, педагоги, учні!!! Озирніться навколо себе! Наше повсякденне буття надає величезні можливості збагачувати свій духовний світ. Давно помічено : коли розширяється коло духовних інтересів людини, зростає її творчий потенціал.

 

Ведуча 2. І це прекрасно не лише тому, що зі стін шкіл виходять чудові поети, художники, музиканти. Головне те, що кожен з нас, збагачуючи свій духовний світ, збагачує тим самим інших. До нових зустрічей!!!

 

Використана література

 

1. Велика шкільна енциклопедія. Київ «Дитяча книга»  2003 р.

2. Велика ілюстрована енциклопедія ерудита 2011р.

3. Зав’язкін О.В. Хаткіна М.О. Калейдоскоп цікавих знань. Донецьк 2008 р.   видавництво «Бао».

4.Кипинс М.А.  Тренируем умение вести за собой, быть лидером. Харьков 2009 «Прайм»

5. Усе – універсальний словник – енциклопедія. Київ 2003 р. «Всеувито. Новий друк».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горбань Оксана Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 червня 2020
Переглядів
1642
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку