Сценарій "Конкурсу юних математиків"

Про матеріал
Розробка сценарію конкурсу з математики для учнів 4 класу. Завдання підібрані відповідно програмного матеріалу, мають помірне логічне навантаження.
Перегляд файлу

      Сценарій конкурсу юних математиків

 

  Розподіл учасників конкурсу на команди відповідно жеребкування ( по шість учасників у кожній команді)

 

Ведучий:    Щоб вести кораблі, щоб у небо злітати,

                     Треба твердо як слід математику знати!

                     Щоб успішно працювала автоматика,

                     Безперечно, знадобиться математика!

                     І щоб рухались верстати, і щоб гроші рахувати,       

                     Продавати й купувати, треба добре її знати!

Та хто це стука?

 

Математика:  Ви про мене говорили дуже мило і хвалили,

                          Ось я і прийшла до вас в добрий день і добрий час!

                          Вже навчилися ви, діти, певно, добре рахувати?

                          Тож подумайте добряче й розв’яжіть мої задачі.

                          І тоді я вас призначу з математики магістром

                                                                   І також моїм міністром!

 

Ведучий: Вельмишановна дітвора!

                  Сьогодні  - незвичайна гра:

                  Цариця математика запрошує всіх нас

                  Прийняти участь в конкурсах,

                  Дізнатись, хто з вас – ас.

                  Тож покажіть свої знання,

                  Є шанс отримати звання,

                  Дипломи «Суперчемпіон»,

                  На старт! Увага! Час!

 

  • Друзі, давайте запросимо Царицю Математку до складу журі!

 

                                    Конкурс № 1

 

                     « Привітання команд»

 

Команди добирають назви математичного характеру та вітають одна одну.

 

                                     Конкурс №2

 

                               « Розминка»

 

 Команди отримують картки з цифрами:

І – 0, 1, 3, 5, 7, 9;

ІІ – 0, 1, 2, 4, 6, 8.

Усі учасники беруть  по одній картціі і кожна команда повинна вишикуватись у такому порядку, щоб утворилось найбільше з поданих цифр багатоцифрове число.

 

                                    Конкурс№ 3

                                    «Геометричний»

 

Математика: Познайомтесь: це фігури

                         Дуже – дуже симпатичні,

                         І до того ж ці фігури

                         Не прості – геометричні!

                         Як їх звати, відгадайте.

                         Ви ж загадки загадайте!

 

Трикутник:    Три у мене сторони,

                         Міцно з’єднані вони.

                         А між ними три кути.

                         Хто я ? Чи вгадаєш ти?

   

Завдання: визначити , чому дорівнює половина периметра трикутника зі сторонами : І варіант: 10 см, 24см, 20см.

                  ІІ варіант: 20см, 14см, 24см.

 

Квадрат: Чотири в мене сторони,

                  Усі однакові вони.

                  Всі четверо кутів – прямі.

                  Ім’я моє назвіть самі.

 

Завдання: збільшити у 3 рази площу квадрата зі стороною

                  І варіант – 6см,

                  ІІ варіант – 8см.

 

Круг: Ось вам загадка непроста:

           Не маю жодного кута.

           Фігура я геометрична,

           Така кругленька, симпатична.

           На сонце схожа й на млинець.

           А хто вгадає – молодець!

 

Завдання:  назвати якомога більше предметів, які нагадують круг

 

 

                                    Конкурс №4

 

                      « Доріжка обчислень»

 

 Команди розв’язують вирази на порядок дій , при цьому кожен по черзі виконує по одній дії. Враховується швидкість та правильність виконання.

 

 І -     ( 1434:3 – 4075:5 – 899 ) * 24 + 876 =

 ІІ -   ( 1317:3 – 4135:5 – 768 ) * 32 + 978 =

 

 

                                 Конкурс № 5

 

                         « Теоретичний»

 

 Кожна команда  на аркуші повинна написати усі можливі одиниці вимірювання швидкості. Враховується кількість правильних відповідей.

 

                         Гра з болільниками

  

Назвати казки, у назвах яких зустрічаються числа

 

                                    Конкурс №6

 

                           « Бліц – турнір»

 

Усі учасники по черзі беруть по одній картці з запитанням, швидко дають на нього відповідь. Враховується кількість правильних відповідей.

 

  1. Як знайти площу квадрата?
  2. Як знайти площу прямокутника?
  3. Як знайти швидкість?
  4. Як знайти відстань?
  5. Як знайти периметр квадрата?
  6. Як знайти периметр прямокутника?
  7. У яких одиницях вимірювання можна визначити об’єм геометричного тіла?
  8. Скільки граней має куб?
  9. Скільки кутів у куба?
  10. Як визначити час у задачах на рух?
  11. Назвати найменше чотирицифрове число.
  12. Назвати найбільше трицифрове число.

 

 

                                    Конкурс №7

 

                               « Логічний»

 

Кожна команда розв’язує задачу:

 

У танцювальному колективі 25 хлопчиків та 19 дівчаток. Кожного тижня 1 хлопчик та 2 дівчинки записуються до колективу. Через скільки тижнів кількість хлопчиків та дівчаток у колективі зрівняється?

 

 

                                  Конкурс №8

 

                         « Комбінаторний»

  

З двох поданих чисел кожна команда повинна скласти у сі можливі трицифрові числа.

І – 3, 4;

ІІ – 5,6

                                    Конкурс № 9

                                                                                                                                                                                   

                              «Музичний»

 

Команди по черзі виконують рядки з пісень, у яких зустрічаються слова, які позначають числа.

 

   

Підведення підсумків.

     Конотопська загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа №5

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій конкурсу юних математиків

   

                      для 4-го класу

 

 

 

 

 

 

                                             Підготувала вчитель

 

                                               початкових класів

 

                                                                      Пагрець Світлана Аркадіївна

 

 

 

 

 

 

 

                                        

 

                                        

 

 

 

 

                                                 Конотоп

                                                    2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Позакласні заходи
НУШ
Додано
18 січня 2023
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку