Сценарій конкурсу юних математиків
Розподіл учасників конкурсу на команди відповідно жеребкування ( по шість учасників у кожній команді)
Ведучий: Щоб вести кораблі, щоб у небо злітати,
Треба твердо як слід математику знати!
Щоб успішно працювала автоматика,
Безперечно, знадобиться математика!
І щоб рухались верстати, і щоб гроші рахувати,
Продавати й купувати, треба добре її знати!
Та хто це стука?
Математика: Ви про мене говорили дуже мило і хвалили,
Ось я і прийшла до вас в добрий день і добрий час!
Вже навчилися ви, діти, певно, добре рахувати?
Тож подумайте добряче й розв’яжіть мої задачі.
І тоді я вас призначу з математики магістром
І також моїм міністром!
Ведучий: Вельмишановна дітвора!
Сьогодні - незвичайна гра:
Цариця математика запрошує всіх нас
Прийняти участь в конкурсах,
Дізнатись, хто з вас – ас.
Тож покажіть свої знання,
Є шанс отримати звання,
Дипломи «Суперчемпіон»,
На старт! Увага! Час!
Конкурс № 1
« Привітання команд»
Команди добирають назви математичного характеру та вітають одна одну.
Конкурс №2
« Розминка»
Команди отримують картки з цифрами:
І – 0, 1, 3, 5, 7, 9;
ІІ – 0, 1, 2, 4, 6, 8.
Усі учасники беруть по одній картціі і кожна команда повинна вишикуватись у такому порядку, щоб утворилось найбільше з поданих цифр багатоцифрове число.
Конкурс№ 3
«Геометричний»
Математика: Познайомтесь: це фігури
Дуже – дуже симпатичні,
І до того ж ці фігури
Не прості – геометричні!
Як їх звати, відгадайте.
Ви ж загадки загадайте!
Трикутник: Три у мене сторони,
Міцно з’єднані вони.
А між ними три кути.
Хто я ? Чи вгадаєш ти?
Завдання: визначити , чому дорівнює половина периметра трикутника зі сторонами : І варіант: 10 см, 24см, 20см.
ІІ варіант: 20см, 14см, 24см.
Квадрат: Чотири в мене сторони,
Усі однакові вони.
Всі четверо кутів – прямі.
Ім’я моє назвіть самі.
Завдання: збільшити у 3 рази площу квадрата зі стороною
І варіант – 6см,
ІІ варіант – 8см.
Круг: Ось вам загадка непроста:
Не маю жодного кута.
Фігура я геометрична,
Така кругленька, симпатична.
На сонце схожа й на млинець.
А хто вгадає – молодець!
Завдання: назвати якомога більше предметів, які нагадують круг
Конкурс №4
« Доріжка обчислень»
Команди розв’язують вирази на порядок дій , при цьому кожен по черзі виконує по одній дії. Враховується швидкість та правильність виконання.
І - ( 1434:3 – 4075:5 – 899 ) * 24 + 876 =
ІІ - ( 1317:3 – 4135:5 – 768 ) * 32 + 978 =
Конкурс № 5
« Теоретичний»
Кожна команда на аркуші повинна написати усі можливі одиниці вимірювання швидкості. Враховується кількість правильних відповідей.
Гра з болільниками
Назвати казки, у назвах яких зустрічаються числа
Конкурс №6
« Бліц – турнір»
Усі учасники по черзі беруть по одній картці з запитанням, швидко дають на нього відповідь. Враховується кількість правильних відповідей.
Конкурс №7
« Логічний»
Кожна команда розв’язує задачу:
У танцювальному колективі 25 хлопчиків та 19 дівчаток. Кожного тижня 1 хлопчик та 2 дівчинки записуються до колективу. Через скільки тижнів кількість хлопчиків та дівчаток у колективі зрівняється?
Конкурс №8
« Комбінаторний»
З двох поданих чисел кожна команда повинна скласти у сі можливі трицифрові числа.
І – 3, 4;
ІІ – 5,6
Конкурс № 9
«Музичний»
Команди по черзі виконують рядки з пісень, у яких зустрічаються слова, які позначають числа.
Підведення підсумків.
Конотопська загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа №5
Сценарій конкурсу юних математиків
для 4-го класу
Підготувала вчитель
початкових класів
Пагрець Світлана Аркадіївна
Конотоп
2014