Сценарій КВК у літньому шкільному таборі

Про матеріал
Сценарій КВК у літньому шкільному таборі відпочинку для вихователів шкільного табору
Перегляд файлу

                  Сценарій "КВК"

 

Мета: розвиток творчих здібностей учнів, їх уяви, кмітливості, видумки.

Учасники : це команди (групи, команди), які будуть змагатися між собою. Кількість учасників може бути довільна.

Ведуча.Добрий день, дорогі друзі! Сьогодні ми з вами зробимо спробу визначити у нашому Клубі винахідливих хлопців та дівчат  найдотепнішу, найкмітливішу, найфантастичнішу, найвеселішу команду. Отож, бажаю всім командам успіхів у виконанні різних завдань.(Оплески). А зараз я хочу представити вам членів журі ………..( представляє членів журі).

Всі ми добре знаємо, що там де сміх – там немає місця для нудьги, а нудьгувати у нашому Клубі  суворо заборонено. Саме тому і наші конкурси будуть смішними.

А зараз я оголошую перший конкурс, який традиційно називається - “Представлення”! Учасникам  потрібно придумати назву своїй команді та емблему. Але емблема повинна бути живою, тобто ви повинні її зобразити собою. Дається 3 хв. на підготовку.

Виступ 1 команди.

Виступ ІІ команди.

Ведуча.Наступний конкурс називається «Склади слово». Для цього запрошую чотири представники команди. Я задаю запитання, відповідь на яке, ви повинні скласти, використовуючи ці букви написані на коробках. Хто швидше відповість на запитання, той і виграє.

Виступ 1команди.

Запитання:

1.За три копи куплена, пів бока луплено.(КОЗА)

2.Вона буває божа і неминуча. (КАРА)

3. Воно буває і Чорне, і Червоне, і Мертве. (МОРЕ)

4. Вид короткої зачіски, або курка по ідійськи.(КАРЕ)

5.І'мя східного поета або морський делікатес.(ОМАР)

6.В букварі її миє мама.(РАМА)

7.Памятник,символ міжнародної солідарності в Києві.(АРКА)

8.Чого завжди мало піратам, або ім’я хлопчика.(РОМА)

Виступ ІІ команди.

Запитання:

  1.                   Шкіра дерева. (КОРА)
  2.                   Син Дедала. (ІКАР)
  3.                   Земля, що горить.(ТОРФ)
  4.                   Тече і має гирло.(РІКА)
  5.                   Він сліпий і живе під землею.(КРІТ)
  6.                   Кіт в множині.(КОТИ)
  7.                   Гужовий транспорт.(ФІРА)
  8.                   Очі машини.(ФАРИ)

 

Ведуча.  Слово надається журі (звертається до членів журі) Може хтось із членів журі хоче прокоментувати цей конкурс?

(Виступ одного із членів журі).

Ведуча. Ви всі вже маєте уявлення про пантоміму. І нашим наступним конкурсом буде конкурс “Пантоміма”. Запрошую на сцену по одному учаснику від кожної команди. Вам необхідно прослухати пісню, і пантомімою показати її  іншим учасникам вашої команди так, щоб вони  вгадали її назву, і назвали виконавця цієї пісні. Для цього вам дається 1 хв.

Виступ 1команди.

Виступ ІІ команди.

Ведуча Переходимо до наступного конкурсу під назвою «Збери всю Україну». Але не лякайтесь, це не масштабна всеукраїнська акція, а всього на всього гра у пазли. Хто швидше складе карту України той і переможець. Поїхали.

Ведуча. А зараз я оголошую четвертий конкурс – конкурс під назвою «Хто я?». Один з учасників просуває голову в плакат, і намагається вгадати хто він, задаючи запитання іншим учасникам. Але вони можуть відповідати тільки «Так» або «Ні».

Виступ 1 команди.

Виступ ІІ команди.

Ведуча.А зараз вирішальний конкурс – конкурс капітанів !. Запрошую капітанів команд на сцену! (під музику капітани команд виходять на сцену).

Для вас, шановні капітани, ми підготували найважчий іспит, який називається “Питання на засипку”. Відповідати потрібно зразу, без обдумування і підказок. Тиша в залі допоможе капітану зосередитись на питанні. Кожен капітан повинен відповісти на 10 питань. На скільки питань він дасть відповідь – стільки балів принесе своїй команді. Все зрозуміло?

Питання для капітана І команди:

1.Дерево для вирощування мочалок. (Липа.)

2.Наречений для Дюймовочки.(Кріт)

3.Неправильна бджола на думку Вінні – Пуха(Оса)

4.Скільки в центнері кілограмів.(100)

5. Якого каміння не буває у морі.(Сухого)

6. Скільки часу розповідала свої казки Шахразада(1000 і 1 ніч)

7.Хто її риє, сам туди потрапляє.(Яма)

8. Батьківщина ікебани.(Японія)

9. Чи є 8 березня в Марокко.(Є)

10.Бойові коляска у давніх греків.(Колісниця).

Питання для капітана ІІ  команди:

1.Скільки волоських горіхів у порожній склянці.(Жодного)

2.На обох руках 10 пальців, скільки пальців на 10 руках? (50)

3.Чи можна спіймати тигра у клітку? (Ні. Тигри завжди у смужку).

4. Як звали сестру Хорива .(Либідь)

5. На яких полях не росте трава.(На полях зошита)

6.Який предмет є моделлю землі.(Глобус)

7. У якого птаха перетворилось гидке каченя.(Лебедя)

8.Який звір найшвидше бігає.(Гепард , 120 км/год)

9.Слід якого хижого звіра схожий на слід людини. (Ведмедя)

10.Найменша пташка у світі.(Колібрі).

Ведуча. Ви - справжні лідери, і ви чудово справилися із завданням. Слово журі. А зараз переходимо до конкурсу «Домашнє завдання». Перед конкурсом кожній команді було задано завдання, яке вони повинні були підготувати. Зараз ми перевіримо їхню готовність.

Завдання І команді.

Дізнайтесь:

1.Якого кольору очі в начальника табору.

2. Скільки наших вчителів носять окуляри.

3.Як називається улюблена пісня  шкільного кухаря.

4. Знайдіть дві людини, які складають вірші.

Завдання ІІ команді.

Дізнайтесь:

  1.                   В кого з вчителів найстарша дитина.
  2.                   Хто з вчителів закінчив в минулому році ВУЗ.
  3.                   У кого з вчителів є машина і якої вона марки.
  4.                   Отримайте автограф завгоспа.

 Ведуча. Настала важлива мить у нашому вечорі. Зараз, як ви бачите, переможцем стала команда.......(називає команду). Прошу всіх членів команди на сцену. За перемогу у нашому конкурсі , команда ... нагороджується …. Аплодисменти переможцям. Ну що ж, наші любі друзі, наш сьогоднішній КВК підійшов до кінця.  До зустрічі!.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гавриляш Маринка
    Сценарій дуже гарний, але не ясно для якої вікової категорії підходить
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
20 січня 2019
Переглядів
2258
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку