Сценарій Новий Рік 2019

Про матеріал
Сценарій свята Новий Рік у загальноосвітній школі для учнів 7-11 класів. Сценарій на тему "Казки дитинстваа"
Перегляд файлу

 СЦЕНАРІЙ НОВОРІЧНОЇ КАЗКИ НА СУЧАСНИЙ ЛАД «ЧЕРВОНА ШАПОЧКА»

(Новорічний сценарій. 7-11 класи)

Дійові особи:

2 казкаря -

Червона Шапочка ­

Мати – 

Принцеса –

Королева –

Король –

Дзеркало –

Сірий –

Мисливець –

Бабуся –

Дід Мороз та Снігурочка –

Під музику із м/ф «Пластилінова ворона» на сцені з’являються ведучі-казкарі. Вони відбирають дівчат на головну роль. До них по черзі виходять під музику три Червоних Шапочки.

1-й казкар: Доброго дня, дорогі гості. Ми – казкарі, і сьогодні ми для вас вигадаємо казку.

2-й казкар: Звичайно, новорічну.

1-й казкар: Ця дивна історія сталася в одному казковому лісі.

2-й казкар: А почалася вона напередодні Нового року.

Виступ 7-А класу.

1-й казкар: Жила-була дівчинка, і звали її Червона Шапочка.

Під музику «Якщо довго, довго, довго» заходить маленька дівчинка в червоній шапочці і танцює.

2-й казкар: Ні-ні-ні. Це все не те. Потрібно щось сучасніше. Наприклад…

Під музику – важкий рок – заходить дівчина в червоній бандані та джинсах і танцює.

1-й казкар: Ні-ні-ні. Це просто жах. Хіба це казка?

2-й казка: Ну, добре. Може ця тоді підійде?

Під музику «Якщо хтось думав, що Шапочці Червоній так живеться просто, легко і прекрасно» заходить дівчина і танцює.

1-й казка: Так, ця мені подобається. Отже, почнемо.

На сцену виходить мати з кошиком із пиріжками і голосно кричить. За нею вибігає Червона Шапочка. (казкова музика)

Мати (кричить): Пиріжки, гарячі пиріжки!

Червона Шапочка: Матусю, не треба так кричати. Ти налякала весь будинок. Радій, мамо, я пісеньку нову написала. Заспівати тобі її або станцювати? Дивись.

Співає «Якщо хтось думав, що Шапочці Червоній так живеться просто, легко і прекрасно».

Мати: Скажи мені, доню, а ти білизну попрала?

Червона Шапочка: Попрала.

Мати: А посуд помила?

ЧШ: Помила.

Мати: А пиріжки напекла?

ЧШ: Звичайно напекла.

Мати: Молодець, донечко, ось це – гроші, а пісеньки твої – ні.

ЧШ: Ну, не кажи, мамо. Ти на мене, звичайно ж, не ображайся, але я не для того в лісі народилась, щоб пиріжками торгувати. Я народилась для чогось великого та прекрасного.

Мати: Так ти б звернулась за допомогою до своєї бабусі.

ЧШ: Ні, мамо. Бабуся мені хітову пісню не напише. Тут гроші потрібні. А скільки коштуватиме двоповерховий будиночок на околиці лісу і без бабусі?

Мати: Ах, ти до бабусі зібралася. Але з порожніми руками недобре, ось візьми із собою пиріжки. А щоб не заблукати в лісі – ось джіпіес-навігатор.

ЧШ: Я, Червона Шапочка, йду до бабусі на вулицю Лісова, 2.

Мати: Ну, все, біжи.

Виступ 10-А класу.

1-й казкар: Стоп-стоп-стоп. Якось усе знайомо і банально. Зараз вона в лісі зустріне вовка.

2-й казкар: Не треба робити поспішних висновків, колего. Наша казка новорічна, а, отже, в ній може статися будь-що.

На сцені з одного боку – Червона Шапочка дивиться довкола, з іншого – Принцеса йде і дивиться під ноги. На середині сцени вони стикаються спинами. (музика лісу)

ЧШ: Здається, я заблукала. Де мій джепіес-навігатор, га? Ну, точно заблукала. (Стикається спиною з Принцесою)  Ой, ті чого кричиш, причому в лісі?

Принцеса: Ви хто?

ЧШ: Я – Червона Шапочка, а ось хто ти і що така красива дівчина робить одна в лісі – це питання.

Принцеса: Ну, розуміється, зла мачуха відправила мене до лісу за пролісками.

ЧШ: Навіщо брехати. Які можуть бути проліски взимку? І куди взагалі дивиться твій тато?

Принцеса: Мій тато…Мій тато – Король.

ЧШ: Естради?

Принцеса: Ні, просто король.

ЧШ: Просто король. Король – це гроші, король – це зв’язок, король – це влада! О! А давай так. Ти допоможеш мені, а я допоможу тобі.

Палац. Виступ 8-А класу.

Королева: Я найпривабліша і найгарніша. (Дивиться в дзеркало. Заходить король) Ти щось шукаєш?

Король: Так, дорога. Ти не бачила нашу принцесу?

Королева: Любий, мені потрібно з тобою поговорити. Сядь, будь ласка. Я розбила нову карету.

Король: ЩО???

Королева: Ну як розбила… Ну так, коней прим’яла трошки.

Король: Це п’ята карета за місяць. Ти що, знущаєшся?

Королева (плаче): Для тебе карета важливіша за рідну дружину?

Король: Ну, гаразд-гаразд, заспокойся, не виношу жіночих сліз. Що я можу зробити для тебе?

Королева: Хочу морозива.

Король: Зараз принесу.

Король вирушає. Королева відразу втихомирюється, бере дзеркало в руки і починає з ним розмовляти. (казкова музика)

Королева: Скайп мій, люстерко, скажи, та всю правду розкажи. Чи я на світі всіх миліша, всіх рум’яніша й біліша?

Дзеркало (ГЗК): Ти прекрасна, безперечно! Але принцеса все ж миліша, все ж рум’яніша і біліша.

Королева: От негідне дівчисько!

Дзеркало: До кінця дослухай. І служниця всіх миліша. І кравчиня – красивіша.

Королева: От негідне дзеркало!

Дзеркало: Повний список усіх тих, хто миліший, із 22 тисяч контактів завантажується.

Королева: Господи! Це ж скільки мені людей треба винищити. Ну, гаразд. Почнемо по порядку (кричить). Сірий, Сірий! Спиш ти там, чи що?

Під музику із «Бонда» входить Сірий у костюмі і чорних окулярах.

Сірий: Та тут я, тут, ваша величносте (цілує руку), моя королева.

Королева: Послухай, у мене є для тебе завдання. Ось це яблуко повинно з’явитися в руках у Принцеси.

Сірий: Вважайте, що завдання вже виконано.

Виступ 9-А класу.

На сцену виходять ЧШ і Принцеса. Вони розмовляють. А неподалік від них на задньому плані Мисливець цілиться із рушниці вгору. (музика лісу)

ЧШ: А я читала, що ви, принцеси, можете відчути горошину навіть через перину.

Принцеса: Та ні, це неправда.

ЧШ: А цвях? Я б відчула. А яку музику ви слухаєте в своєму королівстві?

Принцеса: Я класику слухаю, а мачуха – попсу.

ЧШ: Серйозно? А тато що слухає?

Принцеса: А тато…Тато слухає мачуху.

ЧШ: Ха-ха-ха!... Цікаво. Ну, давай цього термінатора послухаємо, куди нам далі йти. (Навігатор щось бурмоче) Та  говорила я собі, не довіряйте ніколи цим китайським підробкам. Ні, треба було. Знаєш, що я зараз із ним зроблю?

Принцеса: Не знаю.

ЧШ: Догралося кошеня. (Розбиває його)

Принцеса: А як же ми тепер далі підемо?

ЧШ: Попросимо допомоги (дивиться довкола) у Мисливця. Привіт. Слухай, а як нам пройти на вулицю Лісову?

Мисливець: Яка небесна краса! (Обходить ЧШ і йде до Принцеси. А ЧШ закриває очі й думає, що цей комплімент їй)

ЧШ: Спасибі за комплімент.

Мисливець: Що ви робите в лісі? (Запитує у принцеси)

ЧШ: Її мачуха послала в ліс за пролісками. А проліски зараз є лише у моєї бабусі.

Мисливець: Ось совісті в неї немає. Відправляти таку дівчину в ліс посеред зими за пролісками.

Виступ 7-Б класу.

1-й казкар: Ну тепер взагалі все зрозуміло. Зараз принцеса з’їсть наливне яблуко і засне непробудним сном.

2-й казкар: А от і ні. Всі мешканці казкового лісу знають, що не можна їсти чарівні яблука невідомого походження, та ще і немиті. Вовк не впорався зі своїм завданням і вирішив відігратися на бабусі.

Будинок бабусі. Вовк у білому халаті стукає в двері.

Бабуся: Це ти, Червона Шапочка?

Сірий: Ні. Це Біла Шапочка з червоним хрестиком. Я кажу, лікаря викликали?

Бабуся: Так-так. Я вже 5 днів чекаю, коли ви прийдете. Шановний лікарю, на що скаржитися?

Сірий: Це не я, це ви на що скаржитися?  Зі здоров’ям у вас як?

Бабуся: А… Мені потрібно, щоб ви мене вислухали. Отже. Пенсія маленька, їсти нічого, самотня, нудно мені. Червона Шапочка обіцяла на тому тижні прийти і, взагалі, тиск скаче, я так хвилююся, так хвилююся…

Сірий: О-о-о-о. Ви не хвилюйтесь, дихайте рівніше Спокійно. (Відводить бабусю за лаштунки)

ЧШ і Принцеса у лісі.

ЧШ: Принцесо, а ви не знаєте, скільки коштуватиме двоповерховий будиночок на околиці лісу?

Принцеса: А чого це ти запитуєш?

Мисливець: А бабуся знає, що ти ділиш її майно?

ЧШ: Так, зрозуміло. Якщо я через 32 хвилини не повернусь… значить, почекайте мене ще.

Мисливець: Чого так довго? Ти ж до бабусі своєї йдеш?

ЧШ: Ви не знаєте мою бабусю. Не встигнеш через поріг переступити, як «тут помий, там прибери, тут попрасуй». Бабусю, бабусю (зве).

Будинок бабусі. Вовк накинув на плечі хустку, одягнув окуляри, сидить у кріслі, в’яже.

Бабуся(Вовк): Та тут я, тут.

ЧШ: Здрастуй, моя улюблена бабусю, як поживаєш?

Бабуся(Вовк): Добре поживаю.

ЧШ: А ти ж говорила, що хворієш.

Бабуся (Вовк): А от побачила любу онучку й відразу видужала.

ЧШ: Знаєш, бабусю, от я сиджу, тебе слухаю, і накопичилося у мене декілька гарних питань.

Виступ 11 класу.

ЧШ: Я все зрозуміла, з тебе така ж бабуся, як із мачухи мама. Кінець тобі настав (замахується на вовка).

На сцену один за одним швидко виходять Мисливець, Принцеса, Бабуся, Король, Королева і стають в одну лінію. (казкова музика)

Мисливець: 30-40 хвилин пройшло.

Принцеса: А що тут відбувається?

Бабуся: Ой, лікарю, я зовсім забула (до Вовка).

ЧШ: Бабусю, та ти ж поглянь – це ж вовк!

Сірий: Я згоден на все, навіть стати добрим. Лише приберіть бабусю.

ЧШ: Ну добре.

Король: Донечко, рідна, нарешті, я тебе знайшов. Я так хвилювався, так хвилювався…

Принцеса: Татусю, зі мною все добре. Я знайшла нових друзів. А ще я знайшла проліски, за якими мене відправила мачуха.

Король: Що, що я чую? (До Королеви) Так це ти винна в усьому!

ЧШ: Ну, досить, не треба сваритися. Адже зовсім скоро Новий рік. І тепер я стану відомою, тому що у мене є знайомий король. (Кладе руку на плече королю)

1-й казкар: Не можу повірити, що це сталося: Червона Шапочка стала відомою, Вовк – добрим, а Принцеса – знайшла свою любов.

2-й казкар: Усе це могло статися лише під Новий рік.

1-й казкар: А який же Новий рік без Діда Мороза та Снігуроньки?

2-й казкар: Так вони зараз будуть. Я чую звуки дзвіночків чарівних саней.

Під новорічну музику заходять Дід Мороз і Снігуронька.

Дід Мороз:

Я – справжній Дід Мороз, я вам звістку приніс,

Що Новий рік уже в дорозі і скоро буде на порозі!

Снігуронька:

Бажаю вам щастя, здоров’я, наснаги,

Багатства, надії, тепла,

Щоб кожну хвилину у вашому серці

Любов нескінченна жила!

Фінальний танок всіх героїв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Монтажный лист

  1. 7-А – танец
  2. 10-А – сценка
  3. 8-А – сценка
  4. 9-А – сценка
  5. 7-Б - танец
  6. 11 – танец

Монтажный лист

  1. 7-А – танец
  2. 10-А – сценка
  3. 8-А – сценка
  4. 9-А – сценка
  5. 7-Б - танец
  6. 11 – танец

Монтажный лист

  1. 7-А – танец
  2. 10-А – сценка
  3. 8-А – сценка
  4. 9-А – сценка
  5. 7-Б - танец
  6. 11 – танец

Монтажный лист

  1. 7-А – танец
  2. 10-А – сценка
  3. 8-А – сценка
  4. 9-А – сценка
  5. 7-Б - танец
  6. 11 – танец

Монтажный лист

  1. 7-А – танец
  2. 10-А – сценка
  3. 8-А – сценка
  4. 9-А – сценка
  5. 7-Б - танец
  6. 11 – танец

 

Монтажный лист

  1. 7-А – танец
  2. 10-А – сценка
  3. 8-А – сценка
  4. 9-А – сценка
  5. 7-Б - танец
  6. 11 – танец

Монтажный лист

  1. 7-А – танец
  2. 10-А – сценка
  3. 8-А – сценка
  4. 9-А – сценка
  5. 7-Б - танец
  6. 11 – танец

Монтажный лист

  1. 7-А – танец
  2. 10-А – сценка
  3. 8-А – сценка
  4. 9-А – сценка
  5. 7-Б - танец
  6. 11 – танец

Монтажный лист

  1. 7-А – танец
  2. 10-А – сценка
  3. 8-А – сценка
  4. 9-А – сценка
  5. 7-Б - танец
  6. 11 – танец

Монтажный лист

  1. 7-А – танец
  2. 10-А – сценка
  3. 8-А – сценка
  4. 9-А – сценка
  5. 7-Б - танец
  6. 11 – танец

 

 

docx
Додано
30 квітня 2021
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку