Візитка команди «Покоління соціальних мереж»
Опорного закладу загальної середньої освіти Новозапорізька школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області
(вихід команди з танцем «95 квартал» та виконуючи цю пісню)
Кожен тиждень день настає раптово,
Коли ми збираємось обов’язково,
Коли ми вчимось діяти безпечно,
Покоління соц. мереж хоче жити безмежно.
На дорозі, й природі,
Знаємо що робить,
Це буде у нагоді,
Зможе нас захистить.
Допомога при травмах,
І при вогню,
Не літаєм у хмарах,
І в знання як в броню,
Так озброїмось теж,
Бо ми- із соц мереж!
(Покоління соціальних мереж.)
(усі члени команди стають у один рядок і ведуть розмову у легкому невимушеному настрої)
Учень 1. Минув цілий рік від початку першого локдауну.
Учень 2. Так швидко промайнув цей час.
Учень 3. А пам’ятаєте той самий березень 2020-го?
Учень 4. О так! Це було незабутньо!( показує жестом лапки)
Учень 5. Ми як і усі перейшли в онлайн.
Учень 6. А діяльність нашого гуртка дистанційно- це окрема історія.
( усі учні стають на виконання пісні Мозгі «Ні обіймів, ні поцілунків» з челенджовими рухами)
Ні зборів, ні ігор,
Ні навіть практичних,
Ні занять для малят
Немає, оу нат.
Тепер всі в онлайні,
І ми солідарні,
Мережа- вихід один,
Причиною тому- карантин
Учень 1. Ви колись надавали першу медичну допомогу через веб камеру? А ми так!
Учень 2. Ви колись проводили практичне заняття по евакуації через зум? А ми так!
Учень 3. На мене батьки після того заняття досі косо дивляться! Я ж їх евакуювала також!
Учень 4. Ви грали в гру «Мафія» адаптовану для юних рятувальників через екран комп’ютера? А ми так!
Учень 5. Ага, особливо коли у половини вимкнені камери . ( сміються) Вам смішно. А я тоді була ведучою. І за рятувальника, і за жертву- усі ролі були моїми.
Учень 6. Цей досвід дозволив зрозуміти дещо.
Учень 1. Якщо ти не готовий визначити на смак їстівний гриб чи отруйний - то ти не юний рятувальник!
Учень 2. Якщо ти не готовий заради експерименту підпалити якісь речі- то ти не юний рятувальник!
Учень 3. Якщо для практичного заняття ти не готовий пожертувавти своїм здоров’ям, аби слугувати групі манекеном, то ти не юний рятувальник!
Учень 4. Це точно! Мабуть, саме у цей рік ми точно переконалися у тому, що всі ми- покоління соц.мереж.
( пісня з руханкою Світлани Тарабарової «Маніфест»)
Вмикай, вмикай мікрофон,
Зустріч в режимі синхрон,
Бо в зум одна річ важлива,
Бути поруч, хоч це й неможливо,
Тільки разом живемо щасливо! (Тарабарова «Маніфест»)
Учень 1. В режимі синхрон шукали і нових членів команди.
Учень 2. Так, у нас була співбесіда в зумі на місце юного рятувальника! Як це було?
( учні розділяються на 2 групки: одна- ті, хто проводять інтерв’ю, інші- претенденти на місце рятувальника)
Учень 3. Доброго дня! Розпочинаємо нашу співбесіду на вакантне місце учасника гуртка «Юні рятувальники». Представтеся будь ласка.
Учень 4. Мене звати _______. Але друзі кличуть Чіп. Тому що Чіп, Чіп, Чіп і Дейл допоможуть
Чіп, Чіп, Чіп і Дейл переможуть
Нас захищають добрі малюки… Ну ви зрозуміли.
Учень 5. А я _____. І я подруга _______. І як ви розумієте, я Дейл.
Учень 6. Моє ім’я _______. Друзі кличуть мене по імені. Але тоді. Коли у них біда і треба рятувати.
Учень 1. Хм. Цікаво. Нам такі члени у команду потрібні. Перевіримо на скільки ви підготувалися та що знаєте про діяльність нашого гуртка.
Учень 2. І так. Наша назва?
Усі: Покоління соц. мереж!
Учень 2. Наш девіз?
Усі: Ми з соц.мереж, ми навкруг, ми такі ж як і ви
Ми діємо, а не просто розмови,
Осторонь не стоїм від негоди і проблем,
Змінить світ тільки разом ми зможем!
Учень 2. Непогано. А чому у нас саме така назва?
Учень 4. Майбутнє залежить від молоді.
Учень 5. А уся молодь у соціальних мережах.
Учень 6. Тому агітувати за безпеку та здорове життя найефективніше саме із екранів смартфонів.
Учень 1. І це питання ви осилили. Тоді останнє- перевірка на уважність та швидкість реакції. Продовжіть фразу.
Учень 2. Викликайте пожежних, тому що
Учень 4. Тому що я- вогонь.
Учень 3. Рятувальник на пенсії не сумує за роботою, бо
Учень 5. Бо знає способи зустрітися з колегами за роботою.
Учень 1. Назавжди пожежних забезпечив роботою…
Учень 6. Прометей.
Учень 1. Поясніть!
Учень 6. Бо саме Прометей вкрав вогонь у Зевса. І тут почалося.
Учень 2. Що може горіти і не створювати роботи пожежникам?
Учень 4. Гарячі путівки .
Учень 5. Людина. Яка згорає від сорому
Учень 6. Я! Адже горю бажанням стати членом Вашої команди!
Учень 3. Ви прийняті! Ви станете підсиланням нашої команди «Покоління соц. мереж».
Учень 1. До зустрічі в реальному світі, в режимі офлайн.