Сценарій «Першого дзвоника»
30.08.19
Сценарій розробила Якушенко І.В., викладач
музично-теоретичних дисциплін
Голопристанської ДШМ
Ведучі: Якушенко І.В., Вихор О.О.
Дійові особи:
Одиниця: Марковець Г.А.
Двійка: Ліщук Т.М.
Новий Навчальний рік: Олександр Новицький
Музичне оформлення: Вихор А.Ю, Меньшиков О.Л.
Вед.1. Доброго дня, шановні присутні!
Вед.2. Доброго дня вчителі, учні, батьки, наші гості! Вед.1.Ось і настав він, довгоочікуваний день для всієї дітвори — день зустрічей, день усмішок, день Першого шкільного дзвоника. Стало доброю традицією зустрічати Перше вересня — початок нового навчального року — як велике і радісне свято.
Вед.2: Що велике це свято, то велике, бо ж глянь скільки народу зібралося. А радісне яке... Що й в двох словах не передаси.Я не бачу тут наймолодших.
Вед.1.: Стривай. Тобі, як завжди, не терпиться. Ти все поспішаєш. Побачиш, бо вони вже з нетерпінням чекають тієї хвилини, коли позивні музики запросять їх на наше свято.
Вед.2.: Ох, і зацікавила ти мене! Давай уже швидше запрошуй. Мені таки зараз хочеться побачити їх, хто поповнить нашу шкільну сім'ю. Які вони? Мабуть, веселі і життєрадісні, такі собі маленькі Дюймовочки і Котигорошки, зачаровані всім, що бачать довкола, точнісінько, як ми з тобою колись були. Напевне, кожен, хто буде дивитися на них сьогодні, згадає себе, своє Перше вересня.:
Вед.1.
Злинь же, музико, в небо гучніше!
В добру пору лунай, в добрий час!
Вище голови! Йдіть веселіше!
Ми усі вже чекаємо вас.
(Під мелодію виходять учні 1-го классу, ведуча 2 уходить).
Вед.1: Ось вони — наше майбутнє. Гляньте в їхні очі, бачите, в них світяться сонячні зайчики. Малюки з радістю прийшли до нас, то ж і з радістю і добром ми їх зустрічаймо, нехай цей день вони запам'ятають на все життя.
Першокласники!
Зібрались дружно ми на свято
Сьогодні з вами перший раз,
Щоб вам удачі побажати
І прийняти у перший клас.
Сьогодні ми приймаємо вас в нашу дружню шкільну сім'ю під назвою «Дитяча школа мистецтв»!
Вед.1. Сьогодні свято, тому ми приготували для вас наш святковий концерт! То ж розпочинаємо!
(забігає вед.2, у розпачі…)
Вед.2. Концерту не буде!
Вед.1 Як так не буде?
Вед.2. Хтось зачарував всі музичні інструменти, вони не грають!
Вед.1 Так…Тоді запрошуй наших танцюристів, акторів!
Вед.2. Не можу, у них зникли всі костюми!
Вед.1. Що ж робити? Так…Тоді організуй виставку наших художників!
Вед.2. І картини, і краски кудись всі поділись. (похмуро, плачучи). Що ж нам робити? Пропало свято!
Вед.1Так. Не панікуй. Знайдемо вихід з цієї ситуації. Підемо пошукаємо цих злодіїв!
(уходять)
(під музику виходять Одиниця і Двійка)
(співають під музику укр.н.п. «Ганзя»)
Двійка:
Лебедина в мене шійка,
А зовуть мене всі – двійка,
У щоденнику гуляю,
Краще себе я не знаю!
Одиниця:
Я красива Одиниця,
Тонка й довга, наче спиця!
Варто всім на світі знати –
Мене просто заробляти!!
Разом:
Варто всім на світі знати –
Нас так просто заробляти!!
Одиниця. А-ха-ха. В нас все вийшло! Ніякого свята вам! Ніякого концерту не буде! Ха-ха-ха!
Двійка. Так. Не люблю музику, танці, картини, театр. На що вони потрібні? Що б вміти це робити, треба ж навчатися, працювати. Краще поспати, погуляти, і сидіти в комп’ютері, смартфоні цілими днями! Нічого не робити!
Одиниця. Так! А як ми зачарували всі музичні інструменти? Вони почнуть грати, а звуку-то нема!
А-ха-ха!
Двійка. А танцюристи і актори? Як вони будуть виступати без костюмів? А художники не намалюють свої картини без фарб, пензля та олівця?
Одиниця. Так! І ми так все зачарували, що ніхто не зможе зняти чари, навіть ви, розумні діточки! У цій скрині всі відгадки
Двійка. Тільки ви нікому не кажіть про скриню! Зрозуміло? Цить!
(виходять ведучі)
Вед.1. Ой, не знайшли ми наших злодіїв!
Вед.2. Так, свято прийдеться скасувати! (зітхають)
Вед.1. А може діти бачили злодіїв?
(звертаються до дітей)
(Діти вказують на одиницю і двійку)
Вед.1. А ви хто такі?
Одиниця. (гордо). Я Одиниця!
Двійка. А я Двійка!
Вед.2 Так це ж найгірші оцінки в школі. Діти їх не люблять!
Вед.1. Так це ви наші злодії? А ну швидше зніміть свої чари з музичних інструментів, поверніть нам костюми, фарби і пензлі!
Одиниця, Двійка (разом) Не збираємось!
Вед.2. Може діти знають, де знаходяться всі відгадки?
Діти. В скрині!
Ведучі. Ага, ось і скриня! Так подивимось, що тут є!
(відкривають, і читають). «Чари знімуться тільки тоді, якщо діти розгадають всі загадки»
Вед. Діти, ви нам допоможете?
Діти. Так!
(діти відгадують загадки, музичні інструменти оживають і іграють)
Загадки:
1.У якого інструмента
Є і струни, і педаль
Що, скажіть нам неодмінно…
Це – концертний наш… (рояль)
(фонограма «чарівна музика »)
Вед.1 Ой ожив наш рояль! Для вас грають…
Ішханян Нонна та Тригуб Ольга «Прости мне этот каприз»
2.Що за гість прийшов в наш дім
Скільки ґудзиків на нім,
А почнеш їх натискати,
Починає гість співати! (баян)
(фонограма «чарівна музика »)
Меньшиков Андрій укр.н.пісня «Гуляю я»
3.Як смичок струни торкнеться
Вона піснею озветься
Дуже ніжну душу має,
Що сміється і ридає! (скрипка)
(фонограма «чарівна музика »)
Дует у складі :Любов Пікалова та Світлана Вакуленко, акомпанує Галина Вихор «Вальс»
4. Україну прославляє,
Хоч не знає слів.
Тугу людям розганяє
Багатострунний спів,
У похід її з собою
Брав козак Мамай,
Мов ясну леліяв зброю,
Хто вона, вгадай? (бандура)
(фонограма «чарівна музика »)
Для вас грає та співає Слюсар Дар’я
«Україночка»
5.Форму круглу вона має,
Всіх навкруги звеселяє,
В ній чотири лиш струни,
Радісно дзвенять вони. (домра)
(фонограма «чарівна музика »)
Дует домристів у складі: Погранична Дар’я та Прокопова Маргарита «Болеро»
6.Довгі палички кругленьки-
Сині, жовті, червоненьки.
На папері походили,
Кольори свої лишили…
Звуться палички оці
Кольорові… (олівці)
(фонограма «чарівна музика »)
Виходять художника з картинами
7.Від гармоні він родився,
С піаніно подружився,
На баян він трохи схожий
Все на ньому грати зможем! (акордеон)
(фонограма «чарівна музика »)
Островський Андрій, обробка укр.н.п. «На городі чорна редька»
8.Скрипка, бубон і сопілка,
Це музична наша спілка
Як що разом всі заграють,
Це…ансамблем називають. (ансамбль)
(фонограма «чарівна музика »)
Ансамбль народної музики «Обруч», кер. Любов Косачева, концертмейстер Юлія Косаренко
Укр.н.п. «Ой лопнув обруч»,
Укр.н.п. «Від Києва до Лубень»
9.Хлоп’ята і дівчата,
Приходьте на лужок,
В компанії веселій,
Учіть новий ….(танок)
Хореографічний ансамбль «Забава» молодша група, кер. Ганна Марковець «Сладкоежки»
10.Хореографічний анс. «Фортуна» , кер. Тетяна Тєлєнкова укр.н.танок «Плескач»
Одиниця і Двійка.. Ой як нам сподобалось! Ми також хочемо навчатися!
Вед.2 А щоб так навчатися, треба працювати і не отримувати одиниць і двійок! Так, діти?
О.Д. А ми з одиниці і двійки перетворимось на 12!
Вед 1. Ну, як що ви будете займатися на 11 та 12 – у вас все вийде! Ми приймаємо вас до нашої школи!
(Одиниця та Двійка уходять)
Вед.1 А до нас йде знову гість.
Гість цей — винуватець свята,
Звикли ми його чекати.
(Входить Новий навчальний рік.)
Навчальний рік.
Так, я мандрувати звик!
Я — Новий навчальний рік!
Я бажаю вам наснаги,
Добрих успіхів, відваги,
Славних перемог чимало,
Вчитись — на 12 балів!
Щоб сумлінними були,
В клас наступний перейшли!
А для вчителів — терпіння,
Щастя, творчого горіння,
Розкладів уроків зручних,
Працьовитих, вдячних учнів!
Вед.2. Добре, дякуємо дуже!
Навчальний рік.
У цю годину, радісну, ранкову,
Щоб ви були завжди на висоті,
Я подарую вам підкову,
Щоб учням всім щастило у житті!
(Вручає підкову.)
На вас чекає вже мистецтв країна,
Розкриють двері класи через мить!
Вед.1
І ось вона настала та хвилина,
Коли наш перший дзвоник продзвенить.
Вед.2
Нехай дзвенить — веселий, галасливий!
Хай срібний голос чують звідусіль!
Хай буде рік шкільний для нас щасливий!
Для цього ми докладемо зусиль.
(звучить шкільний дзвоник)
Вед.1.Дорогі друзі, ось і пролунав наш першій шкільний дзвоник!
Вед.2.До нас на свято завітали гості, щоб привітати вас зі святом. То ж…
До слова запрошується міський голова …
Вед.1.Слово надається начальнику міського відділу культури …..
Вед.2.До слова запрошується директор ДШМ …..
Вед.1.Всім дякуємо!
Вед.2.Розпочинаємо наш новий навчальний рік!
Разом: Зі святом всіх!