СЦЕНАРІЙ СВЯТА «ПОСВЯТА В П’ЯТИКЛАСНИКИ»

Про матеріал
Мета свята розвивати творчі здібності учнів, стимулювати до безпосередньої участі в мистецьких заходах, розвивати емоційно-почуттєву сферу, формувати дружні стосунки в колективі, виховувати повагу до школи та педагогів, любов до Батьківщини, народних традицій, патріотичні почуття.
Перегляд файлу

     СЦЕНАРІЙ СВЯТА «ПОСВЯТА В  П’ЯТИКЛАСНИКИ»

Мета: розвивати творчі здібності учнів, стимулювати  до безпосередньої участі в мистецьких заходах, розвивати емоційно-почуттєву сферу, формувати дружні стосунки в колективі, виховувати повагу до школи та педагогів, любов до Батьківщини, народних традицій, патріотичні почуття.

 

Ведучий: Добрий день, шановні батьки, вчителі, гості! Сьогодні ми зібралися  на свято – оглядини 5 класу. Швидко  плине час, і ось майже минув навчальний  рік , як у нашій великій старшо класній шкільній родині з’явився шумний, невгамовний клас непосидючих бешкетників і веселих щебетунів, фантазерів і мрійників, задавак і задир, одним словом – звичайних п’ятикласників.  Отже,  зустрічайте винуватців нашого свята.

(  Під музику виходять п’ятикласники )

Ведучий представляє учнів:

1 Наш вундеркінд – Я……  Михайло.

2 Швидка допомога класу – Х……  Марія, Ш……  Руслан.

3 Кращій учень класу – Д……….  Василь.

4 Спортивна гордість класу – К……..  Михайло.

5 Очумілі ручки нашого класу – П………  Дмитро, К…….  Данил.

6 Кращий черговий класу – Х……  Данило.

7 Головний артист класу – Г………  Микита.

8 Суперзірочки нашого класу – Ф……..  Влада та Л……..  Софія.

П’ятикласники:

1 Ми – Здорові та щасливі,

2 Веселі, Життєрадісні, Енергійні,

3 Пунктуальні ( а це що? – та щось хороше! ),

4 Ну просто Янголи ( ну хоч іноді! ),

5 Тихі (але не всі!),

6  Кмітливі,

7 Лагідні,

8 Активні,

9 Симпатичні,

10 Низенькі і високі,

11 Кирпаті і не дуже.

Всі разом: МИ ВЖЕ П’ЯТИКЛАСНИКИ !

Учень. Ми прийшли вас привітати,

              І про клас наш розказати.

              Про життя наше щоденне,

              Не святе, а повсякденне.

 

Учень.  Діти ми усі веселі,

              Кожен з різної оселі.

              Маєм навички чудові,

              Поважаєм рідну мову.

 

Учень.  Свої здібності і силу

              Розвиваєм раз у раз

              Щоби школі була втіха,

              І щоб користь була з нас.

 

Учень.  В своїх помислах прямуємо

              До добра і до краси,

              Щоби бути сильним духом,

              І чистіше від роси.

 

Учень.  Все, що рідне, хай нам буде

              Найдорожче і святе,

                        Наша класная родина,

              Школа рідна -  над усе!

 

Учень.  Кожен учень має звіт

              Про свої таланти –

              Є в нас гарні співаки,

              Є і музиканти,

              Є спортсмени, є гравці

              Є ще й інші фахівці.

 

Учень.  Невгамовні тут зібрались –

              П’ятикласники усі!

              Хочемо вам показати,

              Якими учнями ми стали.

              Розказати, що ми знаєм,

             Які успіхи надбали,

              І що ми вже не малі,

             А справжні школярі.

 

 Учень.  В класі нашому усі

              Люблять дуже всі пісні.

              Тож послухайте ви нас -

              Пісня  ця  - для вас.

Звучить пісня «Добрий ранок, Україна!»

І куплет

Добрий ранок, Україно,
День постукав у вікно.
Під вікном твоїм калина
Розцвіла уже давно.
У садочку на світанні заспівали солов’ї,
І сорочки вишивані усі діти  зодягли.
Приспів:
Добрий ранок, Україно, золота моя краса.
Добрий ранок ,Україно - сонце в синіх небесах.
ІІ куплет

Добрий ранок, Україно,
Я тихенько шепочу.
І до неї, як пташина,
Я на крилечках лечу.
І біжу я по стежині,
Ноги в росяній траві,
І душа до неї лине,
Як до неба журавлі.
Приспів.

ІІІ куплет
Добрий ранок, Україно!
День, постукав у вікно.
Під вікном твоїм калина
Розцвіла уже давно .
Соловейка голос маю,
Українцем я зовусь,
Я радію і співаю,
Україною  горжусь. 
Приспів.

 

Учень. До наук ми не байдужі

                        Вчителі нас люблять дуже

                        Ставлять купу нам оцінок

                        І дванадцяток і двійок.

 

         Учень.  Вчителям ми хочемо бажати

                        Щоб із добрим серцем нас навчати,

                        Будьте ви привітні й милі

                        Ми від цього будемо щасливі.

 

Учень. Ми пам’ятаєм той дзвінок веселий

                        Що продзвенів нам перший раз.

                        Коли прийшли ми з квітами до школи

                        У свій найкращий перший клас.

 

Учень. Першу вчительку та виховательку  вітаємо

                        Здоров’я щиро Вам бажаєм.

                        Ми Вас ніколи не забудемо

                        І вдячні завжди ми Вам будемо!

 

Ведучий. Для наших педагогів цей музичний подарунок -  частівки про шкільне життя.

1.Тільки розпочавсь урок,

Маша  шле записку:

«Я смачненький пиріжок

Міняю на іриску ».

 

2.В книгу Гінеса з рекордом

Не потрапив іще я,

Хоч і  можу на уроці

З’їсти сто цукерок я!

 

3.Подзвонив дзвінок з уроків

Даня сходами летить,

Вниз дивлюсь – а там директор

 Збита ним  уже лежить.

 

4.Поспішали ми з їдальні

Запізнились на урок.

Поки кабінет шукали

Продзвенів уже дзвінок.

 

 

5.Всі на музиці співали,

А  Данил   встидався

Але потім на перерві

Рот не закривався.

 

 

6 Якщо треба щось зробити 

До Дмитра скоріш звернись.

Любить клеїти, ліпити

Майструвати краще всіх.

 

7 Чемпіоном стать не просто,

Тож нехай малі ми ростом,

Небагато літ пройде,

Наша черга підійде.

 

8 Ми частівки проспівали

Чи сподобалися вам?

Нам поплескайте скоріше

Раді ми співати вам.

 

Ведучий. А зараз ми проведемо з вами вікторину, і ми побачимо, чи дійсно ви можете влитися у старшокласну сім’ю. Я зачитую вам запитання. Хто знає відповідь, піднімає руку. Якщо відповідь правильна, добре, якщо ні – даєте можливість відповісти іншій дитині.

 

Скільки кольорів у веселки? (Сім).

Частина мови, що вказує на ознаку предмета (Прикметник).
Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон).
Назва збірки творів Тараса Шевченка (Кобзар).
Якого кольору Державний прапор України? (Синьо-жовтий).
Назвати імя і по батькові вашого класного керівника.
На якому поверсі знаходиться кабінет трудового навчання?
Столиця нашої Держави (Київ).
Назвати ім’я і по батькові вчителя фізкультури?
На якому поверсі знаходиться кабінет інформатики?
Скільки голосних звуків в українській мові? (Шість).
Хто рухається задом наперед? (Рак).
Грошова одинця України (гривня).
У який день тижня у вас класна година?

Де знаходиться кабінет директора?


          Ведучий. Дякуємо вам, п’ятикласники, за відповіді. Ви з честю пройшли випробування, і можете бути зараховані  у нашу дружну родину старшокласників.

Ведучий. А зараз ми запрошуємо до слова людину, з якою ви будете ділити свої радості і тривоги протягом наступних чотирьох  років – вашого класного керівника (П.І.Б. класного керівника).

 

Класний керівник: Я вірю, що до дружної шкільної родини ввійшли розумні, талановиті й винахідливі учні. Я дуже рада цьому і сподіваюся, що й надалі ви виявлятимете найкращі свої якості.  А зараз, діти, я запрошую вас для зачитання урочистої клятви п’ятикласників.

Клятва  п’ятикласників

 

 

Ми, учні 5-го класу, стаючи учнями середньої школи, перед лицем своїх товаришів, вчителів і батьків, урочисто обіцяємо: гарно вчитися, бути активним в шкільних справах, не порушувати законів моралі, любити свою школу, місто, Україну! Клянемось!

 

П’ятикласники разом:

Клянемось! Клянемось! Клянемось!

 

Біля дошки стояти, як найкращий воротар, не пропускаючи повз вуха ні одного запитання, навіть самого важкого і підступного!

 

Клянемось!

 

Не доводити вчителів до температури  - 100 С!

 

Клянемось!

 

Бути стрімкими і швидкими, але не перевищувати швидкості  1км  за  годину під час руху шкільними коридорами!

 

Клянемось!

 

Плавати тільки на оцінку «Добре» та «Відмінно» у морі знань!

 

Клянемось!

Клянемось!

Клянемось!

Учень: Всі ми талановиті,

             На кого ти не глянь.

             Нема у нас нездібних,

             У кожного – талант.

Учень:  Ми дуже любимо малювати,

             Ми готувалися до свята.

             Ми пропонуємо увазі вашій

             Малюнки різнобарвні наші

 

(Виставка малюнків та поробок)

 

 

 

Учень: Спорт – помічник,

             Спорт – здоровя,

             Спорт – гра!

             Нам без друга спорту

             Не прожити ані дня.

 

Ведучий. До вашої уваги улюблена фізкульт хвилинка наших учнів.(Учні виконують фізкультхвилинку під фонограму пісні «Черепаха аха» у виконанні дитячого хору «Зернятко» )

 

Ведучий:                              У нашому класі є чому,

Він страшенний баламут,

                                       Та проте багато знає,

Всіх він любить і повчає.

 

Я думаю, що всі ви хочете познайомитись з цим «Чомучкою», тому я вам пропоную послухати про його проблеми.

 

«Чому?»

 

 

Ну, і мама! Ну, і тато!

Наче справжні дошкільнята

Нічогісінько не знають.

Тільки кожен день  питають

Лиш одне! Чому? Чому?

Ти чому образив  Віку?                          

А чому отримав двійку?

А чому прийшов так  пізно?

А чому в шкарпетках дірка?

А чому такий непослух?

А чому не стелиш постіль?

А чому вірші не учиш?

А чому портфель без ручки?

А чому такий синець?

Ох, настане, мій кінець?

Не поясниш їм нічого.

Хоч би й дуже захотів.

Треба їх відправити до школи.

Хай питають вчителів.

 

   Ведучий. А зараз я пропоную нашим гостям позмагатися поки наші учні відпочинуть.

Змагання між учнями:

  1. «Риболов»

Посередині дуже довгої мотузки привязується риба, на кінці – дві деревяні палички. Два учасники з різних кінців намотують на палиці мотузку. Хто швидше намотає, того і рибка.

  1. «Хто швидше»

Дуже часто наші хлопці сперечаються про те, хто з них спритніший. Зараз у них буде змога перевірити свої сили і переконатися, хто ж спритніший. Вашій увазі ми пропонуємо подивитися змагання між двома хлопцями. Їхнє завдання: дуже швидко з’їсти тістечко і випити чашечку солодкої води. Хто швидше це зробить, той і переможець. Тоді наші хлопці, я думаю, не будуть вже сперечатися.

  1. «Розіграш призу»:

 Правила рухливої гри-конкурсу для дітей «Розіграш призу»: Двоє гравців стоять один навпроти іншого. Між ними на стільці лежить приз. Ведучий рахує: «раз, два, триста!». «раз, два, тринадцять!», «раз, два, тридцять!», і т.д. Перемагає той, хто виявиться уважнішим і першим візьме приз, коли ведучий скаже «три».

 

Ведучий: Наші учні люблять і співати, і жартувати. Тож до вашої уваги жартівлива

 

Пісня «Борщик»

Полюбляють піцу італьянці

Білоруси капустяні щі

Я смакую ввечері і вранці

Українські мамині борщі

Приспів:

Додаємо білої сметани

І шматочок сала для смаку

А іще добрішим борщик стане

Як зубок додати часнику

 

У печі рум’яні пиріжечки

З вишнями солодкі запашні

На столі всміхаються до мене

Шкварочки запечені смачні

Приспів.

 

 

Ведучий: Як кожна серйозна компанія, ми маємо своїх спонсорів. Це люди поважні й авторитетні. Отже, наші спонсори:

(Прізвища, ім’я, по батькові батьків, бабусь)

Ведучий: Так, я думаю, дорогі наші мами, батьки і бабусі, ви себе впізнали. Саме ви підтримуєте нас щодня, допомагаєте в навчанні, вихованні, даєте мудрі поради. Ми хочемо подякувати вам від усієї душі за вашу любов і турботу. І обіцяємо теж вам в усьому допомагати.

( Вірші у виконанні учнів 5-го класу: «Я без діла не сиджу», «Бабусин вихідний» )

 

 Я без діла не сиджу

Доки мама пиріжки ліпить без зупинку,

Я без діла не сиджу — пробую начинку.

З'їв я сиру зо три ложки, і калини з'їв я трошки,

Потім маку скуштував, жменьку ягід в рот поклав...

Вже готові пиріжки, їсти б, доки свіжі,

Та втомився я аж так, що вже не до їжі.

 

Бабусин вихідний

Сьогодні неділя, бабуся ще спить,

Не буду я рано бабусю будить.

Насмажу картоплі я сам на сніданок,

Сам підмету я і сіни, і ґанок,

Пиріг із повидлом спечу теж сам я...

А то ж вихідних у бабусі нема!

Картопля парує, букет на столі,

А де це бабуся? Немає її.

  •            Бабусенько, де це ви? Я вас чекаю!
  •            Лушпиння з картоплі на кухні збираю!

Змиваю повидло зі стелі, зі стін,

Змітаю розсипаний цукор і кмин;

Ще  раз з воріт повишкрябую тісто

І сяду з тобою, унученьку, їсти.

 

Будем вчитись ми сумлінно,

І поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти.

 

Учень:                                           

                                                               На землі великій

                                             Є одна країна

Гарна, неповторна,

Красна, як калина.

І живуть тут люди

Добрі й працьовиті

І скажу, до речі,

Ще й талановиті.

Землю засівають

І пісні співають,

 

На бандурі грають.

І вірші складають

Про ліси і гори,

І про синє море,

Про людей і квіти…

То скажіть же, діти,

Що це за країна?

Разом: наша славна Україна.

 

Звучить пісня про Україну «А на рідній Україні солов’ї»

І куплет

Не цурайся, друже, рідної землі,

Бо вона одна, неначе мати,

І у дні хороші, і в негожі дні,

Буде тебе вірно ждати.

Приспів:

А на рідній Україні солов’ї,

І щебечуть без кінця і краю,

А на рідній Україні солов’ї,

Своїм співом серце крають.

ІІ куплет

Хай які тривоги прокладають,

Збережи її козацьку силу,

І вузеньку стежку, стежку в споришах,

І хатину білу-білу.

Приспів.

ІІІ куплет

Не цурайся, друже, і не забувай,

Що на світі є одна єдина

Ненька-Україна, серцю милий край,

Ніжна пісня солов’їна.

Приспів.

 

Ведучий: Ось і закінчилося наше свято. Хай кожен день буде сповнений звершеннями, удачею, радістю.

Тому давайте в мирі й дружбі жити, і доброту у серденьках нести.

Щоб з вами всім хотілося дружити

Щоб ви людьми хорошими зросли.

Від нас усіх прийміть  найкращі побажання!            

Веселих усмішок – якнайбільше!

Дружніх слів – сто порцій!

Душевного тепла – повні пригорщі!

Відваги – обов’язково, працелюбності - неодмінно!

Сварок, бійок, вередувань  - ні грама!

До цього додати солодких снів і солодких мрій.

Миру, щастя, радості!

Хай щастить.

 

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

docx
Додано
27 березня 2019
Переглядів
873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку