СЦЕНАРІЙ СВЯТА «ПОСВЯТА В П’ЯТИКЛАСНИКИ»
Мета: розвивати творчі здібності учнів, стимулювати до безпосередньої участі в мистецьких заходах, розвивати емоційно-почуттєву сферу, формувати дружні стосунки в колективі, виховувати повагу до школи та педагогів, любов до Батьківщини, народних традицій, патріотичні почуття.
Ведучий: Добрий день, шановні батьки, вчителі, гості! Сьогодні ми зібралися на свято – оглядини 5 класу. Швидко плине час, і ось майже минув навчальний рік , як у нашій великій старшо класній шкільній родині з’явився шумний, невгамовний клас непосидючих бешкетників і веселих щебетунів, фантазерів і мрійників, задавак і задир, одним словом – звичайних п’ятикласників. Отже, зустрічайте винуватців нашого свята.
( Під музику виходять п’ятикласники )
Ведучий представляє учнів:
1 Наш вундеркінд – Я…… Михайло.
2 Швидка допомога класу – Х…… Марія, Ш…… Руслан.
3 Кращій учень класу – Д………. Василь.
4 Спортивна гордість класу – К…….. Михайло.
5 Очумілі ручки нашого класу – П……… Дмитро, К……. Данил.
6 Кращий черговий класу – Х…… Данило.
7 Головний артист класу – Г……… Микита.
8 Суперзірочки нашого класу – Ф…….. Влада та Л…….. Софія.
П’ятикласники:
1 Ми – Здорові та щасливі,
2 Веселі, Життєрадісні, Енергійні,
3 Пунктуальні ( а це що? – та щось хороше! ),
4 Ну просто Янголи ( ну хоч іноді! ),
5 Тихі (але не всі!),
6 Кмітливі,
7 Лагідні,
8 Активні,
9 Симпатичні,
10 Низенькі і високі,
11 Кирпаті і не дуже.
Всі разом: МИ ВЖЕ П’ЯТИКЛАСНИКИ !
Учень. Ми прийшли вас привітати,
І про клас наш розказати.
Про життя наше щоденне,
Не святе, а повсякденне.
Учень. Діти ми усі веселі,
Кожен з різної оселі.
Маєм навички чудові,
Поважаєм рідну мову.
Учень. Свої здібності і силу
Розвиваєм раз у раз
Щоби школі була втіха,
І щоб користь була з нас.
Учень. В своїх помислах прямуємо
До добра і до краси,
Щоби бути сильним духом,
І чистіше від роси.
Учень. Все, що рідне, хай нам буде
Найдорожче і святе,
Наша класная родина,
Школа рідна - над усе!
Учень. Кожен учень має звіт
Про свої таланти –
Є в нас гарні співаки,
Є і музиканти,
Є спортсмени, є гравці
Є ще й інші фахівці.
Учень. Невгамовні тут зібрались –
П’ятикласники усі!
Хочемо вам показати,
Якими учнями ми стали.
Розказати, що ми знаєм,
Які успіхи надбали,
І що ми вже не малі,
А справжні школярі.
Учень. В класі нашому усі
Люблять дуже всі пісні.
Тож послухайте ви нас -
Пісня ця - для вас.
Звучить пісня «Добрий ранок, Україна!»
І куплет
Добрий ранок, Україно,
День постукав у вікно.
Під вікном твоїм калина
Розцвіла уже давно.
У садочку на світанні заспівали солов’ї,
І сорочки вишивані усі діти зодягли.
Приспів:
Добрий ранок, Україно, золота моя краса.
Добрий ранок ,Україно - сонце в синіх небесах.
ІІ куплет
Добрий ранок, Україно,
Я тихенько шепочу.
І до неї, як пташина,
Я на крилечках лечу.
І біжу я по стежині,
Ноги в росяній траві,
І душа до неї лине,
Як до неба журавлі.
Приспів.
ІІІ куплет
Добрий ранок, Україно!
День, постукав у вікно.
Під вікном твоїм калина
Розцвіла уже давно .
Соловейка голос маю,
Українцем я зовусь,
Я радію і співаю,
Україною горжусь.
Приспів.
Учень. До наук ми не байдужі
Вчителі нас люблять дуже
Ставлять купу нам оцінок
І дванадцяток і двійок.
Учень. Вчителям ми хочемо бажати
Щоб із добрим серцем нас навчати,
Будьте ви привітні й милі
Ми від цього будемо щасливі.
Учень. Ми пам’ятаєм той дзвінок веселий
Що продзвенів нам перший раз.
Коли прийшли ми з квітами до школи
У свій найкращий перший клас.
Учень. Першу вчительку та виховательку вітаємо
Здоров’я щиро Вам бажаєм.
Ми Вас ніколи не забудемо
І вдячні завжди ми Вам будемо!
Ведучий. Для наших педагогів цей музичний подарунок - частівки про шкільне життя.
1.Тільки розпочавсь урок,
Маша шле записку:
«Я смачненький пиріжок
Міняю на іриску ».
2.В книгу Гінеса з рекордом
Не потрапив іще я,
Хоч і можу на уроці
З’їсти сто цукерок я!
3.Подзвонив дзвінок з уроків
Даня сходами летить,
Вниз дивлюсь – а там директор
Збита ним уже лежить.
4.Поспішали ми з їдальні
Запізнились на урок.
Поки кабінет шукали
Продзвенів уже дзвінок.
5.Всі на музиці співали,
А Данил встидався
Але потім на перерві
Рот не закривався.
6 Якщо треба щось зробити –
До Дмитра скоріш звернись.
Любить клеїти, ліпити
Майструвати краще всіх.
7 Чемпіоном стать не просто,
Тож нехай малі ми ростом,
Небагато літ пройде,
Наша черга підійде.
8 Ми частівки проспівали
Чи сподобалися вам?
Нам поплескайте скоріше
Раді ми співати вам.
Ведучий. А зараз ми проведемо з вами вікторину, і ми побачимо, чи дійсно ви можете влитися у старшокласну сім’ю. Я зачитую вам запитання. Хто знає відповідь, піднімає руку. Якщо відповідь правильна, добре, якщо ні – даєте можливість відповісти іншій дитині.
Скільки кольорів у веселки? (Сім).
Частина мови, що вказує на ознаку предмета (Прикметник).
Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон).
Назва збірки творів Тараса Шевченка (Кобзар).
Якого кольору Державний прапор України? (Синьо-жовтий).
Назвати ім’я і по батькові вашого класного керівника.
На якому поверсі знаходиться кабінет трудового навчання?
Столиця нашої Держави (Київ).
Назвати ім’я і по батькові вчителя фізкультури?
На якому поверсі знаходиться кабінет інформатики?
Скільки голосних звуків в українській мові? (Шість).
Хто рухається задом наперед? (Рак).
Грошова одинця України (гривня).
У який день тижня у вас класна година?
Де знаходиться кабінет директора?
Ведучий. Дякуємо вам, п’ятикласники, за відповіді. Ви з честю пройшли випробування, і можете бути зараховані у нашу дружну родину старшокласників.
Ведучий. А зараз ми запрошуємо до слова людину, з якою ви будете ділити свої радості і тривоги протягом наступних чотирьох років – вашого класного керівника (П.І.Б. класного керівника).
Класний керівник: Я вірю, що до дружної шкільної родини ввійшли розумні, талановиті й винахідливі учні. Я дуже рада цьому і сподіваюся, що й надалі ви виявлятимете найкращі свої якості. А зараз, діти, я запрошую вас для зачитання урочистої клятви п’ятикласників.
Клятва п’ятикласників
Ми, учні 5-го класу, стаючи учнями середньої школи, перед лицем своїх товаришів, вчителів і батьків, урочисто обіцяємо: гарно вчитися, бути активним в шкільних справах, не порушувати законів моралі, любити свою школу, місто, Україну! Клянемось!
П’ятикласники разом:
Клянемось! Клянемось! Клянемось!
Біля дошки стояти, як найкращий воротар, не пропускаючи повз вуха ні одного запитання, навіть самого важкого і підступного!
Клянемось!
Не доводити вчителів до температури - 100 С!
Клянемось!
Бути стрімкими і швидкими, але не перевищувати швидкості 1км за годину під час руху шкільними коридорами!
Клянемось!
Плавати тільки на оцінку «Добре» та «Відмінно» у морі знань!
Клянемось!
Клянемось!
Клянемось!
Учень: Всі ми талановиті,
На кого ти не глянь.
Нема у нас нездібних,
У кожного – талант.
Учень: Ми дуже любимо малювати,
Ми готувалися до свята.
Ми пропонуємо увазі вашій
Малюнки різнобарвні наші
(Виставка малюнків та поробок)
Учень: Спорт – помічник,
Спорт – здоров’я,
Спорт – гра!
Нам без друга спорту
Не прожити ані дня.
Ведучий. До вашої уваги улюблена фізкульт хвилинка наших учнів.(Учні виконують фізкультхвилинку під фонограму пісні «Черепаха аха» у виконанні дитячого хору «Зернятко» )
Ведучий: У нашому класі є чому,
Він страшенний баламут,
Та проте багато знає,
Всіх він любить і повчає.
Я думаю, що всі ви хочете познайомитись з цим «Чомучкою», тому я вам пропоную послухати про його проблеми.
«Чому?»
Ну, і мама! Ну, і тато!
Наче справжні дошкільнята
Нічогісінько не знають.
Тільки кожен день питають
Лиш одне! Чому? Чому?
Ти чому образив Віку?
А чому отримав двійку?
А чому прийшов так пізно?
А чому в шкарпетках дірка?
А чому такий непослух?
А чому не стелиш постіль?
А чому вірші не учиш?
А чому портфель без ручки?
А чому такий синець?
Ох, настане, мій кінець?
Не поясниш їм нічого.
Хоч би й дуже захотів.
Треба їх відправити до школи.
Хай питають вчителів.
Ведучий. А зараз я пропоную нашим гостям позмагатися поки наші учні відпочинуть.
Змагання між учнями:
Посередині дуже довгої мотузки прив’язується риба, на кінці – дві дерев’яні палички. Два учасники з різних кінців намотують на палиці мотузку. Хто швидше намотає, того і рибка.
Дуже часто наші хлопці сперечаються про те, хто з них спритніший. Зараз у них буде змога перевірити свої сили і переконатися, хто ж спритніший. Вашій увазі ми пропонуємо подивитися змагання між двома хлопцями. Їхнє завдання: дуже швидко з’їсти тістечко і випити чашечку солодкої води. Хто швидше це зробить, той і переможець. Тоді наші хлопці, я думаю, не будуть вже сперечатися.
Правила рухливої гри-конкурсу для дітей «Розіграш призу»: Двоє гравців стоять один навпроти іншого. Між ними на стільці лежить приз. Ведучий рахує: «раз, два, триста!». «раз, два, тринадцять!», «раз, два, тридцять!», і т.д. Перемагає той, хто виявиться уважнішим і першим візьме приз, коли ведучий скаже «три».
Ведучий: Наші учні люблять і співати, і жартувати. Тож до вашої уваги жартівлива
Пісня «Борщик»
Полюбляють піцу італьянці
Білоруси капустяні щі
Я смакую ввечері і вранці
Українські мамині борщі
Приспів:
Додаємо білої сметани
І шматочок сала для смаку
А іще добрішим борщик стане
Як зубок додати часнику
У печі рум’яні пиріжечки
З вишнями солодкі запашні
На столі всміхаються до мене
Шкварочки запечені смачні
Приспів.
Ведучий: Як кожна серйозна компанія, ми маємо своїх спонсорів. Це люди поважні й авторитетні. Отже, наші спонсори:
(Прізвища, ім’я, по батькові батьків, бабусь)
Ведучий: Так, я думаю, дорогі наші мами, батьки і бабусі, ви себе впізнали. Саме ви підтримуєте нас щодня, допомагаєте в навчанні, вихованні, даєте мудрі поради. Ми хочемо подякувати вам від усієї душі за вашу любов і турботу. І обіцяємо теж вам в усьому допомагати.
( Вірші у виконанні учнів 5-го класу: «Я без діла не сиджу», «Бабусин вихідний» )
Я без діла не сиджу
Доки мама пиріжки ліпить без зупинку,
Я без діла не сиджу — пробую начинку.
З'їв я сиру зо три ложки, і калини з'їв я трошки,
Потім маку скуштував, жменьку ягід в рот поклав...
Вже готові пиріжки, їсти б, доки свіжі,
Та втомився я аж так, що вже не до їжі.
Бабусин вихідний
Сьогодні — неділя, бабуся ще спить,
Не буду я рано бабусю будить.
Насмажу картоплі я сам на сніданок,
Сам підмету я і сіни, і ґанок,
Пиріг із повидлом спечу теж сам я...
А то ж вихідних у бабусі нема!
Картопля парує, букет на столі,
А де це бабуся? Немає її.
Змиваю повидло зі стелі, зі стін,
Змітаю розсипаний цукор і кмин;
Ще раз з воріт повишкрябую тісто
І сяду з тобою, унученьку, їсти.
Будем вчитись ми сумлінно,
І поводитись відмінно,
Щоб батьки могли радіти,
Що такі в них гарні діти.
Учень:
На землі великій
Є одна країна
Гарна, неповторна,
Красна, як калина.
І живуть тут люди
Добрі й працьовиті
І скажу, до речі,
Ще й талановиті.
Землю засівають
І пісні співають,
На бандурі грають.
І вірші складають
Про ліси і гори,
І про синє море,
Про людей і квіти…
То скажіть же, діти,
Що це за країна?
Разом: наша славна Україна.
Звучить пісня про Україну «А на рідній Україні солов’ї»
І куплет
Не цурайся, друже, рідної землі,
Бо вона одна, неначе мати,
І у дні хороші, і в негожі дні,
Буде тебе вірно ждати.
Приспів:
А на рідній Україні солов’ї,
І щебечуть без кінця і краю,
А на рідній Україні солов’ї,
Своїм співом серце крають.
ІІ куплет
Хай які тривоги прокладають,
Збережи її козацьку силу,
І вузеньку стежку, стежку в споришах,
І хатину білу-білу.
Приспів.
ІІІ куплет
Не цурайся, друже, і не забувай,
Що на світі є одна єдина
Ненька-Україна, серцю милий край,
Ніжна пісня солов’їна.
Приспів.
Ведучий: Ось і закінчилося наше свято. Хай кожен день буде сповнений звершеннями, удачею, радістю.
Тому давайте в мирі й дружбі жити, і доброту у серденьках нести.
Щоб з вами всім хотілося дружити
Щоб ви людьми хорошими зросли.
Від нас усіх прийміть найкращі побажання!
Веселих усмішок – якнайбільше!
Дружніх слів – сто порцій!
Душевного тепла – повні пригорщі!
Відваги – обов’язково, працелюбності - неодмінно!
Сварок, бійок, вередувань - ні грама!
До цього додати солодких снів і солодких мрій.
Миру, щастя, радості!
Хай щастить.
ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!