Сценарій: "Вечір старшокласників до дня Св.Валентина"

Про матеріал
Гра приурочена до Дня Святого Валентина. Вона проводиться серед учнів 9-11 класів. Формуються дві команди по 6 осіб: команда хлопців та команда дівчат. Правила гри: Гра складається з восьми конкурсів. У кожному конкурсі команди набиратимуть бали. Після конкурсу, команда яка виграє в даному конкурсі, матиме змогу отримати додатковий бал за правильну відповідь на статистичне питання. Переможцем гри буде та команда, яка в сумі набрала більшу кількість балів за усі конкурси.
Перегляд файлу

Гра  «ХТО ЗВЕРХУ?»

 

Гра приурочена до Дня Святого Валентина. Вона проводиться серед учнів 9-11 класів.

Формуються дві команди по 6 осіб: команда хлопців та команда дівчат.

 

Правила гри:

Гра складається з восьми конкурсів. У кожному конкурсі команди набиратимуть бали. Після конкурсу, команда яка виграє в даному конкурсі, матиме змогу отримати додатковий бал за правильну відповідь на статистичне питання. Переможцем гри буде та команда, яка в сумі набрала більшу кількість балів за усі конкурси. Успіхів!

 

Конкурс 1. Крокодил

 За 3 хвилини учасник повинен показати словосполучення своїй команді за допомогою тільки жестів. Говорити і показувати букви заборонено! Кожній команді буде задано по 2 словосполучення. За правильно відгадане словосполучення команда отримує 3 бали. Перемагає та команда, яка швидше впоралася.

 

Словосполучення 1: Піфагорові штани, Ахіллесова п’ята.

Словосполучення 2: Адамове яблуко, Чумацький шлях.

 

Конкурс 2. «Телепатичний зв’язок»

 

Тут ми перевіримо чи існує телепатія між учасниками команд.

 

Кожному учаснику команди по черзі буде зачитано твердження, що стосується Дня св. Валентина. Якщо учасник вважає це твердження правильним, він показує «ТАК», а якщо ні – «НІ», так щоб це не бачили інші гравці його команди. Далі його команда повинна здогадатися чи правильно відповів їхній учасник чи ні: якщо команда вважає, що учасник відповів правильно то підіймає «ТАК», якщо ні - «НІ». Бали команда отримує, якщо  здогадається чи правильно відповів їх гравець на твердження чи неправильно.

Перемагає команда, яка набрала більшу кількість балів.

 

Наприклад: Учаснику читається твердження: «День св. Валентина відзначається 14 лютого». Учасник показує «ТАК», що  є правильно і команда показує «ТАК» (означає що їх гравець правильно відповів на твердження), відповідно команда отримує бал. А якщо учасник показує «НІ», що неправильно, а решта показують «ТАК» (означає що їх гравець правильно відповів на твердження), то команда не отримує бал.

Відповідно не важливо чи правильно чи ні учасник відповість на твердження, важливо як команда відповість стосовно відповіді свого учасника.

 

Твердження для першої команди:

 

1. Британці в День святого Валентина надсилають валентинки своїм домашнім тваринкам.

 

Твердження правильне.  Дійсно британці в цей день надсилають валентинки своїм домашнім тваринкам, особливо якщо це кінь або собака (ну дуже вже їх люблять), а ще купують спеціальний корм у вигляді сердечок. Що ж, можливо нам важко зрозуміти таке ставлення до друзів наших менших, але погодьтесь, це доволі мило. Цікаво лишень як тваринки читають зізнання в коханні від хазяїв )

 

      2. В Японії на День св. Валентина чоловіки і хлопці дарують жінкам і дівчатам солодощі.

Твердження неправильне. Оскільки в Японії на День св. Валентина саме жінки і дівчата дарують чоловікам і хлопцям солодощі, переважно шоколад. Японці вважають, що тільки солодкий шоколад здатний передати силу кохання. Саме свято в Японії з'явилось після Другої світової війни. Якщо порівнювати це свято з українським, то в Японії дівчата докладають більше зусиль, аніж хлопці. Так кожна дівчина сама повинна приготувати для коханого шоколадні цукерки і подарувати їх. Навіть при бажанні подарувати коханому в цей день інший подарунок, вона зобов'язана поєднати його з чорним шоколадом або цукерками.

            3. В Японії День св. Валентина відзначають 14 березня.

Твердження неправильне. В Японії є й друге свято для закоханих, яке святкують 14 березня — Білий день. В це свято хлопці  у відповідь дарують дівчатам білий шоколад та інші кондитерські вироби.

 

4. В Італії День  святого Валентина називають — «солодкий».

 

Твердження правильне.  Італійці у День Святого Валентина вважають своїм обов'язком дарувати коханим солодощі. В Італії цей день так і називають — «солодкий».

 

5. Мешканці Данії надсилають один одному живі квіти в День св. Валентина.

 

Твердження неправильне. Мешканці Данії надсилають один одному засушені квіти, при цьому ти отримуєш ту квітку, з якою асоціюєшся у коханого. Датці пишуть кумедні, зазвичай анонімні віршики "gaekkebrev". Дівчина сама повинна здогадатись від кого він, якщо їй вдасться, то цього ж року вона отримає шоколадне великоднє яйце.

 

6. Німці 14 лютого прикрашають всі лікарні жовтими стрічками.

 

Твердження неправильне. Німці вважають Валентина покровителем психічно хворих, прикрашають цього дня всі лікарні червоними стрічками, а в каплицях проводять спеціальне Богослужіння.  

 

 

Твердження для другої команди

 

 

1. У Британії прийнято дарувати жінкам червоні троянди в День св. Валентина.

 

 

Твердження правильне. Дійсно у Британії прийнято дарувати жінкам червоні троянди. Цікаво, що у відповідь ви можете отримати яблуко як символ кохання і краси.

 

 

     2. День св. Валентина офіційно заборонений в деяких країнах.

 

Твердження правильне. Саудівська Аравія та Іран належать до країн, які не просто не святкують День всіх закоханих. У них свято офіційно заборонене, а кожного, кому спаде на думку відзначити його, чекає штраф. Тут ви не знайдете в магазинах ні червоних троянд, ні ведмедиків, ні валентинок.

 

 

3. Жителі Ісландії запалюють багаття 14 лютого.

 

Твердження правильне. Жителі Ісландії запалюють багаття на честь Валі – сина Одіна, хоча саме свято теж символізує любов. Дівчата одягають хлопцям на шию вуглики, а ті у відповідь дають дівчатам маленькі камінці – вважається, що для розпалення багаття потрібна іскра, яка з’являється від тертя каменю об камінь.

 

 

 

4. У Франції на День св. Валентина прийнято дарувати прикраси, зроблені своїми руками.

 

Твердження неправильне. Францію не дарма називають "країною кохання" - саме французи першими почали вітати один одного у віршованій формі. Тут прийнято дарувати на День Валентина дорогоцінні прикраси.

 

 

5. У Фінляндії в День св. Валентина листівки надсилають найкращим товаришам.

 

Твердження правильне. У Фінляндії цей день називають Днем друзів, і окрім коханих, листівки надсилають найкращим товаришам. Тут це свято набуло популярності у 80-их роках. День Валентина досяг цих країв завдяки американським студентам, які приїжджали сюди за обміном. Вважається, що така трансформація зі святом відбулась внаслідок прагнення місцевих чоловіків та жінок до рівноправ’я. А, можливо, кохання, як і дружба, потребує перш за все відданості та щирості почуттів. Але ця зміна є непоганою ідеєю, адже святкувати можуть всі, а не тільки ті щасливчики, які вже знайшли свою другу половинку.

 

 

6. День святого Валентина комерційне свято.

 

Твердження правильне. Існує думка, що сучасний День святого Валентина — маркетинговий хід. У всьому світі існують особливі традиційні дарунки в цей день. Наприклад, у Франції це ювелірні прикраси, в Японії — кондитерські вироби певної компанії-виробника, а в Данії — засушені квіти.

 

А тепер ще кілька цікавих фактів:

  •                   Колись дівчата вірили в повір’я: якщо дівчина побачить в цей день вільшанку (пташку), то їй судилось вийти заміж за моряка, якщо горобця, то судився їй бідняк, з яким вона все ж таки знайде своє щастя, а щиглик обіцяє їй чоловіка-мільйонера.
  •                   Більша частина валентинок, які отримують люди по всьому світу, - аноміна або написана лівою рукою чи справа наліво, щоби додати загадковості. Однак, якщо ви вірите в долю, вам доведеться самотужки розшукати відправника.
  •                   Рекорд на найдовший поцілунок був встановлений у Нью-Йорку. Роберта і Марк Грізволд цілувались впродовж 29 год. 37 хв. Весь цей час вони провели навстоячки, без перерв на сон, їжу чи інші фізіологічні потреби.
  •                   Ще один рекорд, пов’язаний з поцілунками був встановлений в 1990 році Альфредом Вольфрамом, який поцілував 8001 людину впродовж 8 год.
  •                   За кількістю продаж, валентинки займають перше місце, поступаючись тільки  різдвяним листівкам. Більшість валентинок купують жінки, чоловіки більше "спеціалізуються" на цукерках, шоколадках і букетах троянд.
  •                   Римо-Католицька церква схиляється до думки, що Святий Валентин – покровитель не закоханих, а психічнохворих. Тому на іконах часто зображають, як він зцілює хлопця від епілепсії. А православна церква згадує Валентинів 7 травня, 19 липня та 12 серпня.
  •                   Мощі святого Валентина є в Самборі на Львівщині. Автентичність їх підтверджена Папою Римським 1759 року. Кажуть, що Валентин був покровителем місцевої єпархії. Але хто зна, чи це той самий Валентин…
  •                   У Мексиці в 2012 році відбулась церемонія колективного шлюбу, в якій взяли участь більше 6 000 пар.

 

Конкурс 3. Хто це?

 

В цьому конкурсі вам буде представлено дитяче фото вчителя ЗНЗ. Вам потрібно впізнати хто це? За правильну відповідь ви отримаєте по 1 балу.

(Фото виводиться на екран)

 

 

ФОТО 1 ---------------------------------

Відповідь:_________________________

 

ФОТО 2 -----------------------------------

     Відповідь:_________________________

 

 

 

ФОТО 1 --------------------------

Відповідь:_________________

 

ФОТО 2 ---------------------

Відповідь:________________

 

 

 

 

Конкурс 4. «Склади слово»

На учасників команд надягаються літери: одна спереду і одна ззаду (запам’ятайте їх). За 3 хвилини ви маєте відповідаючи на запитання, складати слова зліва направо (по відношенню до глядачів), (справа наліво по відношенню до ведучої). Всього 14 запитань – 14 слів. За одне правильно складене слово – 1 бал. Перемагає та команда, яка склала більше слів за 3 хвилини, або швидше впоралася із завданнями.

 

Запитання для команди дівчат:

 

  1. Ромашка, волошка, троянда

 (квітка)

  1. Багаторічний режим погоди; сухий, вологий

(клімат)

  1. Маю крила, та не птах, на семи стою вітрах. То ж мене і кличе всяк не інакше, як ...

(вітряк)

  1. Хитро на сполуки діє: з лугами — синіє, а з кислотами – червоніє.

(лакмус)

  1. Людей з біди рятує і хвороби всі лікує

(лікар)
6. Сульфур.

(сірка)

  1. Засіб для пересування у баби Яги.

(мітла)

  1. Біле ведмежатко із мультфільму.

(Умка)

  1. Нею покрита риба.

(луска)

  1. Традиційна українська святкова пісня «Многая …»

(літа)

  1. Вікторія коротко 

(Віка)

  1.  Волосся над верхньою губою.

(вуса)

13. Коли він потрібний – його викидають, а коли не потрібний – підіймають.

(якір)

14. Дерево родини кленових; у пісні стоїть над водою.

(явір)

К в і т к а – р л у с м я

 

Запитання для команди хлопців: 

 

  1. Український радянський футболіст, колишній тренер збірної України з футболу.

(Блохін)

  1. Документ з вашими оцінками. (видається в кінці семестру)

(табель)

  1. Удар, що не дає можливості продовження бою (один з можливих результатів боксерського поєдинку).

(нокаут)

  1. Художньо-декоративна плитка, різновид кераміки.

(кахель)

  1. Безкрила комаха, паразит ссавців, людей.

(блоха)

  1. Він всьому голова.

(хліб)

  1. Частина тіла, місце з’єднання плечової кістки з кістками передпліччя.

(лікоть)

  1. Слабоалкогольний напій джин …

(тонік)

  1. Броньована бойова машина на гусеничному шасі.

(танк)

  1. Тепла пора року.

(літо)

  1. Захоплення, улюблене заняття на дозвіллі.

(хобі)

  1. Стадо коней; отруйна речовина нервово-паралітичної дії.

(табун)

  1. Мінерал для виготовлення пудри, зубного порошку, присипок(зокрема гумових рукавичках)

(тальк)

14. Газовий, кисневий…

(балон)

Б л о х і н - к у е т а ь

 

 

                                               Конкурс 5. «5 слів»

 

На екрані будуть з’являтися рядки з відомої поезії (все з шкільної програми). У рядку 5 слів, які закриті. Ці слова ви можете відкривати по черзі в будь-якому порядку. Відкриваючи слово ви вгадуєте рядок, якщо ні то відкриваєте далі. Бажано відкрити якомога менше слів. Ви набираєте стільки балів, скільки у вас залишилося закритих слів.

Кожна команда отримає по 3 рядки. Будьте уважні, навіть якщо одне слово ви назвете неправильно відповідь не зараховується. А якщо ви назвете автора і назву поезії, то отримаєте додатковий бал.                                                                                                                                  

 

     А якщо повністю процитуєте,  отримаєте солодкий презент від журі.

 

Отож, першою розпочне команда дівчат

 

1) Відповідь для команди дівчат  «Як умру то поховайте мене» рядки із «Заповіту» Т. Г.Шевченка.

 

2) Відповідь для команди хлопців  «Любіть Україну, як сонце, любіть»  рядки із «Любіть Україну!» Володимира Сосюри.

3) Відповідь для команди дівчат  «Всяка тримає свій ум голова» рядки із «Всякому місту - звичай і права...» Г. Сковороди.

4) Відповідь для команди хлопців  «Згинуть наші вороги як роса»  рядки із «Ще не вмерла Україна» Павла Чубинського.

5) Відповідь для команди дівчат  «Ти знаєш, що ти – людина» рядки із «Ти знаєш, що ти – людина?» Василя Симоненка.

6) Відповідь для команди хлопців  «Я пас ягнята за селом»  рядки із «Мені тринадцятий минало»  або N.N.  Т. Г.Шевченка.

 

 

 

 

Конкурс 6. «Обмін ролями»

 

У цьому конкурсі дівчата виконують чоловічу роботу і навпаки, хлопці – жіночу.

Учасникам команд буде представлено по 10 інструментів і таблички з їхніми назвами. Потрібно дати назву кожному інструменту за 90 секунд. За кожну правильну відповідь команда отримує по 1 балу.

 

Дівчата, перед вами 10 ручних інструментів. За 90 секунд ви маєте розкласти таблички з назвами, які відповідають даному девайсу.

1. Пасатижі - ручний інструмент у вигляді двох схрещених важелів; кліщі, щипці з плоскими, плескатими кінцями (губами).

 

2. Киянка — дерев'яний або гумовий молоток, а також молоток з гумовими накладками на бійчиках.

 

3. Стаме́ска - ручний різальний столярно-теслярський інструмент. Використовується для видовбування отворів і заглиблень у деревині, для зачищання, підрізання дерев'яних виробів, зачищання пазів, зняття фасок, різьблення.

 

4. Руба́нок - узагальнена назва різальних інструментів для ручного стругання деревини та деревних матеріалів.

 

5. Обце́ньки - ручне металеве знаряддя у вигляді щипців з загнутими всередину і загостреними кінцями для витягування цвяхів, різновид кліщів.

6. Цвяходе́р - вигнутий інструмент, розплющений кінець якого слугує для підтримування, розчеплювання чого-небудь, натискування на щось або висмикування цвяхів з деревини чи іншого матеріалу.

 

 

 

7. Ріжковий - ключ, робочий профіль якого охоплює кріпильну деталь з двох або трьох сторін. Має U-подібну форму.

 

 

 

8. Накидний ключ - робочий профіль яких охоплює кріпильну деталь з усіх боків, повторюючи профіль деталі.

 

 

 

 

 

9. Розвідний ключ - ручний інструмент, який використовується для обертання гайок, болтів та інших деталей. Є різновидом ріжкового ключа, з регульованими губками.

 

 

10. Ви́крутка інструмент, призначений для відгвинчування і загвинчування гвинтів, шурупів та інших деталей з різьбою, на головці яких є шліц (паз).

 

 

 

 

 

 

 

Хлопці, перед вами 10 інструментів з жіночої косметички і не тільки.

За 90 секунд ви маєте розкласти таблички з назвами, які відповідають даному пристосуванню.

 

1. Пушер – це манікюрний інструмент у вигляді лопаточки, яку всі професійні майстри використовують для манікюру. В основному його застосовують для того, щоб прибрати кутикулу.

 

 

2. Аплікатор -  інструмент для нанесення макіяжу є різновидом куполоподібних кистей, призначених для нанесення компактних сухих текстур, найчастіше — тіней.
 

 

3. Спонж — інструменти для макіяжу, представляють собою невеликі губки з латексу.


 

 

4. Пухівка - чимось нагадує ватний диск, але вона потовщена, з гладкою поверхнею. Вона потрібна для нанесення пудри і фіксації її тональної основи.

 

5. Кисть

 

 

  1. Щипці

  1. Пемза

  1. Пилочка

 

 

 

  1. Пінцет

 

  1.  Кніпсер

 

Конкурс 7. Хто я?

 

По одному учаснику з кожної команди стануть певними персонажами. За 3 хвилини їхнє завдання -  відгадати хто вони?  Учасник може задавати запитання своїй команді, на які можна відповідати тільки «так» або «ні». Перемагає та команда, яка швидше впоралася із завданням.

 

 

Конкурс 8. Гравці в ряд.

У цьому конкурсі  вам потрібно поставити своїх суперників в ряд відповідно певних критеріїв.

Отож, хлопці, розставте дівчат за місяцями їхнього народження. На першому місці буде стояти та дівчина, яка народилася, наприклад, 1 січня, а на останньому – та, що народилася 31 грудня.

Дівчата, розставте хлопців за часом, коли в них вперше з’явився власний мобільний телефон. На першому місці той, у кого найперше з’явився телефон, на останньому – той у кого востаннє.

 

 

 

1.______________________

 

2

 

 

 

 

doc
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
1406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку