СЦЕНАРІЙ ВИСТУПУ ЕКОЛОГІЧНОЇ АГІТБРИГАДИ ШЕЛЕСТІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ
«АТАКА ВІРУСІВ. ВРЯТУЙ ПЛАНЕТУ!»
Обладнання: стенд із написом назви команди «ІМПУЛЬС», роздруковані зображення вірусу, антисептик, маски захисні, музичний супровід
1 учень: Пані та панове!
2 учень: Леді та джентльмени!
3 учень: Хлопці та дівчата!
4 учень: Дорослі та малята!
Разом: Вас вітає екологічна агітбригада
Шелестівського ліцею «ІМПУЛЬС»
5 учень: Наше гасло – змінимо себе - змінимо світ! Врятуємо планету від атаки вірусів! Збережемо її красу!
Пісня
(на мотив AC/DC«Highway To Hell» )
Ми тут сьогодні до вас прийшли,
Життя й планету щоб зберегти.
Є в нас дівчата і хлопці є,
Планета рідна – це наше все!
Вода джерельна, блакитна вись,
Врятуй природу, ти зупинись.
Птахи і звірі, ліси й поля ,
Це наша рідна матінка-Земля.
Віруси – геть!! Віруси – геть!!
6 учень: Віруси, віруси…А що ми знаємо про них?
Вірус:
Чому я прийшов на цю дивну планету?
Питає мене кожен житель Землі,
Який ходить в масці, мов в бронежилеті
І миє щохвилини долоні свої.
1 учень: Існує популярна теорія, що віруси — це перші мешканці нашої планети. Водночас вони — провокатори хвороб.
2 учень: Збудники захворювань бувають різні: у вигляді клітини (це бактерії), у дрібнішій формі — це віруси.
3 учень: Але не думайте, що віруси — такі собі простачки, порівняно з бактеріями. Це не так, адже вони живі, мають ДНК або РНК, здатні до мутації, розмноження та виживання в складних умовах.
4 учень: Є версія, що віруси потрапили на Землю в момент її створення і що вони, начебто, живуть і в космосі.
5 учень: Віруси найбільше люблять жити в живому організмі — людини, тварини чи рослини. Саме в організмі віруси займаються улюбленою справою — розмноженням.
6 учень: Але вони вміють виживати й поза організмом. Здебільшого десь на дверних ручках, столах, поручнях маршруток та інших поверхнях.
1 учень: Довжина їхнього життя поза організмом залежить від сприятливості умов.
2 учень: Віруси полюбляють низку температуру, вологість, туман. За таких умов їм легко мігрувати від людини до людини.
3 учень: Але з часом віруси слабшають і втрачають свою силу! Що, звісно, не може не тішити! Тому наше завдання сьогодні – дбати про власний імунітет та дотримуватись гігієни.
4 учень:
Ходить вірус по народах,
та й питається у всіх :
5 учень:
- Ой, чи живі, чи здорові
усі жертви вірусові?
4 учень:
Обізвався наш козак:
1 учень:
- Помирать мені ніяк.
Ми і живі, і здорові,
ми не жертви вірусові!
4 учень:
Обізвались його діти:
3 учень:
– Нас навчили руки мити!
Ми і живі, і здорові,
ми не жертви вірусові!
4 учень:
Обізвалась жінка люба:
5 учень:
- Я не ходжу там, де люди.
Ми і живі, і здорові,
ми не жертви вірусові!
4 учень:
Обізвались тато й мати:
1 учень:
- Слід дистанцію тримати!
Ми і живі, і здорові,
ми не жертви вірусові!
4 учень:
Обізвався його брат:
2 учень:
- Протираю все підряд.
Ми і живі, і здорові,
ми не жертви вірусові!
4 учень:
Обізвалася сестриця:
3 учень:
- Ношу маску й рукавиці.
Ми і живі, і здорові,
ми не жертви вірусові!
4 учень:
Обізвались лікарі:
5 учень:
- В нас костюми захисні!
Ми і живі, і здорові,
ми не жертви вірусові!
4 учень:
Обізвалася бабуся:
6 учень:
- Що сказать йому, дідусю?
1 учень:
- Іще живі, вже здорові
усі жертви вірусові!
Танцювальна композиція (Athena «For real»)
Фонова музика
1 учень: Віруси – хитрі та підступні, але ти можеш озброїтися проти них!
Разом: Як?
2 учень: Одягай маску в громадських місцях!
Одягають маски
3 учень: Користуйся антисептиком!
Імітують використання антисептика
4 учень: Мий руки з милом!
Імітують миття рук
5 учень: Дотримуйся соціальної дистанції!
Руки в сторони
6 учень: Не торкайся обличчя немитими руками!
1 учень: Часто провітрюй приміщення!
2 учень: Дотримуйся питного режиму!
Разом: Зміни себе – врятуй світ!
3 учень: Бережіть себе та своїх близьких!