Сценарій закриття 2 зміни
Обладнання та матеріали: трон, костюм дракончика, костюм імператора , книга із завданнями, куля в якій 3 намистинки- сила дракона, цеглинки лего по 2 на кожну дитину (1 загін)- будуємо стіну; кольорові кульки та 2 кошики- збери врожай (0 клас); зображення панди з картону з відкритою пащею, в яку діти будуть закидувати кульки – нагодуй панду (2 загін); повітряні кульки в середині однієї перлина, зубочистка, щоб проколоти кульку(3 загін).
Доброго дня, дорогі друзі! Сьогодні ми зібралися тут, щоб урочисто закрити нашу табірну зміну, присвячену чудовій країні- Китаю! Розпочнемо з чудового музичного номера, який перенесе нас у величну країну КИТАЙ. Зустрічайте нашого першого гостя з Китаю бурхливими оплесками. ПРЕДСТАВИТИ…. (ім’я)
МУЗИЧНИЙ НОМЕР
Перенесемося у стародавні часи. До нас на свято, із стародавнього Китаю, завітав ще маленький гість Лунг- Лунг (виходить Ілля у костюмі дракончика)
Дракончик: Я малий дракончик, в Китаї я живу.
Крила ще слабенькі, але я зросту.
Завітав до вас я, на веселе свято,
Хочу разом з вами грати і співати.
Імператор (сідає на трон): Доброго дня, діти! Я - імператор із стародавнього Китаю, і я почув, що ви тут весело проводите час і багато дізналися про величну країну- Китай. Але ви повинні знати, що моя влада безмежна, і сьогодні я не дозволю вам веселитися!
(Звертається до дракончика): а ти, як опинився на святі? Вся твоя магічна сила тепер належить мені (показує кулю «магічною силою дракончика»), доки не виконаєш всі мої завдання не поверну.
Дракончик: Любі друзі, допоможіть мені повернути мою силу.
Ведуча: допоможемо ЛУНГ-ЛУНГУ? Разом швидко виконаємо всі завдання з книги імператора.
Імператор (відкриваючи книгу): МОЄ ПЕРШЕ ЗАВДАННЯ- побудувати ще одну Велику стіну з цеглинок, довжина стіни -18 цеглинок, висота 2 цеглинки. ВИКОНУЮТЬ ДІТИ 1 ЗАГОНУ, будують з лего стіну.
Ведуча: дуже гарна стіна, дуже швидко впоралися, але імператор каже, що цього недостатньо, і лише віддасть частину сили дракону.
ІМПЕРАТОР ВІДДАЄ ЧАСТИНУ СИЛИ ДРАКОНУ
Давайте, трохи перепочинемо.
ЗАСПІВАЄМО ГАРНУ ПІСНЮ
Ведуча: чи сподобалась Вам пісня, імператоре? Тепер наші діти готові виконувати наступне Ваше завдання.
Імператор: ДРУГЕ ЗАВДАННЯ: зібрати врожай, щоб нагодувати панду. (Діти 1 загону збирають кульки).
Ведуча: Молодці, впоралися із завданням, за це імператор віддасть дракончику ще частинку його сили. Час настав потанцювати.
ТАНОК
Ведуча: а тепер прийшов час нагодувати пандочку овочами та фруктами, які зібрали діточки.
ТРЕТЄ ЗАВДАННЯ : виконує 2 загін, закидує кульки.
Імператор: Молодці, впоралися, тримайте ще частинку сили дракона.
Ведуча: наші діти не тільки гарно танцюють, виконують завдання, але знають не одну пісню китайською мовою.
ПІСНЯ
Імператор: Ви справді дуже стараєтеся. Ваші пісні і танці такі чудові, що я вирішив повернути силу нашому дракончику, остання частина сили захована в перлині, а перлина в одній з кульок, відшукайте перлину і дістаньте кульку, тоді дракончик поверне собі всю силу.
ЧЕТВЕРТЕ ЗАВДАННЯ : виконує 3 загін. Серед кульок діти шукають одну з перлиною, лопають її.
Діти віддають перлину ЛУНГУ
Дракончик: дякую, друзі. Тепер я знову зможу бути сильним та веселим!
Імператор скидає злий образ і стає добрим імператором.
Імператор: Дякую вам, діти, ви змінили моє серце ! Ви показали, що справжня сила в дружбі, доброті і співпраці. Я повернув силу Лунг-Лунгу і тепер бачу, що у добрих людей багато друзів. Я теж хочу стати вашим другом. Дозвольте мені залишитися на вашому святі.
Ведуча: Звісно залишайтеся запрошуємо вас на спільне фото та ігри з аніматорами.