сценарій закриття табірної зміни "Подорож Китаєм"

Про матеріал
сценарій закриття табірної зміни "Подорож Китаєм", робота пришкільного табору
Перегляд файлу

Сценарій закриття 2 зміни

Обладнання та матеріали: трон, костюм дракончика, костюм імператора , книга із завданнями, куля в якій 3 намистинки- сила дракона, цеглинки лего по 2 на кожну дитину (1 загін)- будуємо стіну; кольорові кульки та 2 кошики- збери врожай (0 клас); зображення панди з картону з відкритою пащею, в яку діти будуть закидувати кульки – нагодуй панду (2 загін); повітряні кульки в середині однієї перлина, зубочистка, щоб проколоти кульку(3 загін).

Доброго дня, дорогі друзі! Сьогодні ми зібралися тут, щоб урочисто закрити нашу табірну зміну, присвячену чудовій країні- Китаю! Розпочнемо з чудового музичного номера, який перенесе нас у величну країну КИТАЙ. Зустрічайте нашого першого гостя з Китаю бурхливими оплесками. ПРЕДСТАВИТИ…. (ім’я)

МУЗИЧНИЙ НОМЕР

Перенесемося у стародавні часи. До нас на свято, із стародавнього Китаю, завітав ще  маленький гість Лунг- Лунг (виходить Ілля у костюмі дракончика)

Дракончик: Я малий дракончик, в Китаї я живу.

Крила ще слабенькі, але я зросту.

Завітав до вас я, на веселе свято,

Хочу разом з вами грати і співати.

Імператор (сідає на трон): Доброго дня, діти! Я - імператор із стародавнього Китаю, і я почув, що ви тут весело проводите час і багато дізналися про величну країну- Китай. Але ви повинні знати, що моя влада безмежна, і сьогодні я не дозволю вам веселитися!

(Звертається до дракончика): а ти, як опинився на святі? Вся  твоя магічна сила тепер належить мені (показує кулю «магічною силою дракончика»), доки не виконаєш всі мої завдання не поверну.

Дракончик: Любі друзі, допоможіть мені повернути мою силу.

Ведуча: допоможемо ЛУНГ-ЛУНГУ? Разом швидко виконаємо всі завдання з книги імператора.

Імператор (відкриваючи книгу): МОЄ ПЕРШЕ ЗАВДАННЯ- побудувати ще одну Велику стіну з цеглинок, довжина стіни -18 цеглинок, висота 2 цеглинки. ВИКОНУЮТЬ ДІТИ 1 ЗАГОНУ, будують з лего стіну.

Ведуча: дуже гарна стіна, дуже швидко впоралися, але імператор каже, що цього недостатньо, і лише віддасть частину сили дракону.

ІМПЕРАТОР ВІДДАЄ ЧАСТИНУ СИЛИ ДРАКОНУ

Давайте, трохи перепочинемо.

ЗАСПІВАЄМО  ГАРНУ ПІСНЮ

Ведуча: чи сподобалась Вам пісня, імператоре? Тепер наші діти готові виконувати наступне Ваше завдання.

Імператор:  ДРУГЕ ЗАВДАННЯ: зібрати врожай, щоб нагодувати панду. (Діти 1 загону збирають кульки).

Ведуча: Молодці, впоралися із завданням, за це імператор віддасть дракончику ще частинку його сили. Час настав потанцювати.

ТАНОК

Ведуча: а тепер прийшов час нагодувати пандочку овочами та фруктами, які зібрали діточки.

ТРЕТЄ ЗАВДАННЯ :  виконує 2 загін, закидує кульки.

Імператор: Молодці, впоралися, тримайте ще частинку сили дракона.

Ведуча: наші діти не тільки гарно танцюють, виконують завдання, але знають не одну пісню китайською мовою.

ПІСНЯ

Імператор: Ви справді дуже стараєтеся. Ваші пісні і танці такі чудові, що я вирішив повернути силу нашому дракончику, остання частина сили захована в перлині, а перлина в одній з кульок, відшукайте перлину і дістаньте кульку, тоді дракончик поверне собі всю силу.

ЧЕТВЕРТЕ ЗАВДАННЯ :  виконує 3 загін. Серед кульок діти шукають одну з перлиною, лопають її.

Діти віддають перлину ЛУНГУ

Дракончик: дякую, друзі. Тепер я знову зможу бути сильним та веселим!

Імператор скидає злий образ і стає добрим імператором.

 Імператор: Дякую вам, діти, ви змінили моє серце ! Ви показали, що справжня сила в дружбі, доброті і співпраці. Я повернув силу Лунг-Лунгу і тепер бачу, що у добрих людей багато друзів. Я теж хочу стати вашим другом. Дозвольте мені залишитися на вашому святі.

Ведуча: Звісно залишайтеся запрошуємо вас на спільне фото та ігри з аніматорами.

 

 

docx
Додано
6 жовтня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку