1-й місяць
Тема. Зміни
День 1. Що змінилося у школі?
(Під музичний супровід вітання – танцювання трьома мовами).
Повідомлення синоптика:
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
(Синоптик в куточку природи робить відмітки)
3.1 Загадки
Що це за великий дім:
Все кімнати і кімнати?
Він освіту дає всім,
Тим, що хочуть пізнавати.
А хто знає, той не блудить,
Як то кажуть: вийшов в люди.
Справді, кажуть недарма:
Без знання життя нема.
Це потрібно знати всім.
Як же слід назвати дім? (Школа)
Дає здоров’я — спорт.
Вагу — солодкий торт.
Мед — працьовиті бджоли.
Знання глибокі — … (школа)
Стоїть будинок:
Хто в нього увійде,
Той знання знайде. (Школа)
Стоїть великий світлий дім ,
Чомучок є багато в нім.
Вони і пишуть, і говорять,
рахують, мріють, нове творять. (Школа )
3.2 Вправа асоціації
Завдання: назвати всі слова, що пояснюють зміст слова «школа».
- З яким настроєм ви йдете до школи?
- Для кого потрібна школа?
- А що ви почули у загадках про школу?
- Чи помітили ви, що змінилося в нашій школі?
- А чому? Як ви гадаєте?
3.3 Крісло автора
Учень розповідає про історію рідної школи.
Фізкультхвилинка музична
Вправа «Сонячні промінчики»
Пропоную здобувачам освіти вільно розташуватись в класі. Кожен учень тримає «промінчик сонця». Кружляючи із піднятими вгору промінчиками, діти «мерехтять» ними. Далі, за командою завмирають і після «оживлення» виконують завдання.
На дошці малюнок школи (2 поверхи). Вірно відповідаючи на запитання, учні прикріплюють промінчики до відповідного поверху.
Підсумок вчителя: Школа – це гомінкий вулик, до якої приємно вам ходити кожного дня. У нас світло, затишно, доброзичливо.Тут прислухаються до вашої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння. Багато ваших батьків, близьких та рідних теж навчались в цієї школі. Я теж, початкову освіту отримала в стінах цієї школи.
Офтольмологічна пауза.
Робота на стор.4
Робота на стор.5
1.Читання твору «Зміни в школі» за Всеволодом Нестайко.
2.Обговорення прочитаного:
* Чи змінилися герої твору Колько і Кося? Як саме?
* Як, на твою думку, почувала себе Хрюша Кабанюк у новому колективі?
* Що ти можеш порадити однокласникам Хрюші, аби допомогти їм подружитися з новенькою?