Що змінилося у школі?

Про матеріал
Створити умови для з’ясування змісту понять «зміни»; сприяти формуванню навичок визначити зміни ( у тілі, знаннях, школі, в природі); надати учням змогу висловлювати власні думки і почуття з приводу побаченого і почутого; забезпечити можливість для порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; стимулювати дотримання правил щодо догляду за своїм тілом, одягом, особистими речами; заохотити до пізнання власних емоцій (позитивних і негативних), їхніх змін у різних ситуаціях та впливу на організм.
Перегляд файлу

1-й місяць

Тема. Зміни

День 1. Що змінилося у школі?

  1. Вітання

(Під музичний супровід вітання – танцювання трьома мовами).

  1. Календар погоди.

Повідомлення синоптика:

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Стовпчик термометру показує ___ (градусів), ________ (тепло/холодно).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

(Синоптик в куточку природи робить відмітки)

  1. Обмін інформацією. Тема дня «Що змінилося у школі?»

3.1 Загадки

Що це за великий дім:
Все кімнати і кімнати?
Він освіту дає всім,
Тим, що хочуть пізнавати.
А хто знає, той не блудить,
Як то кажуть: вийшов в люди.
Справді, кажуть недарма:
Без знання життя нема.
Це потрібно знати всім.
Як же слід назвати дім? (Школа)

Дає здоров’я — спорт.
Вагу — солодкий торт.
Мед — працьовиті бджоли.
Знання глибокі — … (школа)

Стоїть будинок:
Хто в нього увійде,
Той знання знайде. (Школа)

Стоїть великий світлий дім ,
Чомучок є багато в нім.
Вони і пишуть, і говорять,
рахують, мріють, нове творять. (Школа )

3.2 Вправа асоціації

Завдання: назвати всі слова, що пояснюють зміст слова «школа».

- З яким настроєм ви йдете до школи?

- Для кого потрібна школа?

- А що ви почули у загадках про школу?

- Чи помітили ви, що змінилося в нашій школі?

- А чому? Як ви гадаєте?

3.3 Крісло автора

Учень розповідає про історію рідної школи.

Фізкультхвилинка музична

  1. Групове завдання

Вправа «Сонячні промінчики»

Пропоную здобувачам освіти вільно розташуватись в класі. Кожен учень тримає «промінчик сонця». Кружляючи із піднятими вгору промінчиками, діти «мерехтять» ними. Далі, за командою завмирають і після «оживлення» виконують завдання.

 На дошці малюнок школи (2 поверхи). Вірно відповідаючи на запитання, учні прикріплюють промінчики до відповідного поверху.

  • Назви меблі, що містяться у школі на першому поверсі.
  • Назви те, що нове з’явилося у школі після літніх канікул.
  • Пригадати і назвати, що зникло в школі після літніх канікул.

Підсумок вчителя:   Школа – це гомінкий вулик, до якої приємно вам ходити кожного дня. У нас світло, затишно, доброзичливо.Тут прислухаються до вашої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати  школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння. Багато ваших батьків, близьких та рідних теж навчались в цієї школі. Я теж, початкову освіту отримала в стінах цієї школи.

Офтольмологічна пауза.

  1. Робота з підручником стор. 4-6

Робота на стор.4

  1. Про що ви дізнаєтесь, вивчаючи тему «Зміни»
  2. Знайомство з дитинством Всеволода Нестайко.

Робота на стор.5

  1. Знайомство з серією книжок «Лісова школа»
  • Як ти гадаєш, про що йдеться у творі, який проілюструвала художниця?
  • Що спільного між твоєю школою та лісовою?  Чим вони відрізняються?
  • Які зміни відбуваються в природі восени?
  • Робота на стор.6

1.Читання твору «Зміни в школі» за Всеволодом Нестайко.

2.Обговорення прочитаного:

   * Чи змінилися герої твору Колько і Кося? Як саме?

   * Як, на твою думку, почувала себе Хрюша Кабанюк у новому колективі?

   * Що ти можеш порадити однокласникам Хрюші, аби допомогти їм подружитися з новенькою?

  1. Теми для Щоденника вражень
  • Я помітив(ла), що в школі стало краще, коли…
  • Для мене нові зміни в школі…
  • Я б хотів(ла), щоб ще в нашій школі
docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
1566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку