Щоденні 3. Математика самостійно.Готуємося до ДПА з математики.

Про матеріал
Щоденні 3. Математика самостійно. Картки для самостійної роботи. Перевірка вмінь виконувати арифметичні дії над багатоцифровими числами; вміння знаходити значення складеного числового виразу на основі правил порядку виконання дій у виразах, записаних з дужками та без дужок; розв’язування складених текстових арифметичних задач, які включають співвідношення та залежності між величинами; знаходження периметра та площі прямокутника.
Перегляд файлу

Готуємося до ДПА з математики 4 клас

Математика самостійно (Щоденні 3)

Робота 1. Перевірка знань десятинного складу числа, вміння розкладати багатоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; додавати та віднімати багатоцифрові числа; перетворення одиниць вимірювання на менші або більші одиниці;  вміння обчислювати периметр багатокутника.

Робота 2. Перевірка вмінь знаходити значення складних виразів, які мають декілька арифметичних дій з багатоцифровими числами; додавання та віднімання величин, данні в текстових задачах; розв’язання складених арифметичних задач.

Робота 3. Перевірка вмінь виконувати множення багатоцифрового числа на двоцифрове та трицифрове число; ділення багатоцифрового числа на двоцифрове та трицифрове число; вміння розв’язувати арифметичні задачі (включаючи задачі на рух двох предметів в одному та в протилежному напрямку).

Робота 4 . Перевірка вмінь виконувати арифметичні дії над багатоцифровими числами; вміння знаходити значення складеного числового виразу на основі  правил порядку виконання дій у виразах,  записаних з дужками та без дужок; розв’язування складених текстових арифметичних задач, які включають  співвідношення та залежності між величинами; знаходження периметра та площі прямокутника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота 1.                       Варіант І

  1. Розкласти число 1297 на суму розрядних доданків.
  2. Виконай дії письмово:

2136+864           3150 – 1635           800 - 154

  1. 15 мм = ____ см____мм        1 год30хв =_______хв

1250 кг = ____т____кг          30 см =  ____мм

24 км = _____м                      2 хв =  ____с

  1. Накресли  трикутник, виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
  2. *Запиши найбільше шестицифрове число.
  3. *Можна порівняти числа, в записи яких деякі цифри замінили крапками? Постав знаки > та < так, щоб записи були вірними:   2…. 9….              3     ..5

Робота 1.                       Варіант ІІ

  1. Розкласти число 4158 на суму розрядних доданків.
  2. Виконай дії письмово:

5308+497           4863 – 872          300 - 97

  1. 16 дм = ____ м____дм        3 год =_______хв

1250 г = ____кг____г          8 т =  ____кг

25 км = _____м                   1 хв 25с =  ____с

  1. Накресли  квадрат, виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
  2. *Запиши найбільше п’ятицифрове число.
  3. *Які знаки дій треба записати в рамках та де поставити дужки, щоб рівність була істиною?    5 5   5 = 2

Робота 1.                       Варіант ІІІ

  1. Розкласти число 3105 на суму розрядних доданків.
  2. Виконай дії письмово:

78564+17827           43872 - 6384          1000 - 298

  1. 1350см = ____ м____см             300см =_______м

25000мм = ____м                       8 т 200кг =  ____кг

2год 15 хв = _____хв                  3600с =  ____год

  1. Накресли  трикутник, виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
  2. *Запиши найбільше шестицифрове число, всі цифри якого різні.
  3. *Хлопчик вирішив скупатися в річці. Він роздягнувся, склав одяг на березі, увійшов у воду та  поплив. «Зараз я три рази перепливу річку, одягнусь та піду додому.» Як ви гадаєте , знайшов він свій одяг на березі, коли вийшов з води? Відповідь поясни.

Робота 1.                       Варіант ІV

  1. Розкласти число 5024 на суму розрядних доданків.
  2. Виконай дії письмово:

50768+39327           61923 - 8165          2000 - 1074

  1. 200 мм = ____ дм                               180дм =_______м ____дм

2530м = ____км____м                       15000кг =  ____т

76 хв = ____год _____хв                   600с =  ____хв

  1. Накресли  чотирикутник, виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
  2. *Запиши найменше шестицифрове число, всі цифри якого різні.
  3. *В класі 40 учнів. Сьогодні відсутні 2 особи. Яка частина  учнів класу  відсутні?

Робота 1.                       Варіант V

  1. Запишіть скільки всього в числі 47015: а) десятків; б) сотень;  в) тисяч.
  2. Виконай дії письмово:

72368+1935           2000 - 79          40100 - 2607

  1. 4600мм = ____ м____см               3 кг 5 г  =_______г

3год 15 хв = ____хв                      80 хв  =  ____с

6 т = _____г                                   5060 м =  ____км _____м

  1. Накресли  чотирикутник, але не прямокутник. Виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
  2. * З якого року розпочалося 21 століття?
  3. * Купили стрічку довжиною 1 м 20 см. Дві третини стрічки використали на прикрашання костюму для театру. Скільки стрічки використали?

Робота 1.                       Варіант VІ

  1. Запишіть скільки всього в числі 47015: а) десятків; б) сотень;  в) тисяч.
  2. Виконай дії письмово:

3297+14995           5000 - 126          30101 - 6917

  1. 305 дм = ____ м____дм                     4 м 3 мм =_______мм

5 км = __________мм                       2070 кг =  ____т____кг

96 год = _____хв                               90 хв =  ____год ___хв

  1. Накресли  трикутник, виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
  2. *Запиши найбільше п’ятицифрове число, всі цифри якого різні.
  3. *В дитячий літній табір привезли 2400 кг капусти. Через декілька днів запас капусти зменшився на одну чверть. Скільки капусти залишилося?

 

 

Робота 2.                       Варіант І

  1. Знайдіть значення виразу ( 1300 – 500) : 4 - 196
  2. На базі було 35 т капусти. В магазини відправили 20т 450 кг капусти. Скільки капусти залишилося на базі?
  3. Потяг йшов 3 години зі швидкістю 85 км/год, а потім до зупинки пройшов 125 км. Скільки кілометрів прошов потяг?
  4. *До числа 5 зліва та справа приписали цифру 5. У скільки разів збільшилося число?
  5. *Ганна - дочка Марії,  а Марія – дочка Світлани. Ким буде Ганна для Світлани?

 

Робота 2.                       Варіант ІІ

  1. Знайдіть значення виразу 150 9 + 3618 : 9
  2. Заняття гуртка розпочалося о 9 годині 20 хвилин та тривало 45 хвилин. Коли закінчилося заняття гуртка?
  3. Металева куля важче скляної у 2 рази. Маса 6 скляних куль 480 г. Знайдіть масу 2 металевих куль.
  4. *Чашкові ваги знаходяться у рівновазі. На ліву чашу ваг поклали 1 кг вати, а на праву 1 кг цвяхів. Порушилася чи рівновага ваг? Відповідь поясни.
  5. *В двох човнах  12 осіб, в одному човні – у 2 рази більше осіб, ніж в другому. Скільки осіб у кожному човні?

Робота 2.                       Варіант ІІІ

  1. Знайдіть значення виразу 5 (125 + 75) : 20 + 80
  2. Довжина червоної стрічки 9 дм 8 см. Синя стрічка на 12 см коротша червоної. Знайдіть довжину синьої стрічки.
  3. У магазин привезли 50 телевізорів однієї марки та 70 другої марки. Шосту частину телевізорів продали в той же день, а решту у наступні 4 дні порівну. По скільки телевізорів продавали в магазині  кожного з цих днів?
  4. *При якому значенні х  частка 200 : х має найменше значення ?
  5. *Кожна з дівчат – Саша та Маша – пішли в кіно зі своєю мамою. Скільки осіб пішли в кіно? Поясни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота 2.                       Варіант ІV

  1. Знайдіть значення виразу 1250 – 250 4 + 250
  2. Для пошиття штор на фабриці використали 1200м шовку, а для завіс на 250 м 50 см менше. Скільки метрів шовку використали на завіси?
  3. В ательє пошили 150 суконь. Дитячі сукні становили дві третини від всіх суконь. Решту пошили для дорослих. Скільки суконь для дорослих пошили в ательє?
  4. *При якому значенні а  частка 500 : а має найбільше значення ?
  5. * У Олі та Каті разом стільки ж яблук, як у Миколи та Василя. У Каті 5 яблук, а у Миколи 8 яблук. У кого більше яблук : У Олі чи у Василя?

 

 

Робота 2.                       Варіант V

  1. Знайдіть значення виразу 360 9 – (4000 – 2998)
  2. Маса кавуна 4кг 350 г. Диня легша за кавун на 1кг 720г. Знайди масу дині.
  3. Від міста до села на вантажній машині можна доїхати за 4 год зі швидкістю 60 км/год. За скільки годин можна доїхати на легковому автомобілі, швидкість якого у 2 рази більша?
  4. * В класі 27 учнів . Хлопців на 7 більше, ніж дівчат. Скільки хлопців та скільки дівчат в цьому класі?
  5. *Покупець купив 15 блакитних конвертів та 10 конвертів з марками. На 5 блакитних конвертах є марки. Скільки конвертів купив покупець?

 

Робота 2.                       Варіант VІ

  1. Знайдіть значення виразу 4287 + 713 4 - 1200
  2. На моєму годиннику 10 год 1 хв. Я пам’ятаю , що мій годинник поспішає на 3 хв. Який час насправді?
  3.  Між двома магазинами розподілили 1620 пачок чаю. В перший магазин відправили 4 ящики з чаєм, а в другий 5 таких самих ящиків. Скільки пачок чаю в кожному ящику?
  4. *Маю 5 цукерок різних видів та 4 вафлі з різними начинками. Можна взяти 1 цукерку та 1 вафлю. Скільки є різних можливостей?
  5.  *Ввечері температура на вулиці була + 1 . До ранку вона понизилася на 2 градуси. Цікаво, якою стала температура?

 

 

 

 

Робота 3.                       Варіант І

  1. Виконайте множення:

16 13           236 14          127 362             150 60

  1. Виконайте ділення:

782 : 17         920 : 230        456000 : 200

  1. Маса 6 однакових срібних виделок 540 г. Ложка для варення в 2 рази важче виделки. Знайди масу 4 таких ложок.
  2. Знайди площу прямокутника зі сторонами 6 см та 4 см. Накресли його та дай йому назву.

 

 

Робота 3.                       Варіант ІІ

  1. Виконайте множення:

24 15           184 12          216 123             250 40

  1. Виконайте ділення:

322 : 14         4250 : 17       258000 : 300

  1. В одному рулоні 5 м тканини, а в другому 7 м  такої самої тканини. За два рулони заплатили 36000 грн. Знайди ціну 1 метра цієї тканини.
  2. Знайди площу прямокутника зі сторонами 8 см та 3 см. Накресли його та дай йому назву.

 

 

 

Робота 3.                       Варіант ІІІ

  1. Виконайте множення:

49 84           507 96          351 634             7300 28

  1. Виконайте ділення:

8357 : 61         9540 : 60        1728 : 48

  1. Читаючи щодня 30 сторінок, я прочитав книгу за 4 дні. Моя сестра читала за день на 10 сторінок більше. За скільки днів вона прочитала цю саму книгу?
  2. Знайди площу прямокутника зі сторонами 9 см та 3 см. Накресли його та дай йому назву.

 

 

 

Робота 3.                       Варіант ІV

  1. Виконайте множення:

96 69           406 39          267 459           618 180

  1. Виконайте ділення:

780 : 60         3640 : 56       26880 : 84

  1. Велосипедист та мотоцикліст виїхали одночасно з села в місто. Швидкість велосипедиста 14 км/год, а мотоцикліста 60 км/год. На скільки кілометрів велосипедист відстав ві мотоцикліста через годину?
  2. Знайди площу прямокутника зі сторонами 10 см та 3 см. Накресли його та дай йому назву.

 

 

Робота 3.                       Варіант V

  1. Виконайте множення:

609 800           160 380         752 391            238 406

  1. Виконайте ділення:

7110 : 30         560700 : 700        19536 : 48

  1. Два тепловоза йдуть на зустріч один одному зі швидкостями 75 км/год та 85 км/год. На якій відстані будуть тепловози за годину до зустрічі?
  2. Знайди площу прямокутника зі сторонами 8 см та 5 см. Накресли його та дай йому назву.

 

Робота 3.                       Варіант VІ

  1. Виконайте множення:

77 77           920 380          761 183           256 304

  1. Виконайте ділення:

1900 : 50         51600 : 43      27090 : 45

  1. Ширина килима 2 м, а довжина у 4 рази більша. Вартість 1 м 2  цього килима 1200 грн. Визнач вартість цього килима.
  2. Знайди площу прямокутника зі сторонами 9 см та 4 см. Накресли його та дай йому назву.

 

 

 

 

Робота 4.                       Варіант І

  1. Виконайте обчислення:

615 + 357              427 6

1280 – 693            11664 : 108

  1. Обчисли значення виразу 60 + 30 : (45 – 30)
  2. В магазині  продали 8 кг лимонів, апельсинів у 3 рази більше, ніж лимонів, а мандаринів на 20 кг більше, ніж лимонів. Скільки кілограмів цитрусових фруктів продали в магазині?
  3. Накресли квадрат зі стороною 4 см. Знайди його периметр та площу.

 

Робота 4.                       Варіант ІІ

  1. Виконайте обчислення:

6804 + 2169              86 39

1516 – 927                7080 : 3

  1. Обчисли значення виразу 140 – 40 : 5 + 3
  2. В одному відрізі ситцю 45 м, а в другому 30 м такого самого. Зі всього ситцю в ательє пошили 25 однакових суконь. Скільки суконь пошили з  кожного відрізу ситцю окремо?
  3. Накресли прямокутник  зі сторонами 3 см та  4 см. Знайди його периметр та площу.

 

Робота 4.                       Варіант ІІІ

  1. Виконайте обчислення:

5106 + 4952                 186 4

30506 – 9135                4158 : 27

  1. Обчисли значення виразу 1500 : (50 + 25 2)
  2. В трьох однакових коробках 15 кг печива. Коробка цукерок на 3 кг важче за коробку печива. Скільки кілограмів цукерок у 6 таких коробках?
  3. Накресли прямокутник  зі сторонами 5 см та  4 см. Знайди його периметр та площу.

 

 

 

 

 

Робота 4.                       Варіант ІV

  1. Виконайте обчислення:

7038 + 2947                  44 75

10305 – 9268                15616 : 64

  1. Обчисли значення виразу 320 – 80 + 20 : 5
  2. В кошику 20 однакових баклажанів, а в сумці 12. Баклажани в сумці на 3 кг 200г легше за ті , що в кошику. Обчисли масу всіх баклажанів.
  3. Накресли прямокутник  зі сторонами 3 см та  11 см. Знайди його периметр та площу.

Робота 4.                       Варіант V

  1. Виконайте обчислення:

528 + 9834                    567 204

90000 – 5093                11664 : 108

  1. Обчисли значення виразу 560 : 7 10 : 5
  2. В одному відрізі ситцю 45 м, а в другому 30 м такого самого. Зі всього ситцю в ательє пошили 25 однакових суконь. Скільки суконь пошили з  кожного відрізу ситцю окремо?
  3. Периметр квадрата 16 дм. Обчисли його площу.

 

Робота 4.                       Варіант VІ

  1. Виконайте обчислення:

627 + 14981                    236 405

8000 – 1267                25544 : 124

  1. Обчисли значення виразу (270 + 30) 20 : 4
  2. Від двох вокзалів відстань між якими 320 км, вирушили на зустріч один одному два потяги та зустрілися на станції через 2 години. Швидкість одного з них 85 км/год. Знайди швидкість другого потягу.
  3. Периметр квадрата 20 см. Обчисли його площу

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 березня 2021
Переглядів
955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку