Готуємося до ДПА з математики 4 клас
Математика самостійно (Щоденні 3)
Робота 1. Перевірка знань десятинного складу числа, вміння розкладати багатоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; додавати та віднімати багатоцифрові числа; перетворення одиниць вимірювання на менші або більші одиниці; вміння обчислювати периметр багатокутника.
Робота 2. Перевірка вмінь знаходити значення складних виразів, які мають декілька арифметичних дій з багатоцифровими числами; додавання та віднімання величин, данні в текстових задачах; розв’язання складених арифметичних задач.
Робота 3. Перевірка вмінь виконувати множення багатоцифрового числа на двоцифрове та трицифрове число; ділення багатоцифрового числа на двоцифрове та трицифрове число; вміння розв’язувати арифметичні задачі (включаючи задачі на рух двох предметів в одному та в протилежному напрямку).
Робота 4 . Перевірка вмінь виконувати арифметичні дії над багатоцифровими числами; вміння знаходити значення складеного числового виразу на основі правил порядку виконання дій у виразах, записаних з дужками та без дужок; розв’язування складених текстових арифметичних задач, які включають співвідношення та залежності між величинами; знаходження периметра та площі прямокутника.
Робота 1. Варіант І
-
Розкласти число 1297 на суму розрядних доданків.
-
Виконай дії письмово:
2136+864 3150 – 1635 800 - 154
-
15 мм = ____ см____мм 1 год30хв =_______хв
1250 кг = ____т____кг 30 см = ____мм
24 км = _____м 2 хв = ____с
-
Накресли трикутник, виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
-
*Запиши найбільше шестицифрове число.
-
*Можна порівняти числа, в записи яких деякі цифри замінили крапками? Постав знаки > та < так, щоб записи були вірними: 2…. 9…. …3 ..5
Робота 1. Варіант ІІ
-
Розкласти число 4158 на суму розрядних доданків.
-
Виконай дії письмово:
5308+497 4863 – 872 300 - 97
-
16 дм = ____ м____дм 3 год =_______хв
1250 г = ____кг____г 8 т = ____кг
25 км = _____м 1 хв 25с = ____с
-
Накресли квадрат, виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
-
*Запиши найбільше п’ятицифрове число.
-
*Які знаки дій треба записати в рамках та де поставити дужки, щоб рівність була істиною? 5 5 5 = 2
Робота 1. Варіант ІІІ
-
Розкласти число 3105 на суму розрядних доданків.
-
Виконай дії письмово:
78564+17827 43872 - 6384 1000 - 298
-
1350см = ____ м____см 300см =_______м
25000мм = ____м 8 т 200кг = ____кг
2год 15 хв = _____хв 3600с = ____год
-
Накресли трикутник, виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
-
*Запиши найбільше шестицифрове число, всі цифри якого різні.
-
*Хлопчик вирішив скупатися в річці. Він роздягнувся, склав одяг на березі, увійшов у воду та поплив. «Зараз я три рази перепливу річку, одягнусь та піду додому.» Як ви гадаєте , знайшов він свій одяг на березі, коли вийшов з води? Відповідь поясни.
Робота 1. Варіант ІV
-
Розкласти число 5024 на суму розрядних доданків.
-
Виконай дії письмово:
50768+39327 61923 - 8165 2000 - 1074
-
200 мм = ____ дм 180дм =_______м ____дм
2530м = ____км____м 15000кг = ____т
76 хв = ____год _____хв 600с = ____хв
-
Накресли чотирикутник, виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
-
*Запиши найменше шестицифрове число, всі цифри якого різні.
-
*В класі 40 учнів. Сьогодні відсутні 2 особи. Яка частина учнів класу відсутні?
Робота 1. Варіант V
-
Запишіть скільки всього в числі 47015: а) десятків; б) сотень; в) тисяч.
-
Виконай дії письмово:
72368+1935 2000 - 79 40100 - 2607
-
4600мм = ____ м____см 3 кг 5 г =_______г
3год 15 хв = ____хв 80 хв = ____с
6 т = _____г 5060 м = ____км _____м
-
Накресли чотирикутник, але не прямокутник. Виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
-
* З якого року розпочалося 21 століття?
-
* Купили стрічку довжиною 1 м 20 см. Дві третини стрічки використали на прикрашання костюму для театру. Скільки стрічки використали?
Робота 1. Варіант VІ
-
Запишіть скільки всього в числі 47015: а) десятків; б) сотень; в) тисяч.
-
Виконай дії письмово:
3297+14995 5000 - 126 30101 - 6917
-
305 дм = ____ м____дм 4 м 3 мм =_______мм
5 км = __________мм 2070 кг = ____т____кг
96 год = _____хв 90 хв = ____год ___хв
-
Накресли трикутник, виміряй сторони та обчисли периметр його. Результат запиши в сантиметрах та міліметрах.
-
*Запиши найбільше п’ятицифрове число, всі цифри якого різні.
-
*В дитячий літній табір привезли 2400 кг капусти. Через декілька днів запас капусти зменшився на одну чверть. Скільки капусти залишилося?
Робота 2. Варіант І
-
Знайдіть значення виразу ( 1300 – 500) : 4 - 196
-
На базі було 35 т капусти. В магазини відправили 20т 450 кг капусти. Скільки капусти залишилося на базі?
-
Потяг йшов 3 години зі швидкістю 85 км/год, а потім до зупинки пройшов 125 км. Скільки кілометрів прошов потяг?
-
*До числа 5 зліва та справа приписали цифру 5. У скільки разів збільшилося число?
-
*Ганна - дочка Марії, а Марія – дочка Світлани. Ким буде Ганна для Світлани?
Робота 2. Варіант ІІ
-
Знайдіть значення виразу 150 9 + 3618 : 9
-
Заняття гуртка розпочалося о 9 годині 20 хвилин та тривало 45 хвилин. Коли закінчилося заняття гуртка?
-
Металева куля важче скляної у 2 рази. Маса 6 скляних куль 480 г. Знайдіть масу 2 металевих куль.
-
*Чашкові ваги знаходяться у рівновазі. На ліву чашу ваг поклали 1 кг вати, а на праву 1 кг цвяхів. Порушилася чи рівновага ваг? Відповідь поясни.
-
*В двох човнах 12 осіб, в одному човні – у 2 рази більше осіб, ніж в другому. Скільки осіб у кожному човні?
Робота 2. Варіант ІІІ
-
Знайдіть значення виразу 5 (125 + 75) : 20 + 80
-
Довжина червоної стрічки 9 дм 8 см. Синя стрічка на 12 см коротша червоної. Знайдіть довжину синьої стрічки.
-
У магазин привезли 50 телевізорів однієї марки та 70 другої марки. Шосту частину телевізорів продали в той же день, а решту у наступні 4 дні порівну. По скільки телевізорів продавали в магазині кожного з цих днів?
-
*При якому значенні х частка 200 : х має найменше значення ?
-
*Кожна з дівчат – Саша та Маша – пішли в кіно зі своєю мамою. Скільки осіб пішли в кіно? Поясни.
Робота 2. Варіант ІV
-
Знайдіть значення виразу 1250 – 250 4 + 250
-
Для пошиття штор на фабриці використали 1200м шовку, а для завіс на 250 м 50 см менше. Скільки метрів шовку використали на завіси?
-
В ательє пошили 150 суконь. Дитячі сукні становили дві третини від всіх суконь. Решту пошили для дорослих. Скільки суконь для дорослих пошили в ательє?
-
*При якому значенні а частка 500 : а має найбільше значення ?
-
* У Олі та Каті разом стільки ж яблук, як у Миколи та Василя. У Каті 5 яблук, а у Миколи 8 яблук. У кого більше яблук : У Олі чи у Василя?
Робота 2. Варіант V
-
Знайдіть значення виразу 360 9 – (4000 – 2998)
-
Маса кавуна 4кг 350 г. Диня легша за кавун на 1кг 720г. Знайди масу дині.
-
Від міста до села на вантажній машині можна доїхати за 4 год зі швидкістю 60 км/год. За скільки годин можна доїхати на легковому автомобілі, швидкість якого у 2 рази більша?
-
* В класі 27 учнів . Хлопців на 7 більше, ніж дівчат. Скільки хлопців та скільки дівчат в цьому класі?
-
*Покупець купив 15 блакитних конвертів та 10 конвертів з марками. На 5 блакитних конвертах є марки. Скільки конвертів купив покупець?
Робота 2. Варіант VІ
-
Знайдіть значення виразу 4287 + 713 4 - 1200
-
На моєму годиннику 10 год 1 хв. Я пам’ятаю , що мій годинник поспішає на 3 хв. Який час насправді?
-
Між двома магазинами розподілили 1620 пачок чаю. В перший магазин відправили 4 ящики з чаєм, а в другий 5 таких самих ящиків. Скільки пачок чаю в кожному ящику?
-
*Маю 5 цукерок різних видів та 4 вафлі з різними начинками. Можна взяти 1 цукерку та 1 вафлю. Скільки є різних можливостей?
-
*Ввечері температура на вулиці була + 1 . До ранку вона понизилася на 2 градуси. Цікаво, якою стала температура?
Робота 3. Варіант І
-
Виконайте множення:
16 13 236 14 127 362 150 60
-
Виконайте ділення:
782 : 17 920 : 230 456000 : 200
-
Маса 6 однакових срібних виделок 540 г. Ложка для варення в 2 рази важче виделки. Знайди масу 4 таких ложок.
-
Знайди площу прямокутника зі сторонами 6 см та 4 см. Накресли його та дай йому назву.
Робота 3. Варіант ІІ
-
Виконайте множення:
24 15 184 12 216 123 250 40
-
Виконайте ділення:
322 : 14 4250 : 17 258000 : 300
-
В одному рулоні 5 м тканини, а в другому 7 м такої самої тканини. За два рулони заплатили 36000 грн. Знайди ціну 1 метра цієї тканини.
-
Знайди площу прямокутника зі сторонами 8 см та 3 см. Накресли його та дай йому назву.
Робота 3. Варіант ІІІ
-
Виконайте множення:
49 84 507 96 351 634 7300 28
-
Виконайте ділення:
8357 : 61 9540 : 60 1728 : 48
-
Читаючи щодня 30 сторінок, я прочитав книгу за 4 дні. Моя сестра читала за день на 10 сторінок більше. За скільки днів вона прочитала цю саму книгу?
-
Знайди площу прямокутника зі сторонами 9 см та 3 см. Накресли його та дай йому назву.
Робота 3. Варіант ІV
-
Виконайте множення:
96 69 406 39 267 459 618 180
-
Виконайте ділення:
780 : 60 3640 : 56 26880 : 84
-
Велосипедист та мотоцикліст виїхали одночасно з села в місто. Швидкість велосипедиста 14 км/год, а мотоцикліста 60 км/год. На скільки кілометрів велосипедист відстав ві мотоцикліста через годину?
-
Знайди площу прямокутника зі сторонами 10 см та 3 см. Накресли його та дай йому назву.
Робота 3. Варіант V
-
Виконайте множення:
609 800 160 380 752 391 238 406
-
Виконайте ділення:
7110 : 30 560700 : 700 19536 : 48
-
Два тепловоза йдуть на зустріч один одному зі швидкостями 75 км/год та 85 км/год. На якій відстані будуть тепловози за годину до зустрічі?
-
Знайди площу прямокутника зі сторонами 8 см та 5 см. Накресли його та дай йому назву.
Робота 3. Варіант VІ
-
Виконайте множення:
77 77 920 380 761 183 256 304
-
Виконайте ділення:
1900 : 50 51600 : 43 27090 : 45
-
Ширина килима 2 м, а довжина у 4 рази більша. Вартість 1 м 2 цього килима 1200 грн. Визнач вартість цього килима.
-
Знайди площу прямокутника зі сторонами 9 см та 4 см. Накресли його та дай йому назву.
Робота 4. Варіант І
-
Виконайте обчислення:
615 + 357 427 6
1280 – 693 11664 : 108
-
Обчисли значення виразу 60 + 30 : (45 – 30)
-
В магазині продали 8 кг лимонів, апельсинів у 3 рази більше, ніж лимонів, а мандаринів на 20 кг більше, ніж лимонів. Скільки кілограмів цитрусових фруктів продали в магазині?
-
Накресли квадрат зі стороною 4 см. Знайди його периметр та площу.
Робота 4. Варіант ІІ
-
Виконайте обчислення:
6804 + 2169 86 39
1516 – 927 7080 : 3
-
Обчисли значення виразу 140 – 40 : 5 + 3
-
В одному відрізі ситцю 45 м, а в другому 30 м такого самого. Зі всього ситцю в ательє пошили 25 однакових суконь. Скільки суконь пошили з кожного відрізу ситцю окремо?
-
Накресли прямокутник зі сторонами 3 см та 4 см. Знайди його периметр та площу.
Робота 4. Варіант ІІІ
-
Виконайте обчислення:
5106 + 4952 186 4
30506 – 9135 4158 : 27
-
Обчисли значення виразу 1500 : (50 + 25 2)
-
В трьох однакових коробках 15 кг печива. Коробка цукерок на 3 кг важче за коробку печива. Скільки кілограмів цукерок у 6 таких коробках?
-
Накресли прямокутник зі сторонами 5 см та 4 см. Знайди його периметр та площу.
Робота 4. Варіант ІV
-
Виконайте обчислення:
7038 + 2947 44 75
10305 – 9268 15616 : 64
-
Обчисли значення виразу 320 – 80 + 20 : 5
-
В кошику 20 однакових баклажанів, а в сумці 12. Баклажани в сумці на 3 кг 200г легше за ті , що в кошику. Обчисли масу всіх баклажанів.
-
Накресли прямокутник зі сторонами 3 см та 11 см. Знайди його периметр та площу.
Робота 4. Варіант V
-
Виконайте обчислення:
528 + 9834 567 204
90000 – 5093 11664 : 108
-
Обчисли значення виразу 560 : 7 10 : 5
-
В одному відрізі ситцю 45 м, а в другому 30 м такого самого. Зі всього ситцю в ательє пошили 25 однакових суконь. Скільки суконь пошили з кожного відрізу ситцю окремо?
-
Периметр квадрата 16 дм. Обчисли його площу.
Робота 4. Варіант VІ
-
Виконайте обчислення:
627 + 14981 236 405
8000 – 1267 25544 : 124
-
Обчисли значення виразу (270 + 30) 20 : 4
-
Від двох вокзалів відстань між якими 320 км, вирушили на зустріч один одному два потяги та зустрілися на станції через 2 години. Швидкість одного з них 85 км/год. Знайди швидкість другого потягу.
-
Периметр квадрата 20 см. Обчисли його площу