Семестрова контрольна робота (І семестр) за хрестоматією (автор ГАЙОВА Л.)

Про матеріал
Семестрова контрольна робота за І семестр за хрестоматією Гайової. Робота містить один варіант та різнорівневі завдання на знання прозових творів хрестоматії.
Перегляд файлу

Прізвище та імʼя ___________________________________________________________

Дата _____________________________________________________________________

 

Підсумкова діагностична робота

з літературного читання за І семестр

1. Познач, з якого твору ці герої: Велосипедик, Порічки, Гарбуз. (5 б.)

 А) «Хто потрібен в міському саду?»

 Б) «Андрій та Настя збирають порічки»

 В) «Володар часу»

2. Кому потрібен був дощик у творі «Іди, іди дощику»? (5 б.)

 А) Васильку, чорнобривцям, котику

 Б) Васильку, чорнобривцям, тополі

 В) Васильку, чорнобривцям, ластівці

3. Хто головні герої твору «Таємне товариство боягузів»? (5 б.)

 А) Кактус і Сашко  Б) Паганіні і Клим  В) Кактус і Паганіні

4. Як розшифровується ім’я Цюця П.? (5 б.)

 А) цюдова цяця, прізвище

 Б) цюдова лялька, прізвище

 В) цюдова цяця, прийди

5. Хто вчив принцесу рахувати у творі «Дев’яносто сім з половиною принцес»? (5 б.)

 А) Король    Б) Звіздарь    В) Принц

6. Як розшифровується ТТБ у творі «Я стою піддослідним кроликом»? (5 б.)

А) Таємні Товариші Бунтують

Б) Таємне Товариство Боягузів

В) Тимчасове Товариство Бунтарів

7. Хто веде розповідь у творі «Кактус показує колючки»? (5 б.)

А) Сашко

Б) Клим

В) Василь

8. Напиши, чому Калина Півник вирішила більше не роздавати свої квіти, а продавати у творі «Дзвіночки»? (10 б.)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

 

 

9. Зʼєднай слова з їх значенням. (10 б.)

 тремко     швидко пересуватись.

шугати    мелодійно-двінко, переривчасто.

оствопіти    коштовний камінь яскраво-зеленого забарвлення.

смарагд    здогадатись, знайти вихід із ситуації.

зметикувати   раптово завмерти від хвилювання, з переляку.

10. Напиши головних героїв твору «Хто робить сніг». (10 б.)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Запиши, хто були дід і дванадцять чоловіків у творі «Володар часу»? (10 б.)

__________________________________________________________________________

12. Яку мову і для чого вивчав Гонза у творі «Як Гонза вивчав латину?» (10 б.)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. Віднови послідовність дій у творі «Дзвіночки». (15 б.)

____Після засухи залишились тільки срібні дзвіночки.

____ Квітникарка приходила на базар подарувати квіти.

____ Пані Півник продає дзвіночки на базарі.

____ Калина Півник жила на околиці села.

____ Чарівні квіти вилікували маму Іванка.

____ Подвір'я пані Півник схоже на квітник.

____ Іванко з мамою допомагають пані Калині на квітнику.

 

 

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку